Bibi; je (voorlopig) laatste zwangere weekend! Probeer er van te genieten, en van elkaar natuurlijk. Je laatste dagen rust, laatste boodschappen etc laten halen!
Zelf lijkt me het wel prettig om te weten naar welke datum je toe gaat leven. Ik mag nu thuis bevallen, maar kan ook nog vijf weken duren (januari dan pas!) en ik wil zo graag dat het voor de kerst komt.... Mijn vriend begint het nu ook spannend te vinden, moet van hem ook goed rust nemen omdat het elke dag de laatste rustdag kan zijn.
Weekee; wij hebben zelf ook 2 katers, ze hebben duidelijk in de gaten dat er iets gaande is, en inderdaad last van al die nieuwe dingen. 1 wil ook steeds in de babykamer kijken en ze hebben heel goed door dat ze niet meer zo makkelijk bij mij kunnen liggen.
Wij hebben (mede ivm vuurwerk straks) alvast een feliway stekker in huis gehaald. Dit is een stekker met zo'n geurtje wat voor katten een prettige geur verspreid. Te gebruiken bij stressvolle situaties, zoals veranderingen in de omgeving.
Toen we de tweede kat uit het asiel haalde was het tussen hun regelmatig vechten en 1 begon inderdaad ook met sproeien. Toen heeft de stekker wel geholpen. Geloof niet dat het goedkoop is, maar heb geen zin om tijdens de bevalling en in mijn kraambed met gestressde katten te zitten.
Daantjuh; heb je nog adviezen om de baby eerder naar buiten te lokken? Die van jou was lekker op tijd! De een zegt juist zorgen dat je goed uit gerust bent, en de ander dat je in beweging moet blijven... Wat heb jij gedaan? Ik weet dat hij wel komt zodra hij er zelf aan toe is, maar zou het zo jammer vinden als dit bijvoorbeeld inderdaad 8 januari zou zijn; dan kan mijn vriend de feestdagen niet genieten van ons kindje, mijn moeder heeft dan net twee weken vakantie gehad en moet weer aan het werk etc.