Hoe is het met jullie ???????

middag dames,

Karoline het was zeker lekker weer gisteren, ook hier in Purmerend. Heb 1,5 uur in de zon gezeten wel met een deken over me benen heen want er stond nog wel ee n windje. De buren waren ff op de thee geweest.

mama van elmar, ik ken het gevoel van toekijken maar soms kan je niet anders en moet je het loslaten. Ik heb dat ook nu met mijn enkel. Ik kan er nu al een beetje op lopen met krukken maar ben heel erg afhankelijk.

De kleertjes moeten nog gestreken worden en er moeten nog wat wasjes gedraaid worden. Mijn vriend doet dit nu allemaal.

Vanmorgen kwam ik uit bed en ik dacht dat ik slijm verloor maar er liep een druppel wit vocht langs me been. Ik weet echt niet wat dit is. Iemand??

Omdat ik het zo warm heb snachts slaap ik helemaal naakt, nu ik erover nadenk had ik het de nacht ervoor ook maar dacht dat het gewoon veel slijmverlies was.

Ik ben vandaag precies 36 weken zwanger. Heb wel last van drukgevoel op me schaambeen.
Heb maar een maandverband ingedaan voor het geval ik meer ga verliezen hahaha

Mijn moeder en neefje zijn vandaag jarig, dus vanmiddag naar Lelystad toe om het te vieren. Hopelijk gebeurt er niets ...het kamertje is nog niet helemaal klaar hahah

De harde buiken zijn hier inmiddels wel wat afgenomen, maar zodra ik ook maar iets ga doen dan zijn ze er weer. En ook als ik niks doe komen ze zo af en toe nog opzetten. Dus ik moet me echt rustig houden helaas. En dat terwijl ik nog zo veel moet/wil doen.
Was heb bij jullie ook zulk mooi weer vandaag? Hier in Friesland wel lekker een zonnetje.

vlindertjes gewoon rustig aan doen..
er moet bij mij ook nog zoveel gebeuren maar het gaat niet..

mijn vriend doet zoveel hij kan maar het hele huis wordt niet gesopt voor de bevalling. Al zou ik dat willen maar dat gaat niet...

wat wil je allemaal nog gedaan hebben? kan je het niet aan iemand vragen om het voor je te doen?

Goedemorgen dames,

Nou bij mij is het weer redlijk rustig hoor!
Ik heb nu alleen sávonds nog erg veel last van de krampen in mijn onderbuik die naar mijn rug trekken en de harde buiken overdag  zijn nu  iets meer dan normaal.
Maar ze komen niet regelmatig dus het blijft hier bij gewoon rommelen hahaha.
Voordeel van zo'n "rommelweekend" is wel dat alles nu echt helemaal klaar is, hihi.
zaterdag al het laatste gekocht en een beetje het huis aan kant gemaakt (hoefde niet veel gedaan te worden want mijn moeder komt elke week helpen met soppen).
En gister is het wiegje weer bekleed en opgemaakt, kraampakket op kamer gezet en matrasbeschermer onder mijn  hoeslaken gelegd (ik heb een waterbed dus had er geen haast mee).
Dus eigenlijk kan ik nu gewoon buiten het gewone huishouden (waar ik veel hulp mee krijg) om lekker genieten van de laatste weken  zwanger zijn.
Eigenlijk wil mijn nestdrang verder en de zolder  nog helemaal uitzoeken en uitsoppen maar ik moet er maar aan gaan geloven dat ik daar geen puf meer voor heb hahaha.  

@junior, Even over je vraag, Ik heb zelf al weken erg veel last van slijmverlies en dat kan er ook wel eens zo uitdruppelen vooral als ik gelegen heb en dan opsta.
Maar als je twijfelt of het zeker wil weten bel je toch gewoon je verloskundige op, tegen mij zeggen ze altijd dat ze daar speciaal het telefonische spreekuur voor hebben (ik weet niet of jouw verloskundige dat ook heeft)

Nou meiden fijne dag (hier schijnt het zonnetje alweer)
groetjes Patrice

patrice, lekker dat je moeder elke week komt helpen ;)

ik ben er niet ongerust over, ik moet woensdag weer naar de vk en het is sinds gisterochtend niet weer gebeurd.

savonds en snachts krijg ik ook krampen wat naar me onderrug trekt maar geen harde buiken. Ik had me trouwens vergist in me aantal weken zwanger haha ik dacht dat ik al 36 weken was maar ben 35 weken (ben 27 april uitgerekend).
Ik wil het te snel hhahaha

vanmorgen naar het gemeentehuis geweest om een erkenningsakte op te laten stellen, de enveloppen voor de geboorte kaartjes opgehaald, ook maar gelijk postzegels gehaald. kan ik binnenkort de enveloppen alvast schrijven.

Hier in Purmerend is het prutweer, het blijft maar regenen. Met mijn enkel gaat het gelukkig elke dag beter, kan nu met 1 kruk lopen en hele kleine stukjes zonder in huis dan.

Hoi dames,

Wat spannend is het bij iedereen zeg. Hier blijft het ook klein beetje gerommel. Af en toe buikpijn. Vaker harde buiken dan paar weken terug. Maar niet het gevoel dat het deze week gebeurt haha.

Junior,
Fijn dat het met je voet weer beter gaat. Gelukkig. Moet je nog terug naar dokter?

Vlindertjes,
Hoe voel je je vandaag?

Patricia,
Fijn dat je moeder alle weken komt helpen. Erg lief. Zaterdag komt me vader. Ook helpen. Heerlijk. En zo lief, helemaal uit belgie vandaan om mij te helpen :) Een schat is het.

Vanmiddag naar ZH, naar chirurg. Ben erg benieuwd. En als ik er aan denk krijg ik echt meteen steken in mn buik. Ik kijk er zo tegenop. Ik wil er niet aan denken. Pff, maar ja. Moet he.
Hier ook slecht weer. De dag begon hier met zonnetje, dacht, mooi, lekker was buiten drogen. Nou niet dus, want regent nu ook al paar uurtjes hier.

Liefs

@bloemetje
succes vanmiddag!! laat je even horen wat ze gezegd hebben in het ziekenhuis? ben erg benieuwd!

hier is alles rustig, afgelopen nacht redelijk geslapen. heb gisterenavond een asprine ingenomen voor het slapen gaan en die heeft een beetje zn werk gedaan.
ik heb net de huisarts gebeld voor een goed hoestdrankje, had er al drie bij de drogist weg gehaald en had tot en met vrijdag ook het idee dat het hielp maar vanaf zaterdag is het helemaal weer mis. heb zulke zere buik spieren dat het op hoesten haast niet meer lukt. mijn hoofd die bonkt het uit als ik een flinke hoestbui heb, weet soms niet meer wat ik nou vast moet houden mijn buik of hoofd...
moest van de assitente nu echt rustig aan doen en krachten besparen voor de bevalling, nou het scheelt alweer dat ik nu ook niet anders kan dan rustig aan doen...pff...hopen dat ze een wonder drankje voor mij klaar zetten vanmiddag. heb ook meteen wat voor het maagzuur gevraagd want door het hoesten word dat alleen maar erger. moet om een uur even weer bellen en dan krijg ik te horen wat ze voor mij hebben uitgedoktert.

hier is het inmiddels ook begonnen met regenen, gisterenavond waaide en regende het hard hier. zal van de week ook wel niet anders worden dus mooi weer om te bevallen!!

gr. mama van elmar en nog 13 dagen te gaan...

Hallo allemaal,

Hier ook even een berichtje van deze kant.
Het is bij iedereen lekker aan het (voor) rommelen volgens mij, hihi......
Hier dus ook, ik voel echt vanalles. Dan weer krampen, dan weer steken, dan weer harde buiken, maar ja........dit kan nog weken zo duren.
Ik ga er maar gewoon van uit dat ik overtijd raak, net als bij de anderen, dus ga maar gewoon met alles door.

@Bloemetje, ik ben benieuwd wat de chirurg straks zegt! Hopelijk kun je heel snel geopereerd worden, ja, ik weet, het is niet leuk, maar het moet he! En beter zo snel mogelijk!

Fijne dag dames!

Terug
Bovenaan