Goedemorgen dames,
het wordt al spannend hier op het forum!!!!!!
Ik wordt helemaal vrolijk van het weer hier vandaag in Almere!
Ik werdt vanochtend wakker door de kat die aan de deur krapte omdat ze wilde eten grrrrrr, en het zonnetje scheen al heerlijk door een kiertje van de gordijnen de slaapkamer in en hoorde de vogeltjes gewoon fluiten.
Het begint echt lente te worden, heerlijk!!!!!!!!!!!! Hopen dat het weer hier vandaag zo blijft want ze hadden wel regen voorspeld dit weekend.
We gaan straks spullen naar het stort brengen, even naar prenatal echt de laatste dingetjes shoppen (heb bonnen voor mijn verjaardag gehad en dus gewacht met kopen) en daarna willen we lekker even een boswandelingetje maken.
Morgen komen mijn ouders hier in huis helpen, mijn vader gaat mijn mijn vriend boven een tweede toilet plaatsen (we krijgen die van hun omdat hun de badkamer gaan verbouwen en deze pas een half jaartje oud is) en mijn moeder gaat me helpen om alles in huis te poetsen zodat ook ik er helemaal klaar voor ben.
Gister de hele avond en halve nacht last gehad van volgens mij echte voorweeen of indalingsweeen.
Ik had echt flinke krampen in onderbuik en vagina die doortrokken naar mijn onderrug.
En was ook even in de stress hahaha, want ik heb gister pas de bekleding van het wiegje gehaald om te wassen en die hing te drogen op de lijn en moet weer aangenaaid worden (dat kijg je als je alles uitstelt hihi) en er moeten vandaag nog wat dingetjes gekocht worden.
Dus ik had echt zoiets van nu nog even niet, terwijl ik al een tijdje denk van het is niet erg als het in de week van 37 weken gebeurt hahaha
@vlindertjes, hoe gaat het nu met je? heb je vannacht nog veel last gehad? Ik herken het wel de harde buiken met het benauwde gevoel op de borst.
Bij mij wordt het benauwde gevoel veroorzaakt omdat de kleine erg hoog ligt dus spannen ook mijn borstspieren aan.
maar hopelijk is het bij jou idd het indalen nu.
Wel vervelend dat je er nu al weer zo tegen op ziet om rustiger aan te doen, ik ken het je kan je zo vervelen als je de hele dag alleen maar op de bank zit.
@junior, jeetje wat naar dat je door je enkel gegeaan bent, hoe gaat het nu met je?
Ik zou me ook zwaar beroerd voelen hoor als ik zo de trap op moet en zelfs met hulp het zo moeizaam gaat!!!!!!!
Dus ook voor jou een dikke digi knuffel
Gelukkig is je vriend dit weekend vrij en heb je eventueel nog hulp van je schoonmoedr na het weekend.
Maar als je het niet vertrouwt zou ik gewoon een foto laten maken hoor!
Lekker dat je moeder nog zoveel voor je heeft kunnen doen, heb je toch een lekker schoon huisje terwijl je zelf hebt kunnen rusten.
@mama van elmar, bezig bijtje al deze ochtend, maar wel lekker straks lekker soppen en dan ben je er gewoon helemaal klaar voor.
Ik hoop ook voor je dat het vanavond door mag zetten, als je er zo klaar voor bent dan mag het ook wel he. Hoeveel weken ben je nu zwanger?
Ik kan me indenken dat je vriend de nachtdiensten vervelend vindt, het is inderdaad rustiger op de weg maar als je s'nachts meer last hebt is het toch wel spannend.
mijn vriend werkt in amsterdam, dus dan denk je lekker dichtbij maar met de trein is hij ruim een uur van deur tot deur onderweg.
En nu al elke keer als er iets belangrijks is waar hij op tijd voor naar huis moet is er vertraging of rijden er geen treinen.
Dus hij roept nu ook al een tijdje nou dat belooft wat als ik met spoed naar huis moet wanneer je bevalt.
Hij is er zo zenuwachtig voor, lief he hihihihi
@teddy, wow de slijmprop verloren, dat is toch wel bijzonder ook al weet je dat het dan nog weken kan duren.
Ik heb ook gehoord dat een slijmprop weer aan kan groeien, ik ken iemand die hem met 25 weken verloor en die belde in paniek de vk en die vertelde dat als hij vroeg in de zwangerschap verliest hij weer terug groeit en bij haar groeide hij idd weer terug.
Maar hoe dat zit op het eind weet ik niet, het lijkt me niet want het is een teken dat je lichaam zich klaar maakt toch?
@bloemetje, Hoe gaat het nu met je? Ik las nog over je vraag van de w.w, en nu ben ik het zelf aan het uitzoeken omdat ik het idee heb dat mijn contract na het verlof (loopt 3,5 week na verlof af en moet verlengd worden in onbepaalde tijd) ook niet verlengd wordt.
Mij is verteld dat als je langer dan 1 jaar aaneengesloten bij een werkgever werkt je al recht hebt op ww, de duur van ww wordt door het uwv bepaald aan de hand van hoe lang je aaneengesloten bij een of meerdere werkgevers werkt.
Dus ik werk nu sinds 9 jaar aaneengesloten bij 3 verschillende werkgevers en die volledige tijd geldt voor de aanvraag van de ww.
Maar omdat ze er mee bezig zijn om de mensen sneller uit de ww te krijgen hebben ze de duur van ww verkort en kan het dus zijn dat je maar 3 maanden recht hebt op ww (maar dit hoeft niet en wordt altijd door het uwv bepaald aan de hand van je persoonlijke situatie)
Ik hoop dat je wat aaan deze info hebt.
@rixt, Het is hier inderdaad een stuk rustiger geweest, maar het wordt nu wel weer lekker druk. We lopen ook allemaal op het eind he, dus het wordt spannend.
Fijn dat je weer een stuk beter slaapt, dat doet je vast goed voor je energie he.
Nou meiden, ik ga lekker douche en dan kunnen we beginnen met ons druk geplande dagje.
Hopelijk blijft het zonnetje schijnen dan kan ik lekker het bos even in!
Liefs Patrice