Hoe is het met jullie??

Jee, wat een herkenning, Weekee, ik dacht echt dat onze kat de enige was die op de deurmat piest. Maar niet dus. Ik heb ook al van alles geprobeerd om hem ermee te laten stoppen, maar tevergeefs. Ook de feliway stekker heb ik geprobeerd en helaas ook zonder resultaat. Maar hij kan uiteraard bij jouw poes wel uitkomst bieden, gewoon proberen, is de moeite waard.

Femke, ik moet zeggen dat dat ook wel een prettig idee is dat je de datum weet. Maar dat is dan ook eigenlijk wel het enige. Ik heb geen idee wat me te wachten staat, ja in theorie wel, maar in werkelijkheid weet ik natuurlijk hoe het één en ander bij mij uitpakt. Dus het heeft voor- en nadelen.

Weekee; wij hadden voreger in ons studentenhuis een poes en die plaste ook altijd op de deurmat. Die lucht kregen we op een gegeven moment niet meer weg. De dierenarts zei dat het blaasgruis was en poes kreeg toen speciale voeding en daarna heeft hij nooit meer op de mat geplast... dus   misschien toch eens overleggen met de dierenarts[?

Bibi; nog even heel erg genieten dit weekend van elkaar, jij, je man en jullie zoontje! Echt zo spannend, volgens mij doe je geen oog meer dicht, zeker van zondag op maandag niet. Ga je nog lekker uit eten met je man ofzo? Ik hoop enorm dat de draaipoging lukt en dat je daarna lekker snel bevalt!

Ik ben benieuwd hoe het iedereen dit weekend weer vergaat... hier is alles heeeeeel erg rustig in ieder geval (op alle sinterklaasdrukte na, maar ja, daar krijg je geen kinderen van).

Bedankt voor de tip van de bh ´s van de hema, ik vind inderdaar ook al die dingen zo vormloos (ben beugels en beetje vulling gewend...). Ik ga zeker nog even bij de hema kijken... en niet heel duur denk ik!

Bibi; zou ook niet met je willen ruilen hoor, hoop zelf thuis te kunnen bevallen. Dan liever een verrassing en wat langer wachten. In mijn zwangerschapsgroepje zijn al een aantal die niet meer thuis mogen bevallen om diverse redenen. Wat dat betreft heb ik niets te klagen en hoop dat de bevalling net zo standaard wordt als mijn zwangerschap.

volgens mij is het volgende week vrijdag volle maan, dus we zullen zien.
zit zelf rond nieuwe maan, dan schijnen er minder baby's te worden geboren, dus kans dat het eerder of later komt...
Alhoewel ik op de basisschool (allemaal zelfde geboortejaar) niet zo was dat er elke vier weken een hele stroom verjaardagen was, en   dan een tijd niets...

Hoi Aline, nee, uit eten gaan we niet meer. Vanavond vieren we pakjesavond en morgen en zondagavond wil ik rustig thuis met z'n drietjes eten. Ik wil eigenlijk zoveel mogelijk rust pakken dit weekend, omdat ik geen flauw idee heb hoe lang alles zal gaan duren. Ze beginnen maandagochtend met opwekken, maar ja, dat zegt niets, als ik weeën krijg en het zet niet door, kan ik daar makkelijk de nacht mee ingaan met het slaapgebrek van dien en dan dinsdag weer verder, dus geen idee. Ik hoop namelijk wel energie over te houden voor het persen.
Maar eerst maar eens hopen dat ze het sowieso kunnen draaien, anders wordt het toch een keizersnee

aline, ik geloof dat ze 9 of 10,95 zijn heb ze al een paar keer aagehad en vind ze lekker zitten..

wanneer is het volle maan dan? ik wil dan wel bevallen  ben het nu wel zat. morgen de uitgerekende datum dat vind ik altijd weer heel wat als we die hebben...

Bibi, lees nu pas dat je maandag ingeleid wordt!!!

Spannend zeg pfff Rust idd maar lekker uit en neem dextro mee he voor in het ziekenhuis! Hoop dat het allemaal snel gaat voor je en dat je snel je beeb in je armen hebt! ik zal aan je denken!

liefs daantje

Hey hey,

@Bibi, groot gelijk dat je nu je rust wil pakken, je weet dat je begin volgende week je kleintje hebt, maar daar is ook alles mee gezegd. Misschien gaat het maandag heel makkelijk, maar het kan, zoals je schreef, ook zo zijn dat je meerdere keren gel krijgt. Je lekker laten verwennen dit weekend en vast wel met  zenuwen maandag naar het ziekenhuis.

@Weekee, er is ook een spray bij de dierenspeciaalzaak te koop die je kunt gebruiken om katten van je meubels af te laten blijven ed. Heb deze gebruikt toen we onze katers kregen. Had net nieuwe gordijnen hangen en natuurlijk hadden ze de nagels in 1 gezet . Daarna er nooit meer last van gehad, maar of dat lag aan de spray of omdat de katten daarna gewend waren bij ons, weet ik niet.

Liefs Noah

Terug
Bovenaan