Hoe is het met jullie??

Oh Bibi! Wat spannend en wat vervelend tegelijkertijd. het gaat dan vast je pet allemaal te boven omdat je in een keer zoveel informatie krijgt. wat heb je toch een eigenwijze baby!!

Ik hoop dat je het allemaal een beetje kunt bolwerken meid. Probeer alles maar over je heen te laten komen....meer kun je toch niet.

Ik weet dat je liever een andere bevalling had gehad, maar als je wel een dezer dagen je kindje inde armen hebt ben je dat vast weer vergeten.

Maak je niet te druk om die rommeltjes hoor! Doe rustig aan! heel veel sterkte en succes vanmiddag! We denken aan je!!

Liefs Jantina

Ohh Bibi..... ben er ff helemaal stil van. Dan lag je kindje toch niet lekker/goed met het hoofdje naar beneden. Kan me goed voorstellen dat je hier even helemaal van onderste boven bent.

De rommeltjes lopen niet weg hoor! Probeer vandaag nog even te genieten van je zoontje (afleiding) en veel sterkte vanavond met het gesprek.   We denken hier aan je en horen natuurlijk graag van je.

Dikke knuffel  

Noah

Bedankt meiden, mijn zoontje is nu bij oma, dan eet hij daar vanavond gelijk. Dus ik kan nog even rustig alles doorlopen wat ik moet doen/meenemen. Ik heb net de keuken gedaan, dus die ziet er weer netjes uit. Zo nog even een was opvouwen en er  één ophangen, dan is dat ook gebeurd. En ik loop nog maar even de inhoud van de tas na, voor de zekerheid. Ik ben zo benieuwd wat ze zeggen vanavond. Ik hoop geen bevalling voor morgen, dat is zo'n moeilijke datum voor het kind zelf. Vanaf zaterdag vind ik het prima, maar ja, in het weekend doen ze dit soort dingen niet gepland volgens mij.

Hoi Bibi,
Wat een tegenvaller zeg!
Maar inderdaad zal deze kleine flink eigenwijs zijn, bereid je er maar vast op voor haha!
Sterkte straks bij de gyn en hopelijk kun je na het weekend terug komen in het zh.
Beter dan 5 dec, niet leuk voor een kind om dan jarig te zijn, maar ja als het zo is dan is het zo...

Gr. Sonja
(40+1 wkn)

Als het nou inderdaad niet anders kan, dan is morgen beter...ondanks Sinterklaas. maar kan het nog eventjes wachten dan kan het misschien maandagochtend?? Dat zou het mooiste zijn natuurlijk.

Ja, maandag zou het mooiste zijn, maar we wachten het maar even af.
Ik weet niet wat ik moet verwachten van het gesprek, dus ik laat het maar rustig over me heen komen.

verdorie bibi, wat een rot nieuws... Ik snep best dat je even alles op een rijtje moet zetten nu. weer heel dat verhaal van draaien en een keizersnede...

Als het beter is voor je baby dan maar gewoon op 5 dec hoor! Wat maakt t ook uit toch?

Sterkte meis!

Hai Bibi, jammer joh dat ie weer gedraaid is. Wel fijn dat ze proberen te draaien en dan gelijk daarna de bevalling starten. (Je gaat iig niet over de datum         )

Ik ga zo adressen in de comp gooien en dan uitprinten op van die stickers (heb geen zin in een lamme hand en kan niet netjes schrijven vind ik)

Heb gister ff een lijstje gemaakt met alles wat nog moet gebeuren nou t is wel een waslijst geworden hoor pffff.

K Ga maar snel beginnen, doei....

Terug
Bovenaan