Hoi meiden,
Even een berichtje van mij, ben het hele weekend niet op t forum geweest. Heb het echt gemist en moet nu een heleboel inhalen, haha!
Vrijdag sinterklaas gevierd met mijn schoonouders, die zijn normaal in het huitenland dus dit jaar voor het eerst een paar cadeautjes gedaan, was gezellig. Gisteren met mijn (grote) familie, altijd gedichten en surprises, zoals vanouds leuke gedichten over het afgelopen jaar. Maar daarna was ik helemaal kapot!
Was de hele dag hondsberoerd, bij vlagen misselijk en doodmoe, moest 's morgens na het douchen alweer gaan liggen omdat ik er naar van was. In de namiddag ging het beter, maar heb weinig gegeten en al helemaal geen chocoladeletter . Was ook erg emotioneel, heb 3 keer zitten janken ...
Ben wel erg blij dat de baby besloten heeft te wachten tot na sinterklaas, echt geen leuke datum voor een kind, maar ja.
Vandaag wakker geworden met erge rugpijn en af en toe steken in de onderbuik, twijfel twijfel... zou het...? Op het toilet met afvegen slijmerig gedoe afgeveegd, wellicht iets van de slijmprop, weet niet zeker want heb het de andere 2 keer nooit gezien. Voelt ook alsof de baby weer een stukje lager hangt en drukt op een zenuw zodat ik af en toe geen stap kan zetten .
Morgen naar de VK om te strippen, hopelijk hebben ze t niet te druk met bevallingen want dan doen ze het niet.
Morgen ben ik weer op t forum hoor!
@Bibi: Heel veel sterkte morgen, we denken allemaal aan je....!
Gr. Sonja