Hoe is het met jullie ???????

hoi Teddy,

Met het hoesten gaat het gelukkig beter, ben alleen nog erg moe. Morgen begin ik met een ochtend werken en dan donderdag en vrijdag weer een hele   dag. Dan is het nog 2 weken voordat ik met verlof ga.

Dus je krijgt een 8 ponder? of is dat nu en groeit de kleine nog door?

Wanneer ben jij uitgerekend?

Ik voel al dat de kleine langzaam aan het indalen is, regelmatig een druk op mijn schaambeen en op mijn blaas. Af en toe ook al wat krampen (oefenweeen).
Merk dus ook dat ik meer ruimte heb bij mijn maag, kan iig makkelijker me bed uitkomen.

Ik heb al bedklossen hahaha al 5 weken. Ik kwam mijn bed niet meer uit dus mijn vriend heeft zijn charmes in de strijd gegooid bij de thuiszorg hahaha

Hoi,

Teddy,
Fijn dat je je goed voelt, erg prettig om te lezen.
En een 8 ponder, hihi, vind ik toch al aan zware kant, maar voor jou valt dat dus mee?
En in stuit, ja, kan nog uit zichzelf draaien, maar langs andere kant vind ik het dan ook wel weer goed dat ze die afspraken al heeft staan.

Junior,
Fijn dat het weer beter gaat. En ook bijna verlof? Heerlijk he, om daar naar uit te kijken. Ben je er ook zo aan toe?

Hoe het hier gaat. Niet zo goed, veel pijn, word toch steeds erger. Pijn gaat ook naar mn liezen,schaamstreek, kan soms amper me been optillen, erg vervelend.
Ook af en toe harde buiken, die soms pijnlijk zijn. Verder gaat het aardig goed.
Maar ben nu echt wel aan het aftellen.

Liefs

32 wkn + 4 dgn zwanger.

hoi bloemetje..
Ja ik kijk erg uit naar mij verlof hahaha, wanneer ga jij met verlof? Ik zie dat wij maar 2 dagen schelen. Ik ben vandaag 32 weken en 2 dagen zwanger.

Vervelend dat je last begint te krijgen, ik heb het ook hoor. Vanmiddag boodschappen gedaan en ik kwam gewoon niet snel vooruit moest me vriend gewoon roepen om langzamer te lopen.

Benen optillen dat is ook niet zo makkelijk meer, kwam gewoon zuur naar boven vanmiddag bij het aantrekken van de schoenen.

Morgen begin ik weer met een ochtendje werken, ik heb er wel weer zin in. Voel me iig goed genoeg om weer wat te ondernemen En dat had ik vrijdag nog echt niet.

Junior,
Fijn dat je je weer stuk beter voelt. En die foto van je, erg mooi hoor.
En morgen weer dagje werken. Wel weer ff lekker.
Mijn verlof gaat 7 maart in. Dus volgende week vrijdag. heerlijk. Heb er onwijs veel zin in. Ff lekker niets moeten, even genieten van die laatste weken. Jaja, vanaf dan gaat het echt tellen he.

Wanneer ga jij met verlof?

Hier net box gezet, en banken ff anders, zodat als ik aan het koken ben, ons kleintje kan zien liggen in de box. En ook eindje van hond zn bench vandaan, nou ja eindje, waar ik hem eerst wou zetten stonden ze zowat naast elkaar, en nu heeft ieders lekker eigen plekje. Lijkt me toch stuk prettiger, en ook zeker dat ik het allemaal wat beter kan zien
Straks box ff opvrolijken met de muziekmobiel en een knuffel, en moet ook nog aantal boxkleden, degene die ik nu heb is een speelkleed, dus niet echt geschikt voor het begin.

Liefs

ik ga 13 maart met verlof.. dus een weekje later dan jouw...

heerlijk lijkt me dat alles aan kant maken, alles opruimen. Alles alvast klaar zetten, dan is het misschien ook wat rustiger in me hoofd.
Me vriend wil de box nog niet neerzetten want die heb je toch niet gelijk nodig zegt die ...en hij is zo in elkaar gezet zegt die dan....

Hoi,

Junior,
Dat is ook niet lang meer, dat is ook aftellen.

Ben net bij fysio geweest. Hij gaf aan dat ik rust moest nemen, omdat het steeds erger word en verder gaat uitstralen. En dat ik dus die laatste keren naar me werk niet moet doen. Proberen zoveel mogelijk te rusten en thuis regelmatig te bewegen. Het werken is teveel, merk dat zelf ook, veel pijn, dag erna loop ik beroerder dan dag zelf. Dus ja, vanaf nu dus rust nemen.
Net werk gebeld en uitgelegd. Gelukkig snappen ze het wel.
Volgende week nog ff keertje langs om iedereen ff gedag te zeggen voor de komende 16 weken.
Vind het wel jammer, had graag de laatste week uitgedaan, maar ja, als het teveel is, dan is het teveel. Lichaam heeft rust nodig, dus dat gunnen we het dan.

Liefs

heey,

dat is een zeer verstandig besluit bloemetje!!
na je verlof kun je nog genoeg werken, eerst even aan jezelf denken!!

ik heb de laatste tijd ook af en toe gewerkt maar ik was de dag erna doodop van twee uurtjes werken, en dan de dag erna gewoon weer heen gaan...eigenlijk te gek voor woorden maar goed je wilt toch nog een beetje werken

ik vind het heerlijk om nu bij huis te zijn, die druk van het werk niet meer achter je te hebben. ben vanmorgen nog even met mijn zoontje de stad in geweest, dat kon ik voor een aantal weken terug niet want of: ik moest nog werken of ik had al gewerkt en kon dus geen stap meer verzetten.
ben nu nog even de laatste baby spullen aan het uitwassen, nou ja laatste...er zal nog wel weer wat bij komen ben ik bang voor...

gr. mama van elmar

Mama van Elmar,

Ja, ergens voelt het als een opluchting, nu eventjes gewoon uitslapen, rustig kleine dingetjes doen. En genieten van het getrappel in mn buik.

Langs andere kant baal ik ontzettend als ik vrouwen zie die tot 36 weken gewoon doorwerken. Zonder problemen.
Maar ja, de ene zwangerschap is de andere niet.
En we moeten eraan toegeven. Het is dat fysio zei dat dit moet, want anders had ik die drie dagen doorgegaan. Maar ook ik heb er de dag erna heel veel last van. En sinds laatste twee weken echt heel veel.
Tja, nog 7 weken tot uitgerekende datum lijkt erg lang. Maar hoop dat ze wel snel gaan. Vast wel, hoop dat ik me laatste weken wel wat lekkerder in me vel ga voelen. Want dat is niet alle dagen zo. En dat vind ik erg jammer.
Maar voel me nu wel beetje opgelucht.

En even met je zoontje de stad in geweest, fijn. Voor jou en hem erg prettig denk ik? Hoe oud is hij ook alweer? Heeft hij wel door dat er binnenkort wat belangrijks te gebeuren staat?

Liefs

Terug
Bovenaan