Hoe is het met jullie ???????

bloemetje wat naar zeg .. kan me voorstellen dat het allemaal niet zo leuk is...

@ teddy, dat je nog zoveel kan doen meid. Bij het lezen val ik al in slaap hahaha. Ik heb ook nesteldrang maar mijn lichaam houd mij tegen. Wat ik weer vervelend vind want ik wil nog zoveel doen maar hetlukt me gewoon niet meer. Als ik teveel doe dan gaan me spieren gelijk op spanning staan en dat heb ik eerder ook gehad en toen zei de VK dat ik het rustig aan moet doen. DUs het hele uitsoppen van me huis dat laat ik aan me voorbij gaan. Ik ben al blij als ik het normale huishouden een beetje rond krijg.

Morgenmiddag komt me moeder langs, heb haar al 2 maanden niet gezien :(
Ik ga haar vragen of ze me wilt helpen met strijken en de bovenverdieping. VInd het wel moeilijk voel me dan zo een lastpak, kan moeilijk hulp aanvaarden van anderen namelijk...

Ik ga zo ff naar de bieb een leesboek halen zodat ik me daar ook mee bezig kan houden en dan ff wat boodschappen doen.
Na de verloskundige ga ik de enveloppen van de kaartjes ophalen, de proefdruk is al goedgekeurd dus ik vind het allemaal wel spannend worden.

Ik droom al jaren van om moeder te worden maar nu het allemaal zo dichtbij kom wordt ik wel wat bang; zal ik wel een goede moeder zijn? Doe ik haar niets te kort? etc etc

Bloemetje; hopelijk heeft je huisarts nog een goede oplossing!
Als je nu wist dat je met 42 weken pas gaat bevallen zou ik het nu nog doen, maar iedereen dacht toch al dat je eerder zou gaan bevallen? En bevallen met een gipsvoet lijkt me nu ook niet zo leuk..........

@Junior, ik sta er ook versteld van......... bij de anderen was ik ook hondsmoe hoor!
Maar ik heb me wel voorgenomen om het nu een beetje rustiger aan te doen hoor, heel m'n huis is schoon en ik wil nu ook nog wel even genieten van de rust.
Want zo'n dag als gisteren is ook niet echt lekker voor m'n bekken.

En dat gevoel van onzekerheid ken ik hoor, ik denk dat iedereen dat wel heeft. t' Is soms zo onwerkelijk he!
Bij de tweede had ik dat ook heel erg; ik kon echt niet voorstellen dat ik evenveel van haar zou houden als van de eerste, maar gelijk toen ze geboren was was dat helemaal over.
Bij de derde had ik gedurende mijn zwangerschap het gevoel van;   kan ik het wel aan , het is nu al zo druk, wat moet dat straks wel niet zijn.
Nu zitten ze alledrie op school en soms voelt het ook weer zo onwerkelijk, na 4 jaar weer een baby.
Maar ik heb er wel onwijs veel zin in! Lekker overdag veel aandacht kunnen geven, heerlijk!

Hier is de zon helaas verdwenen.......en ik wilde vanmiddag nog wel lekker in de zon buiten gaan zitten......

Maar ja.........

Hoi,

Teddy,
Ergens zou ik idd nu nog wel gips willen. Maar ja, loop al zo beroerd, en weet van vorige keer. Krukken, ingegipste voet. Daar gingen bekken op dat moment ook pijnlijker van worden.
Dus, weet het niet. Maar na bevalling schiet ook niet op.
Weet je waar ik nu zo van baal? Dat me familie zover weg woont. Twee uur rijden. Heb ff zo een nood aan een dikke knuffel van me moeder en vader. En zijn vriendin.
Tja, ze kunnen ook niet zomaar ff komen he.
Zo ff naar me werk. Ff me gedachten verzetten. Ff bakkie doen.
Nou meiden, arts heb nog niet gebeld, dus ga vanmiddag ff zelf bellen denk ik.

Liefs.

x

Junior,
Vind het ook moeilijk om hulp te aanvaarden. Is niet leuk he. Je wil graag alles zelf doen. Maar lukt niet.
En heb net zelfde als jij, droom er ook al jaren over. En nu het moment bijna daar is ga je denken, kunnen we het wel, hoe zal het zijn.
Maar denk dat dat ook heel normaal is. En helemaal niet erg.
En toch maar de hulp aan je moeder vragen meid.

Liefs

dank je teddy en bloemetje doet me goed :)

Ik bel me moeder vanmiddag toch nog ff als ik bij de vk ben geweest, ze wil altijd weten hoe het gegaan is.
En dan zal dan ook vragen of ze me wilt helpen.

Net bij de bieb geweest en boodschappen gedaan, ik voel me bek en bek af. Gelukkig geen harde buik ofzo maar gewoon onwijs moe ervan. Het is ook altijd zo leuk als mensen hun auto's zo parkeren dat je er haast niet uitkomt vooral als je bijna 8 maanden zwanger bent   ' zucht' .

Bloemetje hoe was het op je werk? en wat zei de dokter?

Teddy #4 al voor jouw? hoe oud is de rest?
Mijn vriend begint al over een 2de hahaha. We krijgen een meid en hij wil graag ook een jongen krijgen :)) Nou ik heb hem toch wel ff gezegd dat ik daar mee wil wachten tot onze kleine meid groter is hahahaha...

Hee, ja, het wordt onze 4 e! De anderen zijn 8, 6 en 4.
Ze vinden het zoooooo leuk dat ze een broertje of zusje krijgen!

Ja, ik herken dat, van alles zelf willen doen. En ik baalde ook best (aan de ene kant) dat mijn moeder zo graag wilde komen werken. Zelfs al is het mijn eigen moeder, gisteren was ik op een andere kamer mijn dressoir aan het leeghalen en uitsoppen, zij was met een radiatorborstel achter de kachel, en ik hoorde ze zeggen tegen m'n vader: "Tjonge, moet je kijken, dat is ook al een jaar niet gebeurt".
Kun je je voorstellen hoe ik me voelde...................

Hoi,

Hier was ik weer.

Junior, goed dat je ff vraagt of ze wil helpen, dat zal ze vast wel willen :)
En idd, zo vervelend is dat, als mensen hun auto lekker strak parkeren. Grr, komen we dr niet meer in met onze bolle buik haha.
Manlief doet het soms ook hoor. Zeg nou, moet morgen met auto weg, ff rekening met houden hoor, hihi. Zoek ff ruimer plekje hihi.

Teddy, Dank je.
En heerlijk dat de kids ook zo benieuwd zijn naar de baby. Voor de twee oudste voornamelijk zeker?

Net dokter gebeld. Hij belde me zelf op :)
Breuk is voor stukje genezen, maar niet helemaal. Hij gaf zelf aan nu proberen naar chirurg te gaan, omdat als het in gips moet, het voor bevalling misschien nog kan, omdat ik nu nog minder mobiel ben. Dus ik gebeld. Wil afspraak maken, ik zeg, heb alleen 1 probleem, ben hoogzwanger(nou ja, geen idee vanaf wanneer je hoogzwanger bent, haha) Maar dat ik graag zo snel mogelijk dan zou komen. Nu heeft ze 5 minuten zitten zoeken, en kan maandag al terecht. Oh fijn.
Dus maandag hoor ik meer over wat er gebeuren gaat.

Liefs

Terug
Bovenaan