Hoe is het met jullie ???????

Hoi Dames,

Weet ff niet meer wie wat geschreven heeft. Dus sorry dat ik nu even niet reageer op jullie. Probeer straks eventjes op jullie te reageren.

Wou eventjes laten weten hoe het met mij gaat. Sorry alvast voor het ego bericht.

Pff, wat een beroerde nacht zeg. Auw auw auw, kon niet eens zelf
draaien, nou ja, ging wel, maar deed er half uur over om op andere
zijde te draaien,schaambot,liezen,bekken, het doet zo zeer En vooral sinds die pijn in mn buik.

Net bij dokter geweest, geen blaasontsteking,geen eiwitten, wel zouten, dus moet meer drinken. Bloeddruk was prima

En die pijn in buik komt wss door indalen volgens hem. Ook omdat ik
opeens sinds die buikpijn veel meer last krijg van bekken weer. Hij
zegt dat er dan misschien wel kans is dat kindje eerder kan komen Niet op vertrouwen natuurlijk, maar hij zei dat die kans wel bestaat.

Van mijn teen moet ik weer foto laten maken. Hij denkt dat ie niet goed
genezen is. Omdat ik nog zoveel pijn heb met drukken erop, nog pijn heb
bij lopen. En hem niet goed kan bewegen. Misschien operatie of andere
behandeling als blijkt dat ie niet goed aan elkaar zit

Nou daar hoop ik niet op, zit ik nog langer thuis Maar vind het wel flink gefaald van ziekenhuis dat ze niet nog foto hebben gemaakt toen.

Dus ff kijken wanneer ik foto kan laten maken, want alleen kan ik niet tot ziekenhuis rijden. Ben benieuwd.

Liefs

heey bloemetje,

sinds vorige week is mijn kindje ingedaald en sinds die tijd heb ik veel meer last van mijn buik en vooral mijn bekken, kan smorgens niet normaal mijn bed uit komen en als ik even gezeten heb ben ik net een oud wijf om in de benen te komen.

dus de dokter kan daar wel gelijk in hebben, dat daar je pijn klachten weg kunnen komen maar om nou te zeggen dat de kleine daardoor eerder geboren kan worden......
ben gister bij de vk in het ziekenhuis geweest en zij zei dat mijn kindje nu aan het indalen was dus het is onderweg maar hoelang het er over doet is maar afwachten.

wel balen van je teen hoor, dat je daar nu nog klachten aan over houd lijkt me erg vervelend. hopen dat een foto binnenkort duidelijkheid brengt.

grtz

Hee dames;
Hier nog iemand met veel voorweeën of indalingsweeën!
Volgens mij ligt de baby nu lekker laag, ik hóóp het, ik voel de hik gewoon in m'n vagina, haha.....
Ik heb veel krampen, drukkend gevoel in m'n onderbuik, en soms voel ik m'n schaambotje gewoon bewegen als de baby daar beweegt.
Och, en s' nachts is omdraaien ook een ramp, wat doet dat zéér he!
Vanavond gaat m'n man de bedklossen eronder zetten, dus wie weet kan ik beter uit bed komen dan nu.
Het gaat allemaal wel menes worden he! Het is bijna half maart!
Morgen ben ik 37 weken, en dat vind ik ook altijd weer een mijlpaal! Niet dat ik thuis ga bevallen, maar toch....de baby is dan helemaal rijp!
Van mij mag'ie komen hoor! Maar ik wil nog wel even de geboorteenvelopjes schrijven.
Vorige week besteld, en nog steeds niet binnen, ik heb gisteren maar eens even gebeld, en toen zei ze dat ze maar 1 x per week besteld.......
Nou, ja, het is ook onze schuld, we hebben ze veel te laat besteld.
Maar nu met die voor weeën gaat het wel kriebelen hoor!
Daarbij komt dat ik al vanaf 32 weken druppeltjes van VSM slik om de baarmoedermond te rijpen (op advies van de verloskundige omdat ik altijd overtijd raak en grote kinderen baar) en er dus een kans bestaat dat die écht helpen....(ik hoop het!)

Hey meiden,

Echt gezellig dat het weer wat drukker op het forum is!!!! daaraan merk je echt dat het nu veel dichterbij komt he.
iedereen heeft verlof en dus tijd om te forummen en reageren.

Hier gaat alles goed, mijn buik is erg onrustig maar ik herken niet zoals jullie dat het voorweeen of indalingsweeen zijn (maar nu is het ook mijn eerste dus geen idee wat ik moet voelen)
Mijn buik  wordt nu nog regelmatiger harder en ook steeds pijnlijker echt het gevoel dat ik de hele dag met een extreem opgeblazen strandbal in mijn buik rondzeul hahaha.
Maar ik kan de kleine nu ook beter voelen bewegen dus ik weet het misschien daaraan omdat mijn baarmoeder zo wie zo erg gevoelig is vandaar al de vroege harde buiken.
ook heb ik de hele dag krampjes en steken in mijn onderbuik en van onderen erg vervelend moet ik zeggen.
wat je zegt teddy van de hik dat herken ik wel haha, ik voel al weken meerdere keren op een dag de hik in mijn vagina.
Maar gister lag de kleine ineens zo raar (dus ingedaald is hij nog niet of het moet vannacht gebeurd zijn maar dat had ik denk ik wel gevoeld) volgens mij lag hij met billen en rug dwars boven in mijn buik.
Mijn buik werdt keihard en mijn borsten werden echt omhooggedrukt, als je dan voelde voelden we een groot hard oppervlak en begon hij aan de ene kant van mijn zij te trappelen en even later voelde ik aan de andere zijkant de hik ter hoogte van mijn navel.
Het was even erg raar, maar vannacht voelde ik hem wel alweer zakken, niet helemaal geruisloos kan ik wel zeggen en vannochtend voelde ik de hik gelukkig weer in mijn vagina.
Hoe raar ik dat gevoel daar ook ervaar ik was er erg blij mee moet er niet aan denken dat hij zo dwars was blijven liggen.
Hij had kennelijk zin in een uitstapje, verrandering van spijs zeg maar hahaha gelukkig vond hij het zelf ook niet lekker liggen.

Bloemetje zoals jezelf tegen mij zei schrijf het hier maar lekker van je af dat lucht op dus het was echt geen egoberichtje hoor!

Nu er zoveel geschreven wordt reageer ik even niet op iedereen want dan zit ik hier over een uur nog te tikken hahaha, maar ik lees en leef met iedereen mee hoor!!!!!!!!

Fijne dag allemaal groetjes Patrice

Hoi dames,

Ga dr ook niet op vertrouwen hoor dat het dan eerder komt. Ga uit van 42 weken.
Dan kan het alleen maar meevallen, maar langs de andere kant heb ik een gevoel
bij het weekend van 4 april, weet niet waarom, maar heb daar een speciaal gevoel bij.

Mama van Elmar,
Ja, hoop dat foto ook duidelijkheid brengt. Want is ook best vervelend.
Met lopen doet het nog steeds pijn, en dat zou niet mee mogen nu.
En s ochtends weer in gang geraken, dat probleem ken ik. Maar dat heb ik de hele dag door.
Haha. :) Zelfs als ik loop heb ik gevoel niet vooruit te komen.

Teddy,
spannend, spannend, morgen 37 weken, oh oh. :) komt dichtbij he.
Hihi, het is ook alweer een hele mijlpaal :)
Hier moeten we ook nog envelopjes schrijven. En nog postzegels halen.
Dat is het laatste wat moet gebeuren volgens mij.
En de hik, die voel ik nu ook erg laag.

Patricia,
Ik weet ook niet goed wat ik moet voelen hoor. Ook eerste hier.
Huisarts vroeg, voelt het alsof ze met messen in je onderbuik steken.
Euh ja, ow zei hij, dan zijn dat zeer waarschijnlijk tekenen dat kindje daalt.
Omdat urine enzo goed was. Dus geen blaasontsteking.
En vervelend dat het gisteren zo gek lag. Maar blijkbaar wel weer normaal gaan liggen.
Haha, die houding die jij beschrijft lijkt me niet lekker liggen nee.
Hehe, voor geen van beiden :)
Trouwens, dit forum doet me echt goed om de dingen van me af te schrijven.
Zou anders echt gillend gek worden haha.

Net nog ff luiers gehaald, en flesvoeding. Dus dat hebben we ook alweer klaar staan.
:)

Liefs

Hallo allemaal!

Hoe is het met iedereen?
Weer een week voorbij he! Niet te geloven dat het alweer 16 maart is!
Aan de ene kant zou ik willen dat de beeb nu kwam, aan de andere kant geniet ik er nog wel van! En ik ben er ook nog niet helemaal klaar voor (wil nog een paar kasten soppen, hihi)
Ook is mijn baby volgens mij gisteren weer naar stuit gedraaid. (en dat vind ik niet zo leuk) Het was dus oorlog in mijn buik en daarna volede ik de hik helemaal bovenin)
Morgen moet ik weer op controle, dus dan weten we het zeker.

Nou, tot schrijfs allemaal!!!!!

Hier gaat het zijn gangetje, had gisteren echt een baaldag, had het helemaal gehad. Maar ja, ik meot toch nog wel een aantal weken. Ben het thuiszitten zat, wil zo graag lekker ergens naar toe met mijn dochter, ff te shoppen ofzo. Maar ja als ik dat doe kan ik vervolgens helemaal niks. En heb nesteldrang, zoals zovelen, maar ja als ik ga schoonmaken kan ik vervolgens weer helemaal niks. Dus baal gewoon. Maar goed, dat was even mijn klaagzang. Hoe is het met jullie allemaal?

Mijn dochter is vanmorgen voor het eerst naar de peuterspeelzaal geweest en dat was erg goed gegaan. Morgen weer naar de verloskundige.

quote: vlindertjesss reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-03-2009 13:12:46'));

Hier gaat alles rustig zijn gangetje wel. Heb alleen erg veel last van harde buiken, begint soms 's morgens al als ik nog op bed lig. Sinds afgelopen weekend kan ik de babykamer inrichten en ben ik dus ook druk mee bezig. Nu nog wachten op het grote bed voor onze dochter en dan kan het ledikantje er ook heen. Gisteren de wieg besteld, die komt eerst bij ons op de kamer.

Bloemetje, wat betrefd die steken, ik herken ze niet, maar moet je ook vaker plassen? Zo ja, dan kun je misschien je urine eens laten controleren op een blaasontsteking. Anders zou ik het ook niet weten.

Junior, balen dat je contract niet wordt verlengd, had ik ook bij de eerste, alleen had ik toen 2 contracten waarvan 1 precies op de laatste dag van mijn verlof eindigde en die ander een aantal dagen later. Ze hebben allebei toen het contract niet verlengt. Maar je hebt gewoon recht op een ww uitkering waardoor je dus wel langer bij je kindje kunt zijn. Hierdoor ben ik het eerste half jaar volledig thuis geweest, wat ik heerlijk vond en natuurlijk erg luxe is. Je kunt wel rustig al om je heen gaan kijken voor ander werk en evt. solliciteren, kun je dan in ieder geval laten zien als je je ww aanvraagt. Mocht je tenminste weer willen werken.

Groetjes vlindertjes

Heb je dan geen sollicitatie plicht als je een ww uitkering aanvraagt?

Het liefst blijf ik thuis maar dat redden we niet financieel, of we moeten elk dubbeltje omdraaien en kunnen dan niets extra's doen.

Terug
Bovenaan