Hoe is het met jullie??

ha bibi, kan me voorstellen dat je zenuwachtig word/bent en totaal niet op die verhalen zit te wachten. een verteld het nog prachtiger als de ander vind ik ook hoor. ik heb tot nu toe weinig dingen gehad met bevallen op breedgeschouderde kinderen na wat niet prettig is. maar als ik dan al die bevallingverhalen lees met de een naar zh ander geopereerd worden voor placenta die een weer een knip. dan krijg khet spontaan benauwd!   ik wens je heel veel succes, ik wacht rustig af ben morgen uitgerekend.. succes!!

Haai meiden,

Ook ik (wij) hebben pakjesavond doorgebracht zonder bevalling. Daar ben ik wel blij om want dat is echt een rotdatum vind ik maar goed, het was gezellig en de kids hebben weer veel leuke dingen gekregen.

@ bib,

Ik heb net het hele verhaal gelezen. Meid meid, ik schrik er toch wel een beetje van.....ik vraag me 1 ding heel erg af.....waarom stellen ze niet gewoon een natuurlijke stuitbevalling voor  en wel al die toeters en bellen? Sorry, wil je niet nerveus maken hoor meissie. Ik vraag het me gewoon af waarom ze zulke moeilijke dingen gaan doen. Als de bevalling niet lukt via de stuit kan je toch ook nog een keizersnee krijgen? Ik snap dat niet zo goed tegenwoordig. Vroeger ging dat toch ook gewoon? En zelfs nu hoor je het nog vaak zat. Of vind je dat zelf eng misschien. Meid, ik wens je heel veel sterkte voor de komende dagen enne....ik duim me 3 straten in de rondte dat jouw kindje zelf spontaan de bevalling vannacht ofzo inzet, echt waar.

Veel liefs en  KNUF van mij

ha Bibi,

Fijn dat mensen met horrorverhalen komen zeg grrr kan daar zo boos over worden zit je idd helemaal niet op te wachten!
Je bent in goede handen in het ziekenhuis en ze nemen echt geen onnodige risico's voor zowel jouw als je kindje hoor!!!!!!
Laat alles maar over je heen komen en ik hoop dat je baby er snel is! ben zooooo benieuwd!
Probeer wat te slapen nog vannacht, pak nog even een lekker badje voordat je naar bed gaat en laat je even masseren ofzo........dan slaap je mss goed!
en ik denk aan je morgen!!!!!

liefs daantje

Bedankt allemaal voor jullie steun en medeleven. Ik vertel het dit weekend tegen niemand meer, kan ik ook geen spookverhalen meer krijgen ook. Ik heb het er wel lekker met jullie over, daar heb ik tenminste iets aan .
@Noah, ja ik kan het mijn zoontje wel een beetje uitleggen maar net wat je zegt, ik weet niet wat hij er precies van begrijpt. Hopelijk ben ik niet te lang in het ziekenhuis en is alles snel weer normaal thuis.

@Petra, ze hebben wel gekeken of een stuitbevalling mogelijk is, maar dat raden ze dus juist af omdat mijn kindje te groot is en er een grote kans bestaat dat hij dan vast komt te zitten. Ze hebben met de echo gekeken en ze stellen voor een stuitbevalling een bepaalde grens, ik geloof voor de diameter van het hoofdje ofzo. En daar zat hij 0,1 cm onder en aangezien er een afwijking in de meetapparatuur zit van 15% is het risico te groot. Vandaar dat ze geen stuitbevalling willen doen.

Lieve Bibi,
heel vervelend dat je nu inde laatste dagen dit soort horrorverhalen moet aanhoren. Dat wil natuurlijk niemand. Net als je op vakantie gaat met het vliegtuig en een vliegtuig neerstort. Toch denk ik dat je positief moet blijven. het komt helemaal goed met jou hoor. je bent in goede handen in het ziekenhuis en je bent er klaar voor om je kindje in je armen te houden. Nog maar 2 nachten en dan kan het gebeuren meid. Ik wens je heel veel sterkte en we denken aan je natuurlijk! Liefs en een knuffel!

Boeffieboh, wat een vervelende nacht heb jij gehad zeg! Dat is je vast zwaar gevallen. ik heb gisteravond/vannacht heerlijke oefenweeen gehad (au au) ik wist op een gegeven moment niet meer hoe ik moest zitten of liggen of staan. Ik heb een redelijk hoge pijngrens dus ik hoefde de vk er nog niet bij te hebben (onder het mom van..ach als het zo doorgaat dan bellen we dan wel) bovendien was er geen regelmaat in te vinden bij mij.
Maar goed, knap lastig dus. Ook hier hield het ineens op na 3.00 uur vannacht zo leek het. Het is nu redleijk rustig hier. Het mag van mij zo weer beginnen hoor...als het dan maar doorzet!
Ik wens je veel succes de komende dagen!

Spannend weekee, dat het gisteravond opeens zo begon, maar ook heel jammer dat het niet heeft doorgezet, dan was jullie kindje echt op de uitgerekende data gekomen! Het kan nogsteeds natuurlijk.

Ben zo benieuwd wie de volgende zal zijn...... ik wil ook zo graag, maar zal nog wel even moeten wachten.... ben nu 38+6, dus heb nog wel even de tijd. Morgen eerste maar de kerstboom opzetten. Moest vriendlief vanmorgen eerst nog wel even beloven dat ik niet op zolder zou gaan neuzen!!

Hier alles heel rustig, heb afgelopen nachten heerlijk geslapen, maar 4 keer wakker van het maagzuur en kon daarna wel direct weer slapen! Ga nu even lekker op de bank liggen en een nieuw spelletje spelen op de DS.... dr Layton, een soort puzzelspel, waarbij je 130 verschillende raadsels moet oplossen... Leek me wel leuk, maar ook zeer verslavend als het niet lukt om een puzzel op te lossen.

Liefs Noah

Hey Bibi meid, ik wens je veel sterkte en succes voor de dagen die komen hoor. Als ze alles onderzocht hebben zal het wel goed zijn neem ik aan. maar gewoon afwachten tot je kindje zelf komt is geen optie? Dan kun je toch voor de keizersnee gaan? Bij mij hebben ze het inleiden ineens totaal van de baan geveegd....mijn verhaal overtuigde ze zeker? en het feit dat het inwendig onderzoek uitwees dat mijn baarmoeder nog totaal niet inleidbaar was.
Wel hebben ze me aangeraden met een ruggenprik te bevallen zodat ik niet uitgeput raak en zelf (hopelijk) mijn kind op de wereld kan zetten. Ik heb uiteindelijk dan maar ja gezegt, ik wilde dit echt niet maar goed, heb genoeg afgezien die andere 2 x en weet hoeveel pijn het doet. Ik ga maar gewoon mezelf overgeven aan die prik en ze zetten dat ding toch laag of uit als de persweeën komen dus ik zal nog wel genoeg gaan voelen denk ik zo.

Bibi jij hebt je kindje over een paar dagen in je armen en dan zal het allemaal de moeite waard gebleken zijn. Sommige dingen hebben we niet voor het zeggen. Het komt gewoon allemaal goed en volgende week zit je lekker in je kraamweek en ga je genieten van je kleintje. Onvoorstelbaar nu maar wel realiteit. Lees maar geen horrorverhalen meer, dat doet je meer  kwaad dan goed hoor. Ik lees ze nooit, ik vind het vreselijk want ik ben zelf ook geen held en ik trek me dat soort dingen veel te veel aan. Ik heb mijn eigen 2 horrorbevallingen en dat is al genoeg. Ik ga voor een 3e bevalling die gewoon van een leien dakje  zal gaan  haha.....

Meiden, we gaan met zn allen voor DE DROOMBEVALLING ja toch?

Toi toi toi meissie, komt allemaal goed bibi.
Liefs Peet

Meiden, jullie zijn werkelijk geweldig. Ik word er rustiger van als ik al jullie bemoedigende woorden lees. Thanx

Nee, Peet, wachten op een natuurlijke bevalling gaat niet, omdat hij in die verrekte stuit ligt en ik beter niet kan bevallen in stuit. Het draaien heeft ok niet mijn voorkeur, hoor, en ik had het zeker niet gedaan als ze me na het draaien nar huis hadden willen sturen, maar nu ik er zeker van ben dat hij na het draaien zsm geboren zal worden, leek het me wel een goede keuze. Een keizersnee kan natuurlijk altijd ook wel, maar daar zijn toch ook nog wel wat (niet geringe) risico's aan verbonden, zeker als je wat zwaarder bent (en dat ben ik inmiddels wel ). En nu kan ik hopelijk gewoon zelf bevallen, is voor het kindje altijd nog het beste.
Nu ben ik iets minder bang voor de mogelijke complicaties na het draaien omdat ik weet dat ik gelijk ga bevallen en dus niet net 1 of 2 dagen thuis ben en dan met gillende sirenes naar het ziekenhuis moet omdat er iets mis is, want met een beetje mazzel is hij er dan al.

Terug
Bovenaan