Hoe is het met jullie ???????

Hier vandaag een lekker rustig dagje, vanmiddag samen met mijn dochter even bij mijn stiefmoeder geluncht. Helaas kwam het zonnetje hier vandaag pas later op de middag, dus dat was wel jammer, hoop dat het morgen wel weer mooi weer is, kan ik weer lekker buiten mijn kopje koffie drinken's morgens.

@teddy, jammer he dat die kleintjes van ons nog niet ingedaald zijn. Ik maak me daar niet zo'n zorgen over, mijn dochter is volgens mij ook pas bij de bevalling ingedaald.

@bloemetje, fijn dat je je vragen hebt kunnen stellen. En dat je daardoor wat gerustgesteld bent!

Het word nu wel erg spannend allemaal, wie gaat er als eerste bevallen???

Ikke.......

Haha..... dat zal wel niet hoor, bij de anderen was ik ook flink overtijd.
Maar ik ben er klaar voor, vandaag zijn mijn ouders een dagje geweest, en ze wilden persé helpen schoonmaken.
We hebben de hele bovenverdieping uitgesopt, ikzelf de kasten die ik nog niet gedaan had, vanmiddag heb ik de strijk weggewerkt, en de bedden verschoond (hoezo nesteldrang....)
Maar ja, nu moet ik het wel bekopen, want ik heb dus veeeeeeeeel te veel gedaan, en kan bijna niet lopen van de pijn in mijn bekken.........
Mijn man is de kinderen nu op bed aan' t leggen, en ik ga zo nog maar zittende klusjes doen (oa knopen aanzetten enz)

Maar goed, eigenlijk is alles nu klaar in huis, alleen een paar keukenkastjes nog, en dan ga ik ook maar eens relaxen hoor! Ik heb zelfs nog niet eens in de zon gezeten!

Op zich maak ik me ook niet druk hoor, dat de baby nog niet ingedaald is. Dat waren de anderen ook niet (behalve de eerste dan) en alles is goed gekomen.
Soms voel ik het wel heel laag zitten of bewegen, en dat doet flink pijn. Soms steken, in m'n buik of vagina, dan kan ik haast niet verder lopen, soms krampen die naar m'n rug toe trekken, soms harde buiken waar ik het helemaal warm van krijg, kortom, er gebeurt daar vanbinnen vanalles, maar dat kan ook nog weken zo duren.
Ik moet wel snel bellen als het begint, bij mijn andere dochter braken s' nachts de vliezen, waarna ik gelijk volaan  weeën kreeg, en zijn toen ook gelijk naar het ziekenhuis gegaan waar ik al 7 cm. ontsluiting bleek te hebben. (dus in 1 uur tijd).

Je wilt niet weten hoe vreselijk erg benieuwd ik ben hoe het nu begint, wanneer het begint en hoe mijn bevalling deze keer zal verlopen!
En hoe de baby eruit ziet!!!
O, zo spannend allemaal!
Als ik de babykast open doe en al die kleertjes zie hangen kan ik me háást niet voorstellen dat er straks echt een baby in de wieg zal liggen, die die kleertjes aan heeft.
Hebben jullie dat ook?
Soms lijkt het zooooo onwerkelijk!

Nou, fijne avond allemaal!

Liefs,   Teddy

Hoi,

Vlindertjes,
Rustig aan gedaan? Ook hier laat het zonnetje gister. Vandaag ziet eruit als een
betere dag.
Ben inderdaad ook blij dat ik mn vragen weer heb kunnen stellen, en dat ik weet waar beeb
en ik aan toe zijn na bevalling. Hoelang blijven e.c.

Junior,
Ja, hier moet beeb ook nog weekje blijven zitten. Van mij mag het persoonlijk wel vanaf volgende week vrijdag hoor. Dan ben ik precies 37 weken. Maar daar gaan we niet op hopen.
Al heeft iedereen het gevoel dat ik twee weken eerder ga bevallen. Weekend van 4 april.
Dus spannend.

Teddy,
Ook hier dat gevoel hoor. Dat het nog zo onwerkelijk lijkt. Over aantal weken ligt
er idd een beeb in de wieg. In onze armen. Heerlijk hoor. Wil trouwens nu ook eindelijk wel
eens van de daken schreeuwen wat we krijgen. Maar ja, mag nog steeds niet van manlief.
:-( Hihi. Ach, nog paar weekjes. Iedereen vind het knap dat we het stil kunnen houden.
Hadden ze niet van mij verwacht haha. Tja, ik kan nog mensen versteld doen staan.
Net zoals me tante die helemaal niet verwacht had dat ik kamertje al zover af zou hebben
aantal weken geleden, en bijna alles al had. Hihi. :)

Trouwens ff vraagje. Voor de ervaren moeders onder ons.
Welke flessen zijn beste? Avent of Difrax? En welke flesspenen?
Ga flesvoeding geven vanaf begin. Heb nu van die goedkope flesjes met speentjes. Maar
hoor dat veel baby's daar krampjes door krijgen, en met Avent of Drifrax minder.
Wat is jullie mening daarover? Welke vinden jullie het beste?

Liefs

Goedemorgen dames.

Hoe gaat het met jullie?

Hier ff rot vandaag.

Me dag begon heel goed. Lekker geslapen en redelijk 'fit'.

Totdat manlief naar dokter moest. Hij moest oren laten uitspuiten en
had meteen ff gevraagd of uitslag van foto er al was. Ja, die was er
net.

Dokter had maandag gezegd dat het vast wel goed zat. Want anders had ie ze al lang gehad. Nou, mooi niet dus.

Teen blijkt nog steeds gebroken te zijn. Ja, niet gek dat ik nog zoveel
pijn heb aan die teen. En geen tegendruk kan verdragen. Nog steeds heel
moeilijk schoenen aan kan. Nu moet ik wss in gips of geopereerd worden.
Wil hij beiden wss na bevalling(daarover belt hij me nog) Maar zie dat
echt niet zitten. Wil na bevalling eindelijk een keer gaan genieten. Nu
zit ik straks in gips of geopereerd na me bevalling. Met zulk klein
spruitje.

Ben nu ff zo chaggo op de mensen van de gipskamer. Heb toen nog
gevraagd om weer een foto, omdat ik er geen goed gevoel bij had. Maar
die weigerden ze, na twee weken was het wel weer goed zeiden zij.

Grrr, sorry voor het ego bericht dames. :-(

Liefs

@Bloemetje, meid toch!!!
Egobericht??????? Wil je dat nou nooit meer zeggen?

Nee, joh, vreselijk, ik kan me echt voorstellen dat je baalt, en heel erg boos bent!!!!
En even niet weet wat je moet doen!
Heb je al zo'n last van je bekken heel je zwangerschap, teen ook nog eens gebroken, en dan denk je na de bevalling eindelijk te gaan genieten, heb je dit weer. (of nog kan ik beter zeggen)
Pfffffffffffffffffff..........................kon ik je maar helpen!
Als je na je bevalling geopereerd moet worden, of weer in het gips, kun je dus weer een poos niet zonder krukken? En dus ook je kindje niet dragen?
Meid, dit is gewoon echt erg. En dat door hun schuld! ALs ze gewoon nóg een foto hadden gemaakt had je er meteen achter gekomen, en dus tijdens je zwangerschap nog langer in het gips gekunt. Viel niet mee, maar oké.......
Beter dan straks.

Nou, sterkte hoor, ik kan me voorstellen dat je het nu helemaal gehad hebt!

Liefs Teddy

Teddy,
Zal het niet meer zeggen.
Van je berichtje krijg ik echt de tranen in me ogen. Ben echt emo vandaag.
Ga dit volgende week denk ook maar eens ff met gyn bespreken. Maar ja, niet dat zij dr wat aan kan doen.
Ik voel me zo vreselijk belazerd door die gipsmeesters. Dat ik na paar keer vragen nog steeds geen foto kreeg. Dan had ik dit idd geweten, en was het nu mooi genezen.
Idd, krukken of opereren. Dat wil zeggen, kindje niet zelf kunnen verzorgen. :-(
Maar ja, er te lang met wachten is ook niet goed.
Zelf zou ik nu nog gips willen. Maar dokter had tegen man gezegd, na bevalling.
Maar huisarts moet me nog terugbellen, want zou mij meer info geven.
Hoop alleen dat ie voor 11 ff belt, want anders ben ik weg.
Weet ook niet hoe dit met me contract moet. Als ik geopereerd moet worden.
Dat loopt tot augustus. En uitkering, vanaf wanneer heb je daar recht op?
Weet het allemaal niet hoor. Dacht pas na 2 jaar werken. Maar werk bij deze afdeling dan nog maar 1,5 jaar.
Pff, ik ga me maar eens ff opmaken, misschien voel ik me stukkie beter dan, ff mezelf lekker verwennen.

xxx

Terug
Bovenaan