Hoe is het met jullie ???????

wat lief van jullie, doet me goed :)

Ik mag er 3 dagen niet op staan maar moet het laten rusten. Het is nog te dik om te kunnen zien wat het is. Maar de pijn wordt al minder en de zwelling ook.
Als ik sta kan ik heel lichtjes mijn voet neerzetten maar niet mijn volle gewicht erop zetten.

Mijn moeder gaat vanavond weer naar huis, mijn vriend is tot maandagmiddag vrij.
Dan heb ik de eerste dagen gehad.

Heb ik echt hulp nodig kan ik me schoonmoeder bellen..

Oh ja me moeder was er vanmorgen al om 10.30, ze heeft 2 wasmanden weggestreken voor me en ze is nu boven de boel aan het schoonmaken samen met me vriend. En de klerenkast aan het opruimen zodat ik de schone kleertjes erin kan leggen.

Hier de hele middag harde buiken, dus net weer de verloskundige gebelt en volgens haar kan het een teken zijn dat de bevalling is begonnen. Maar zolang ze nog niet pijnlijk stuurt ze me nog niet naar het ziekenhuis. Worden ze pijnlijk, dan moet ik meteen bellen en wordt ik dus wel doorgestuurd, want dan komt het kindje, ze gaan me niet meer aan de weeënremmers doen aangezien ik 34w3d zwanger ben. Dit bericht is toch wel even schrikken aangezien mijn dochter pas is geboren bij 42w4d. We hebben dus ook nog niet alles klaar hier thuis. De babykleertjes moeten nog gewassen, box moet nog in de kamer, nog geen klossen of iets dergelijks. Maar goed, wordt het nu geboren dan zal het toch eerst in het ziekenhuis blijven. Maar het is wel spannend, want ondanks dat ik de hele middag heb gelegen of gezeten continue harde buiken.

hier ook de hele middag met harde buiken gezeten, vooral mijn rug bleef zeer doen.  word er niet goed van want het wil niet echt door zetten..pff.. als het dat nou deed weten we ook waar we aan toe zijn.
net elmar naar bed gedaan en ik voel me weer helemaal de oude. even afwachten wat het vanavond en vanacht gaat doen. verwacht er niet veel van.
ben sinds een week gigantisch aan het hoesten, heb nu eindelijk een hoestdrankje wat helpt. het komt nu goed los maar ohh wat doet dat hoesten zeer aan mijn buik. ik hou mijn buik vast en benen over elkaar als er weer een hoestbui aan komt. mijn zusje zei al: straks floept de baby er zo nog uit!

morgen het hele huis even op poetsen met mijn moeder en schoonzus, de box beneden klaar zetten want die gaat boven nu echt in de weg staan.

moet maandag echt even de klossen ophalen want dat vergeet ik steeds.

zondag nog twee weken dus het begint steeds spannender te worden.

gr. mama van elmar

Tjonge, @Vlindertjessss; dat zou best vroeg zijn, ja....... Maar wie weet heeft de verloskundige gelijk, ook omdat je vanmorgen al duizelig en misselijk was?!
Vervelend hoor! Ben benieuwd hoe het afloopt!
@Mama van ELmar, ook al zulke harde buiken!
Het wordt allemaal wel spannend hier! Ik las net dat de eerste april-baby al geboren is.
Volgens mij was dat ook haar allereerste posting hier, maar goed.......

Zelf ben ik 2 uur geleden de slijmprop verloren!!!!!!!!!
Heb ik bij de andere 3 nooit gezien, dus ik vond het wel leuk deze keer.
Toch een teken dat het daar vanbinnen aan het werk is he! Het betekent toch eigenlijk dat er wat ontsluiting is, omdat het loslaat?
Nou, ja, het kan net zo goed nog 3 weken duren, maar ik vind het best spannend.
Ik kan me ook wel voorstellen dat hij losgeraakt is, vanmiddag voelde ik echt het hoofdje door m'n vagina heen bonken, vreselijk! Net op het er zo uit zou vallen! Het zit nu zooo laag, ik kan me niet voorstellen dat het nog lager kan! Volgens mij is het nu wel ingedaald hoor!

Ik heb vanmiddag eindelijk eens een poosje in de zon gezeten. Heerlijk hoor! Heel m'n neus ziet nu rood, maar ja......
Nou, meiden, iedereen sterkte en wie weet gebeurt er wat dit weekend met één van ons!!!!!!

Liefs Teddy!!!!

@mama van elmar, vervelend he die harde buiken, maar jij bent gelukkig verder dan dat ik ben. Hoop voor jou dat het door gaat zetten.

@teddy, helaas voor jou kan de slijmprop weer opnieuw aangemaakt worden, dus hoeft helemaal niks te betekenen. Maar lijkt me wel apart om de slijmprop te verliezen.

Ik zit hier zelf nog wel een beetje in de stress, mijn man is nog aan het werk en ik zit nog met continue harde buiken. Gelukkig heb ik nog wel iemand kunnen vinden om onze dochter op bed te brengen, want ja dat red ik momenteel niet eens zelf. Maar als ik bedenk wat ik nog allemaal moet doen voordat de kleine geboren wordt, dan schiet ik ook weer in de stress. Gelukkig is alles inmiddels wel gesaust, dus mijn man zei net al toen hij mij even belde dat hij de rest morgen allemaal wel zou doen, zoals babykleertjes wassen, box klaarzetten en de maxi cosi van zolder halen en ga zo maar door. Hoop zo dat het allemaal nog ff rustig kan staan en dat die kleine dus nog in ieder geval 2 weken blijft zitten. Heb net nog op internet zitten kijken en hoop stiekem dat het door het indalen komt, afgelopen dinsdag was het namelijk nog niet ingedaald, dus misschien is het daar nu wel mee bezig??? Iemand toevallig ervaring mee????

Nou ik ga nog ff op de bank met een kop thee en dan vroeg op bed, hopelijk is het morgen dan afgezakt.

Groetjes vlindertjes 34w3d

@Vlindertjesss; kun je omschrijven wat je precies voelt? Is dat dus alleen een harde buik, die geen pijn doet, of ook meer steken of drukkende pijn?
Ik heb nog nooit gehoord dat de slijmprop weer aangemaakt kan worden; apart zeg!
Ja, ik weet wel dat het nog niks hoeft te betekenen, maar vond het wel leuk eigenlijk!

Fijn weekend dames!

@teddy, het is echt een harde buik en daarbij elke keer een benauwd gevoel op de borst, maar geen pijn of iets dergelijks. Wel af en toe nog duizelig. Het kindje beweegd ook nog goed.
Al heb ik nu wel het idee dat de harde buiken wat afnemen. Dus ga nu lekker op bed en dan hopen dat het morgen weer goed gaat. En dan ga ik nog maar minder doen dan dat ik al deed de laatste tijd. Bah, wat zal ik me dan gaan vervelen.

Ooh ja, wat betrefd die slijmprop, het is helaas voor je echt zo. Een vriendin van mij is hem ook een aantal keren verloren omdat hij dus telkens weer opnieuw werd aangemaakt.

Terug
Bovenaan