Hoe is het met jullie??

Ja ik zal het weekend zeker anders beleven. Ik ga maar afleiding zoeken, want maandag heeft nog nooit zo ver weg geleken als nu.

Goeiemorgen allemaal
Hier komt mijn verhaal.

Vanochtend toen ik opstond om zeven uur
Rook de hal een beetje zuur...

Onze poes kon geen plekje kiezen
En besloot op de mat bij de voordeur te piesen

Nu was dit niet de eerste keer
Dus echt leuk vind ik dit niet meer

Poetsen, vegen,  boenen en soppen
Ik hoop dat ze er nu toch eens mee zal stoppen.

Hmm en ik stop er ook maar mee, want ik ben serieus waardeloos in dichten hahaha. Hoe is het met jullie? Hebben we allemaal zin in vanmiddag/vanavond?

Ik was dus WEL om 7 uur al op. Manlief moest vroeg op zijn werk zijn ivm voorbereiding voor Sinterklaas. ik zou de telefoon even pakken voor naast het bed...en ja hoor, wat een stank zeg! daar zat ik de mat en vloer te poetsen om 7 uur 's ochtends. Ons poesje kan er maar niet aan wennen lijkt het, al die veranderingen in huis. Ik hoop dat dat snel veranderd...we hebben inmiddels al 3 keer de mat moeten vervangen.

Tips???

Ha Weekee haha

Was zwarte piet bij Jantina geweest?

of was die plas van dat poesbeest?

Om 7 uur al aan de poets

Dat beloofd veel goeds

De nesteldrang is flink toegeslaan

Ik weet het zeker de baby komt eraan!!!

Een cadeau voor jou van sint en piet

nee dat is er dit jaar niet

een wondertje wat groeide in jou

Dat is geen sintcadeau, maar zeker wel dope en vet lauw

rijmpiet is helemaal into de rap

er staat iets te gebeuren Jantine do you snep?

Geniet nog even van je buik zo bol

Snel ligt er een baby bij jullie onder de wol

liefs Piet Daan

haha nou stop ik ook mee rijmen ben er ook al zo goed in ahum
en vooral zo vroeg dan moeten mijn hersenen nog opstarten haha
maar goed gelukkig hoeven we geen rijmen te maken voor vanavond en krijgen alleen de kleintjes cadeautjes!!

aww nou ik vind je gedicht echt HARTSTIKKE leuk!!! Haha dope en lauw moet ik zeggen denk ik

hoi Allemaal!

Bibi, wat een opluchting dat je nu zekerheid hebt meis! Maandag lijkt idd nog heeeel ver weg maar elke dag gaat weer voorbij hoor! Voor je t weet heb je een wolk van een baby in je armen..

Weekee, je poes moet er denk ik wel erg aan wennendat er wat gaat veranderen in huis, die beesten voelen het aan he..maar  dat ie al 3 keer op de mat heeft gepiest,, getsie! Aan de ene kant wel zielig voor t beestje hoor maar t schoonmaken is minder!

Hier vandaag geen nieuws, heb heerlijk geslapen en ben nu emorm lui! Voel datons meisje wel wat meer naar beneden is gaan liggen maar verders nog niets... heb ook nog even de tijd he..

Liefs, Sas

Bibi; je (voorlopig) laatste zwangere weekend! Probeer er van te genieten, en van elkaar natuurlijk. Je laatste dagen rust, laatste boodschappen etc laten halen!
Zelf lijkt me het wel prettig om te weten naar welke datum je toe gaat leven. Ik mag nu thuis bevallen, maar kan ook nog vijf weken duren (januari dan pas!) en ik wil zo graag dat het voor de kerst komt.... Mijn vriend begint het nu ook spannend te vinden, moet van hem ook goed rust nemen omdat het elke dag de laatste rustdag kan zijn.

Weekee; wij hebben zelf ook 2 katers, ze hebben duidelijk in de gaten dat er iets gaande is, en inderdaad last van al die nieuwe dingen. 1 wil ook steeds in de babykamer kijken en ze hebben heel goed door dat ze niet meer zo makkelijk bij mij kunnen liggen.
Wij hebben (mede ivm vuurwerk straks) alvast een feliway stekker in huis gehaald. Dit is een stekker met zo'n geurtje wat voor katten een prettige geur verspreid. Te gebruiken bij stressvolle situaties, zoals veranderingen in de omgeving.
Toen we de tweede kat uit het asiel haalde was het tussen hun regelmatig vechten en 1 begon inderdaad ook met sproeien. Toen heeft de stekker wel geholpen. Geloof niet dat het goedkoop is, maar heb geen zin om tijdens de bevalling en in mijn kraambed met gestressde katten te zitten.

Daantjuh; heb je nog adviezen om de baby eerder naar buiten te lokken? Die van jou was lekker op tijd! De een zegt juist zorgen dat je goed uit gerust bent, en de ander dat je in beweging moet blijven... Wat heb jij gedaan? Ik weet dat hij wel komt zodra hij er zelf aan toe is, maar zou het zo jammer vinden als  dit bijvoorbeeld inderdaad 8 januari zou zijn; dan kan mijn vriend de feestdagen niet genieten van ons kindje, mijn moeder heeft dan net twee weken vakantie gehad en moet weer aan het werk etc.

@ Femke: thanks voor de tip. ik heb net even gekeken en ze zijn inderdaad niet goedkoop, maar ja om elke keer een nieuwe mat te kopen is ook niet goedkoop en heb ik ook geen zin in. We zullen het eens proberen.
Jammer he dat de bevalling niet wordt aangemeld met een datum. dan en dan ga je bevallen...wat zou dat mooi zijn. ik hoop voor jou dan dat je voor de kerst toch je kindje mag vasthouden.

@ Sas: ja stinkt zo he dat urine..blegh. Heb de deur net al even opengehad...even doorwaaien. Doe jij lekker rustig aan vandaag? Zeker als je kindje wat lager ligt.

Bij mij ligt ons meisje ook DUIDELIJK lager. ik heb GEEN last van maagzuur meer, geen last meer van mijn ribbenboog (rechts) en het voelt haast alsof er wat op mijn stuitje drukt (vadaar die rottige pijn bij het lopen enzo) maar goed...nog even volhouden daarbinnen kleintje!!

Femke, rusten!!!! dat heb ik gedaan echt ik heb de laatste dagen weinig uitgevoerd voor de bevalling!
Manlief had de 22e nog zin, heb het afgehouden haha anders hadden we vast gedacht dat we het op gang hadden gebracht omdat ik 's ochtends weeen kreeg de 23e!
Nu zal ie een aantal weeekjes (of maandjes) moeten wachten haha

Ik vond het wel typisch dat ze in het weekend geboren is, mark had echt angst dat hij te laat zou zijn voor de bevalling als ik hem van zijn werk zou bellen.........misschien onderbewustzijn..............

liefs Daantje

ps weekend staat voor de deur en het is bijna volle maan................

Terug
Bovenaan