Hoe is het met jullie??

Ook hier wat moeite met de stoelgang, vervelend he?
En ook ineens puistjes op kin en naast neus.
Vandaag is DE DAG, maar er gebeurt wederom niks!
Net naar VK geweest, maandag word ik gestript. Hopelijk gaat er dan wat gebeuren...
Misschien woensdag nog een keer of naar ziekenhuis voor echo. Maak me namelijk een beetje zorgen dat deze baby zo groot wordt, dat de schoudertjes er niet doorheen passen. Mijn dochtertje bleef steken namelijk. VK wilde mij maandag inplannen, omdat zij er dan zelf is en een hoog "slagingspercentage" heeft wat betreft strippen! Laat maar komen dus, ik ben er klaar voor.
Tenzij het eerder komt natuurlijk, maar ik geloof dat ik die hoop inmiddels heb laten varen... Volgens mij wordt het een lui kind, haha!
Gr. Sonja

we krijgen allemaal dezelfde kwaaltjes lijkt t wel... maar vooral zijn we ongeduldig hahahaha

Sonja, ik hoop dat je kindje snel komt nu.. op de uitgerekende dag zijn en dan niks bijzonders voelen lijkt me echt raar. Je leeft zo naar die dag toe en dan NIKS! Maandag strippen, poe, ik hoop dat voor de tijd je baby zich al heeft gemeld hoor!

Hoi Saskia,
Nou, vrijdag is natuurlijk niet zo'n leuke dag om geboren te worden. De Vk vertelde dat ze vorig jaar geen een bevalling hadden met 5 dec. en het is een erg drukke praktijk (grote nieuwbouwwijk)!
Dan maar liever na het weekend, ik leg me er maar bij neer...
En al die mensen die gedag zeggen met: "Doe het maar lekker rustig aan, rust maar lekker uit" ... Ik doe niet anders want kan niet lang meer lopen, zitten, liggen... Ik kan ze wel wat doen weet je dat, sta echt op ontploffen haha!

Gr. Sonja

Poeh, als je ook even niet meeschrijft heb je meteen veel bij te lezen zo aan het eind van de dag, haha. Hopelijk weet ik alles nog om te reageren
@Noah, ik kan me wel voorstellen dat je je een beetje druk maakt dt je je weeën niet voelt. Ik voelde ze vorige keer maar al te goed, dus ik heb die angst gelukkig niet. Maar ja, je weet nooit hoe het gaat en voel ik ze deze keer ook wel niet en jij misschien juist wel.
@Weekee, lekker geslapen ?
Uuuhm, nu moet ik even spieken.

Ik moet zeggen dat ik geen problemen heb met naar de wc gaan , en ik heb ook geen puistjes. Missschien duurt het bij mij dan nog wel even, alhoewel ik er vorige keer ook geen last van had.
Hoe zit dat trouwens met die slijmprop, gaat dat verlies van de prop (al dan niet ingedeelten) nou altijd samen met bloedverlies ? Of kan het ook gewoon alleen slijm zijn ? Ik verlies namelijk sinds een paar dagen al best wat slijm, maar zonder bloed. Geen idee of dit nou die zogenaamde slijmprop is

Sonnie, het blijft altijd raar als JOUW dag voorbij gaat, hè. Succes, ik hoop dat je na het strippen snel bevalt.

bij mij gaat het de ene dag wel (poepen) en de andere dag van geen meter.

Ik ben bij twee bevallingen de slijmprop verloren (heb ik ze gezien)
Bij de ene had ik wat kramp van te voren en verloor ikm onderweg naar een verjaardag (ik was aan t lopend) Dus daar naar de wc en ja echt een prop slijm met bloed en was duidelijk DE slijmprop. (was bij het derde kind) Kreeg toen helemaal de zenuwen ik luste geen taart en koffie meer, werd echt helemaal misselijk want ja nou ging t beginnen hé. uiteindelijk kreeg ik pas s avonds ween en is mn zoontje de volgende ochtend geboren. Bij de laatste verloor ik de slijmprop na vijf uur weeen en weer slijm met bloed. Mijn ervaring is dat het echt een prop weefsel is met bloed eraan en meer als een centimeter groot.

Hey Bibi,

Heb jij je slijmprop bij de eerste ook niet verloren !!! Ik kan me er helemaal niets van herinneren, maar je hoeft het ook niet te merken! Deze keer sinds gisteravond wel redelijk wat slijm. Volgens cursus kon er vers  of oud  bloed bij zitten, omdat alles zeer goed doodbloed is en er toch wat werking is, kon dat gebeuren.....  
Gek hè, de weeën niet voelen.... ze hebben me in het ziekenhuis toch naar huis gestuurd, er was totaal geen activiteit op de ctg en moest de volgende dag maar terug komen ivm gebroken vliezen.   Hoop zo dat de vliezen nu weer eerst breken, want dan weet ik in elk geval dat het gaat gebeuren.

Raar he Sonnie, dan heb je zo uitgekeken naar de datum en dan is er nog niets gebeurt. Spannend hoor, die afspraak vrijdag.

We kijken ook allemaal uit naar de babies!

Liefs Noah

hmz, vanmorgen wakker geworden met een koortslip  pas de tweede keer dat ik dit heb dus weet niet goed hoe ik hiermee om moet gaan.. zo ff naar de drogist voor zalf en dan maar afwachten...

Dit kan toch geen kwaad voor de baby in je buik? Toch?

Terug
Bovenaan