Hoe is het met jullie??

He Bibi,
ik zat net effe je verhaal te lezen, onze baby lag op de morgen dat ik ingeleid ben ook ineens weer in een stuit en is dus net voor de bevalling gekeerd. Dat ging op zich heel goed, maar is wel pijnlijk dus als jij je daarop voorbereid scheelt dat weer. Verder is de baby na een draaipoging natuurlijk niet ingedaald en duurt het allemaal iets langer. Ik heb toen een ruggeprik gehad en dat is echt een aanrader, want bereid je erop voor dat het lang duurt. Ik moest er om 08:00 uur zijn en onze dochter is om 20:30 uur geboren.
De rest zal ik je besparen en als je bevallen ben dan zullen we onze ervaringen uitwisselen oké? Maar denk wel eens over die ruggeprik na, iedreen doet alsof het vreselijk is, maar het is net een wespeprikje, valt heel erg mee!!!!! En daarna kun je het véél beter volhouden en de persweëen voel je er gewoon doorheen.
Heel veel sterkte en succes van Jeany

quote: Bibi_11 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-12-2008 14:30:01'));

Een keizersnee kan natuurlijk altijd ook wel, maar daar zijn toch ook nog wel wat (niet geringe) risico's aan verbonden, zeker als je wat zwaarder bent (en dat ben ik inmiddels wel ).

EEK! Wat voor risico's???

Nou, Weekee, ze dikken alles natuurlijk altijd aan, dus je moet het ook wel met een korreltje zout nemen. In de vkpraktijk waar ik loop (liep) is een vk die alles recht voor zijn raap zegt en dat kan best pittig aankomen. Die kwam dus met de mededeling dat er een  mogelijkheid is dat je een wondinfectie krijgt, okee, dat geneest wel weer, denk ik dan, maar hij kwam ook aan met blijvende invaliditeit en doodgaan . Nou moet je dat met een kilo zout nemen, hoor, Weekee (doe ik ook). Ik weet wel dat het kan gebeuren, maar dat is wel extreem, hoor. Dus dit lezen en direct vergeten !! Ik wou het eerst niet opschrijven maar ja, je vroeg het en als ik dan niet antwoord ga je je misschien zelf  ook dingen in je hoofd halen.

@Jeany, bedankt voor je berichtje, ik zal daar zeker wat aan hebben. Ik wil eigenlijk geen ruggeprik, maar ik begrijp van jou dat het niet onverstandig is om het toch maar wel te doen ?! Ik weet dat het draaien pijnlijk kan zijn, ik hoop dat hij zelf nog even snel draait zondagavond ofzo  maar dat zal wel niet. Als jij schrijft, de rest zal ik je besparen, krijg ik daar zo mijn bedenkingen bij, dat zal dus wel iets heftigs zijn, anders zou je het wel vertellen . Maar ja, ik zie het wel, iedere bevalling is anders, dus iedere inleiding ook denk ik dan maar. Overigens zou ik ervoor tekenen om om 20.30 uur  klaar te zijn  als ik om 8.00 uur begonnen ben, vorige keer begon ik om 5.00 uur en was ik 21.45 uur pas klaar. Dus ik vind één dag niet zo lang, eerlijk gezegd, ze hebben mij al voorbereid op de mogelijkheid dat we er meerdere dagen mee zoet zijn.

Trouwens Jeany, ben je ingeleid met gel of met een infuus met weeënopwekkers ?
Als je gel had, hoe vaak heb je dit gekregen ?

Daantje, ik heb trouwens de dextro in mijn tas gedaan, hoor (3 rolletjes ). Lekker vlotte reactie overigens, hè

Pfff! Ja, dat zijn van die bangmakers inderdaad...maar die risico's zijn er altijd. ik schrok alleen erg omdat je erbij zei "vooral als je aan de zware kant bent" Nou ja, laten we weerlijk zijn...ik ben echt de lichtste niet. Dus ik dacht dat er EXTRA risico's waren voor de wat stevigere meiden onder ons.

Hee Bibi meid.... ik ben de hele dag weg en vanavond pas thuis... dus ik wou jou nog wel even laten weten dat ik aan je denk. Succes morgen (en overmorgen... maar dat hoop ik niet voor je)!!!

Aline.

Dank je, Aline, top dat je daarvoor nog even vroeg op het forum komt, dank je wel.

@Weekee, nee extra risico's geloof ik niet, het is alleen zo hoe zwaarder je bent, hoe groter het risico, maar ja, dat is met meer dingen. Dus gewoon lekker vergeten. Jij bevalt toch gewoon zonder keizersnee ! Daar gaan we gewoon vanuit.
Heb je geen raar gevoel overgehouden aan het feit dat je uitgerekende datum voorbij is ?

Terug
Bovenaan