Hoe is het met jullie ???????

Net bij de verloskundige geweest. Ik was heel erg benieuwd naar de ligging van onze beeb !!!!!!!
Omdat het de laatste keer in stuit lag, moest ik -als het nu weer zo lag-   naar de gynacoloog.
Ze twijfelde eerst tussen kopje of kontje, en heeft het echo-apparaat erop gezet. En........ons kindje lag met het hoofdje mooi naar beneden! Ze vond ook dat het best diep in m'n bekken lag.
Hopelijk blijft het dus nu zo liggen, maar ik weet wel dat het vannacht nog gedraaid is.
Gisteren voelde ik de hik dus helemaal vanboven, en vannacht heb ik wakker gelegen van de 'oorlog' in mijn buik.
En vanmorgen voelde ik de hik weer helemaal vanonder.
Ze adviseerde me wel om heel snel te bellen als ik weeën zou krijgen of als m'n vliezen breken.
Nou, beeb, blijf dus maar zo liggen aub! Met 36 weken mag dat onderhand wel he!

met mij gaat het gelukkig beter, merk wel eind vd middag dat ik weer dat strak gevoel krijg. En heb dan wat moeite om te ontspannen.

Ik ben nu ook kortademig waardoor ik verkeerd   ga ademhalen en me spieren onder me borsten ga aanspannen, gelukkig kan dit geen kwaad voor de kleine. Het is alleen vervelend voor mezelf.

De kleine doet het goed, groeit ' normaal' , ligt met het hoofdje naar beneden.

De hoest is nog steeds niet weg helaas, op werk krijg ik maandagmiddag te horen of mijn contract verlengd wordt. Ik ben erg benieuwd, HR was er niet blij mee dat ik het al wilde maar mijn leidinggevende heeft ff doorgezeurd hahaha

Er is zoveel geschreven afgelopen dagen dat ik geen puf heb om op iedereen te reageren maar ik lees wel al jullie berichten :)

Groetjes Sabrina

hoi dames hoe is het met jullie??
Met mij gaat het wat minder, heb vanmiddag te horen gekregen dat mijn contract niet verlengd wordt door de economische situatie.

Mijn leidinggevende was het hier niet mee eens maar zij maakt helaas niet de beslissingen hier in.

Ze heeft me na het gesprek naar huis gestuurd, hier was ik blij mee.

Mijn vriend is gelukkig thuis dus die kon me lekker troosten, hij zei ook dat ik het positief moest bekijken: ik kan nu lekker voor mijn kleine meid gaan zorgen fulltime.

Nu dus nog 4 dagen werken, het zullen geen leuke dagen zijn maar ik ben wel zo iemand die zich niet laat kisten ik maak mijn dagen af!

Hoop dat het met jullie beter gaat:)

Tjonge, Junior, dat is ook niet leuk!!!!!
Ik kan me voorstellen dat je ervan baalt.
Maar aan de andere kant kun je je wel helemaal op je kindje richten, en straks alsnog op je gemak ergens gaan soliciteren.
Zelf ben ik gestopt met werken, en vond dat ook heerlijk hoor! Ik kon zelf voor mijn kindje zorgen, maar ik kan me wel voorstellen dat iemand nog wat wil werken.
Ik elk geval hoop ik dat je het een plekje kunt geven!

Hier alles super, lekker aan het nestelen. Iedereen zegt dat mijn buik veranderd is, ik draag het nu echt van voren. Misschien ook omdat de baby wat lager ligt?
Vandaag voelde mijn tweejarig neefje aan mijn buik en zei : "Bal in" . Haha, we moesten er allemaal erg om lachen!!!!
Ik ben nu wel elke nacht wakker, rond 3 uur moet ik plassen en het lukt me niet meer om in slaap te komen. Ja, 2 uur later, balen hoor! Maar ja, sommigen van jullie hebben het erger, en verder heb ik geen rugpijn ofzo.
Hoe is het met jullie?
Sommigen van het april lijstje schrijven echt nooit! Misschien nu het verlof begint?????

@junior: wat balen dat je contract niet verlengt wordt. Zeker nu je bijna met  verlof gaat. Maar mogen ze dat wel doen, zo vlak voor je verlof???
Als je het financieel trekt om voorlopig niet te werken, is dan ook wel weer lekker. Alle aandacht voor de kleine!

@ Teddy: fijn dat het goed gaat. Balen dat je 's nachts een tijdje wakker ligt.
Ik heb het de laatste tijd ook steeds meer. Wordt een paar keer per nacht wakker. Denk ook omdat ik dan op mn andere zij wil draaien. Dat gaat niet zo één twee drie, hihi.
En dit weekend kreeg ik ook ineens last van mijn heupen, met het liggen.
Dus nu slaap ik met een kussen tussen mijn benen. Is helemaal een gedoe met omdraaien.

Maar goed. Laatste weekje werken en dan lekker verlof!!! Is nog wel vol te houden.

Liefs, Kar

En ik vind inderdaad ook hoor, dat er maar weinig meiden schrijven.
Vind het wel jammer, dat er niet zo veel geschreven wordt.
Zou niet weten waar het aan ligt. hopelijk wordt het nog wat gezelliger en drukker.

Liefs, Kar

Hallo allemaal,

Ben hier een tijdje erg weinig geweest, was allemaal erg druk, maar nu eindelijk verlof, dus misschien wat meer tijd :)
Morgen ben ik 36 weken zwanger en alles gaat nog prima hier.
Moet nog wel wat laatste dingetjes doen, maar het eind komt nu echt in zicht!

Hebben jullie allemaal al een naam voor de kleine? Wij hebben nog geen meisjesnaam... Zijn er druk mee bezig, hebben al wel ideeen, maar nog niet besloten wat het echt moet gaan worden...

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 35 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Goedemorgen dames,

Hier ben ik ook weer. Word inderdaad weinig geschreven.
Ik ga ook proberen wat vaker langs te komen.

Junior,
Wat balen meid dat je contract niet word verlengd. Langs andere kant ook wel fijn om
bij jullie kindje te zijn. Maar dat moet je financieel ook kunnen. Bij jullie lukt dat begrijp ik?
En hoe voel je je verder nu? Eind deze week gaat jou verlof in toch?

Teddy,
Fijn dat het goed gaat. En dat slapen, dat ken ik. Sinds deze week moet ik echt drie a
vier keer uit bed om te plassen. Gelukkig heb ik po stoel boven, wat ben ik blij met dat ding. Want hebben boven geen toilet. Dus :) Heerlijk is dat.
En wat leuk de reactie van je neefje. Hihi. Bal in je buik. Leuk :) Ik zou ook in een deuk liggen.

Kar,
Fijn te lezen dat het met jou ook goed gaat. Jij werkt door tot 36 weken?
Knap hoor. En verder alles klaar voor de baby?

Karoline,
Alweer 36 weken zeg. Wat gaat dat hard. Nou ja, ik aanstaande vrijdag 35 weken, haha,
Vind ik ook al snel gaan.
En nog niet uit over de naam? Wij ook nog maar pas sinds afgelopen vrijdag hoor. Hihi.
Waren het niet over de schrijfwijze eens, en opeens vond ik ook andere naam weer mooi.
Die ik eigenlijk nog steeds erg mooi vind. Maar waar man niet achter staat. En ja, je moet
een naam beiden mooi vinden. De naam die we nu hebben vind ik ook erg leuk :)
Dus jaja, dat word het :)

Hier vandaag weer mindere dag, grr meteen al met pijn opgestaan, alle dagen wel zo, alleen
vandaag weer iets meer. :-( Gaan we zo maar weer ff liggen.

Heb trouwens sinds gisteren ook af en toe steken onder in mn buik. Niet hele dag door hoor.
Maar af en toe een keer.
Herkennen jullie dat?

Liefs

Terug
Bovenaan