Hoe is het met jullie??

Dat ken ik helemaal Weekee, hier komen de geboortekaartjes van de cursus ook binnen.... en dan wil je zelf ook zo graag.... laat maar komen.....

Liefs Noah

Ja, charmant is iets wat ik me nog vaag herinner uit een grijs verleden, haha. Gelukkig is het geen weer voor korte rokken, want dat zou zo tochten, hè
Ben eigenlijk ook wel heel benieuwd hoe het gaat met Jeany. En Jessica hebben we vandaag ook nog niet gehoord..... wie weet.
Tja, Weekee, ik ken het gevoel van ik wil ook. En dan idd helemaal als iedereen van jouw clubje al bevallen is, en dan zelfs diegene met dezelfde uitgerekende datum. Dan heb je echt zoiets van, waarom ik nog niet ? Maar ja, geduld is een schone zaak zullen we maar zeggen.

Ja dat is natuurlijk waar. Ach ze vind het prima bij mama in de buik, dat is natuurlijk ook erg leuk. Maar papa en mam zien haar er liever buiten.

We moeten nog even volhouden meiden.

Ja, dit zijn echt die beruchte laatste loodjes, pfffffffffffffffffffffffff

Goed, ik ga naar bed. Welterusten allemaal en waarschijnlijk gewoon tot morgen!

Hoi meiden....  

Nou hier gaat het wat minder...Heb al vanaf woensdagmiddag weeën maar ze zetten niet goed door....Dan weer paar heftig achter elkaar dan weer paar uur niet..Slijmprop   in gedeeltes aan het verliezen...Zit er op dit moment echt helemaal doorheen valt geen normaal gesprek met mij te voeren kan alleen maar huilen huilen huilen....Ik hoop dat het nu toch echt snel door gaat zetten word hier erg moedeloos van..

Liefs Jessica

hoi jessica, lees net je berichtje. moed houden hoor,niet leuk hé als je lichaam je steeds zo bedriegt. k Hoop voor je dat t snel echt doorzet. Bij mn laatste twee kinderen had ik twee weken voor dat ze kwamen al voorweeen (begonnen rond vijf uur s middags tot ong. 10uur s avonds) en dat elke dag, dat raak je spuugzat. Bij mij deden ze alleen niet echt zeer, dus was het meer elke keer de teleurstelling dat t niet doorzette.

kop op hé enne.... huilen mag, dat lucht lekker op.

groetjes Annemarie

Hoi Jess, sterkte hoor meis, Als je al zo uitkijkt naar je baby en dan zet t niet door is heel vervelend.. Als je even je hart wil luchten kom je maar gewoon naar ons hoor!

dikke knuffel van Sas

Terug
Bovenaan