Hoe is het met jullie??

Lijkt me echt doodeng.....als ik het weer niet voel en hoop zo dat mijn vliezen weer  eerst breken. Nu weet  ik meer wat er kan gebeuren, als 3 jaar terug.
Vriendlief en mijn moeder zijn heel makkelijk.... ambulance bellen en die regelen het verder! We gaan niet meer zelf rijden met persweeën, dan maar thuis met ambulance personeel. Dat is ook wel zo, maar toch sliep ik er vannacht niet om.

Komt nu inderdaad steeds dichterbij en begin het nu ook wel spannend te vinden.

Liefs Noah

Ik kan me voorstellen dat je dan inderdaad niet lekker slaapt hoor. Hopelijk kun je vandaag even bijslapen?

Vast wel, maar jij ook nog even lekker slapen hoor, er is niets zo min als een nacht slecht slapen, dan kun je de volgende dag echt meteen merken aan alles!!

Zit nu samen met Zoë aan het middag eten en ze heeft vandaag alleen nog maar gespeeld en gelopen, dus die wil rond half 2 vast wel even haar oogjes dicht doen en dan doe ik dat ook lekker.

Geniet ervan. ik ga nu nog even op de bank liggen denk ik en dan eind van de middag misschien eventjes in bed. Ik zie wel even hoe de dag loopt.

Tot vanavond! (hoop ik)

hai weekee, naar de wc gaat met grote moeite...  blijf maar thee drinken (helpt me meestal wel) en zo maar eens kijken of ik nog druiven meeneem van de groenteboer

Vervelend dat jij ook last hebt met de stoelgang, dan heb je idd pijn in je buik maar ook bij jou zit de datum eraan te komen dus ik zou ook bang zijn om alles te verwarren met beginnende weeen.

Vanmiddag lekker even een paar uurtjes naar je mandje toe jij, niet stiekem mahjong spelen he hahahaha!

merk wel dat mijn lichaam afvalstoffen niet meer zo goed kan opruimen... ik heb last van puistjes! hahahahaha... ach ja, als dat alles is he...

haha nee ik zal geen mahjong spelen vanmiddag haha! Ik moet echt de rust nemen. Gisteren heb ik (door een druk programma) ook niet even kunne   rusten, nou dat merkte ik meteen gisteravond hoor!

Tja ik zal eens wat meer thee drinken..liever niet, omdat ik dan wel veel naar de wc moet, maar natuurlijk om te plassen! Ik eet al zoveel mogelijk vezelrijke voeding etc. Vanochtend weer een bak vla met zemelen...jum...lol. Ach we moeten er even doorheen.

Oh en ha! Die puistjes...je moet mijn kin eens zien...verschrikkelijk!

Nou meiden tot vanavond!

Hey grappig!! De hele zwangerschap hier geen last van puistjes en pukkeltjes gehad, terwijl ik normaal een hele moeilijke huid hebt, maar nu.... rond de neus en de kin verschijnen allemaal plekjes! Zal inderdaad ook een manier van schoonmaken zijn, vanavond maar een badje nemen met een lekker maskertje op mijn gezicht!

Liefs Noah

Hey meiden,

Ik zal me even melden. Nog geen baby hier hoor, was het maar waar. Ik heb een zieke vriend thuis en zit nu dus even niet zo vaak online als ik zou willen haha. Heb wel last van krampen weer de hele tijd mja mijn lichaam heeft me nu al zo vaak voor de gek gehouden dat ik het ook niet meer weet hoor.

Oh ja....dat mahjongen van jullie....en bedankt he....nu zit ik er ook aan hahaha....

tot laters meiden :)

Terug
Bovenaan