Hoi Dames,
Weet ff niet meer wie wat geschreven heeft. Dus sorry dat ik nu even niet reageer op jullie. Probeer straks eventjes op jullie te reageren.
Wou eventjes laten weten hoe het met mij gaat. Sorry alvast voor het ego bericht.
Pff, wat een beroerde nacht zeg. Auw auw auw, kon niet eens zelf
draaien, nou ja, ging wel, maar deed er half uur over om op andere
zijde te draaien,schaambot,liezen,bekken, het doet zo zeer En vooral sinds die pijn in mn buik.
Net bij dokter geweest, geen blaasontsteking,geen eiwitten, wel zouten, dus moet meer drinken. Bloeddruk was prima
En die pijn in buik komt wss door indalen volgens hem. Ook omdat ik
opeens sinds die buikpijn veel meer last krijg van bekken weer. Hij
zegt dat er dan misschien wel kans is dat kindje eerder kan komen Niet op vertrouwen natuurlijk, maar hij zei dat die kans wel bestaat.
Van mijn teen moet ik weer foto laten maken. Hij denkt dat ie niet goed
genezen is. Omdat ik nog zoveel pijn heb met drukken erop, nog pijn heb
bij lopen. En hem niet goed kan bewegen. Misschien operatie of andere
behandeling als blijkt dat ie niet goed aan elkaar zit
Nou daar hoop ik niet op, zit ik nog langer thuis Maar vind het wel flink gefaald van ziekenhuis dat ze niet nog foto hebben gemaakt toen.
Dus ff kijken wanneer ik foto kan laten maken, want alleen kan ik niet tot ziekenhuis rijden. Ben benieuwd.
Liefs
Weet ff niet meer wie wat geschreven heeft. Dus sorry dat ik nu even niet reageer op jullie. Probeer straks eventjes op jullie te reageren.
Wou eventjes laten weten hoe het met mij gaat. Sorry alvast voor het ego bericht.
Pff, wat een beroerde nacht zeg. Auw auw auw, kon niet eens zelf
draaien, nou ja, ging wel, maar deed er half uur over om op andere
zijde te draaien,schaambot,liezen,bekken, het doet zo zeer En vooral sinds die pijn in mn buik.
Net bij dokter geweest, geen blaasontsteking,geen eiwitten, wel zouten, dus moet meer drinken. Bloeddruk was prima
En die pijn in buik komt wss door indalen volgens hem. Ook omdat ik
opeens sinds die buikpijn veel meer last krijg van bekken weer. Hij
zegt dat er dan misschien wel kans is dat kindje eerder kan komen Niet op vertrouwen natuurlijk, maar hij zei dat die kans wel bestaat.
Van mijn teen moet ik weer foto laten maken. Hij denkt dat ie niet goed
genezen is. Omdat ik nog zoveel pijn heb met drukken erop, nog pijn heb
bij lopen. En hem niet goed kan bewegen. Misschien operatie of andere
behandeling als blijkt dat ie niet goed aan elkaar zit
Nou daar hoop ik niet op, zit ik nog langer thuis Maar vind het wel flink gefaald van ziekenhuis dat ze niet nog foto hebben gemaakt toen.
Dus ff kijken wanneer ik foto kan laten maken, want alleen kan ik niet tot ziekenhuis rijden. Ben benieuwd.
Liefs