ha dames, nu met mij gaat t ff knudde nu. Afgelopen avond/nacht begonnen rond 23.00 wat weeen , ik dacht oefenweeen want deed niet echt veel zeer, ik ben nu 38.2 dus ja, kan ook echt zijn maar lastig in te schatten. Na een uur heeft mijn man maar de verloskundige gebeld, kwamen om de 5 minuten en ze zei al, bel me maar weer als je om de 4-5 minuten weeen hebt die een minuut aanhouden. Ik toch weer in slaap gevallen, om 14.00 van echt flinke pijn wakker geworden. toen maar gaan meten. Dacht nog shit, als dit de echte weeen zijn, auwwiiiee... nou die kwamen toen de 1,5 uur daarna best heftig maar onregelmatig. zucht...om 15.30 toch weer kunnen slapen. Tot 6.00 toen werd ik echt uit bed getrapt door de baby en weer heftigere weeen, ik weer meten, ow ze kwamen echt al om de 2-3 minuten, en hielden ruim een minuut aan. Dus ik denk, nou gaat t wel gebeuren. Uurtje aangekeken, toen om 7.00 vk gebeld. Toen gaan douchen... en hoplaaaa, alles was ineens weg. GRRRR...
Vervolgens liep ik door de woonkamer, ik denk he, shit mijn blass loopt een beetje leeg. Kijk naar mijn man, zeg, volgens mij is t vruchtwater. Geen hele plons maar wel wat stroompjes.
Nou nagekeken en zag er wit/licht geel uit, rook in ieder geval niet naar urine. Hmmm....
Om 8.15 was de VK er met een stagiaire. Toen had ik dus helemaal geen weeen meer (voel je je ook een sukkel). Man lief had werk al gebeld, dat ie niet kwam. Wel heel fijn want ik bleef wel kramp en rugpijn houden en kon dus niet veel.
De vk ging voelen (stagiaire kwam niet dicht genoeg bij mijn baarmoedermond) en ze voelde 1 cm ontsluiting en de vliezen nog over het hoofdje. ahum dus geen gebroken vliezen.... ow nee (stiekem wel op gehoopt..) Nou ja en dan ook na zo'n nacht nog maar 1 cm. Nu heb ik het grootste gedeelte van de dag geen weeen meer gehad, erg frustrerend... maar wie weet gaat vannacht de boel weer rommelen. Ben het in ieder geval heeeeeel erg beu.... SNIF