Hoe is het met jullie??

Hey Sonja,

beetje vergelijkbare situatie dus. Maar wat naar dat je je zo misselijk voelde zeg. ik hoop dat dat niet weer terugkomt. Heel veel sterkte morgen bij het strippen (dat doen ze bij mij pas volgende week....zucht..nou ja als dat nodig is he) Maar zet hem op hoor. je hoeft nog maar even!

Liefs Jantina

He Jantina,

Ik heb nog nooit zo uitgekeken naar weeen haha!
Ben wel blij dat de kleine is blijven zitten met 5 dec, had zoiets van: als  het niet wil komen dan mag  het na het weekend wel! Morgen is best een mooie datum toch
Hopelijk doet dat strippen wat, heb het idee dat er van onderen wel wat op gang is.
Misschien ben jij ook deze week nog wel aan de beurt, zou fijn zijn toch?

Gr. Sonja
(40+4 wkn)

O ja, Jantina
Dat misselijke was echt naar. Kon maar op 1 zij liggen, de andere kant moest ik steeds bijna spugen! Maagklepje sluit echt niet meer goed denk ik.
En wat ook zo fijn is: tijdens het avondeten kruipt de kleine helemaal tegen mijn maag aan. Kan dan bijna geen hap naar binnen krijgen
Gelukkig heb ik vandaag geen Rennies nodig gehad!

Ja, als je 4 dagen over de datum heen bent en dan ook sinterklaas al hebt gehad...PLUS zoveel last hebt dan wil je graag dat de weeën beginnen. Ik hoop ook echt dat ze morgen constateren dat je makkelijk te strippen bent en dat daarna de boel op gang komt.

Houd de rennies nog maar even in de aanslag want je weet natuurlijk niet hoe je je voelt na het strippen. Maar ik hoop voor je dat het morgen en anders overmorgen gebeurd is

Jee, meiden, het begint langzaamaan tot me door te dringen, volgens mij. Ik voel me ineens helemaal eng, misselijk van de zenuwen en toen ik net mijn zoontje naar bed bracht kon ik wel janken. Heel gek, de angst slaat ineens toe. Ik ga zo maar even douchen en ik hoop dat ik vannacht kan slapen, pffff, zit nu met trillende handen te typen. Het besef komt nu echt .

Ik wil degenen die bevallen in de tijd dat ik niet op het forum ben, alvast heel veel sterkte en succes wensen en dat alles maar goed mag  gaan

Aww, Bibi, ik leef zo met je mee. Spannend he? Die huilbuien zijn helemaal niet erg joh. laat het lekker gaan. Probeer inderdaad lekker te douchen (even ontspannen) lees een boek of kijk wat tv en ga gewoon naar bed. Veel slaap zul je misschien niet krijgen, dus pak anders een notitieblokje die je meeneemt en schrijf daar eens wat dingen op. Gewoon zomaar...waar je op dat moment aan denkt. dat werkt erg kalmerend zegt men.

ik wil je bij deze (ik ga zo naar bed) heel veel succes wensen voor morgen enne... ik zie je snel weer!!!!

Liefs Jantina

Bibi, pfff zou ook op zijn van de zenuwen hoor!
Hoop dat je toch nog wat kan slapen vannacht.............

Ik denk morgen aan je en zal een kaarsje aansteken voor je!

liefs Daantje

ps Weekee vind het allemaal zooooo spannend...

Terug
Bovenaan