Hoe is het met jullie ???????

@bloemetje Ik ben erg benieuwd hoe het in het ziekenhuis gaat.
Veel succes vanmiddag en ik hoop voor je dat het zo snel en pijnloos mogelijk opgelost kan worden!

@junior, Fijn dat het wat beter gaat met je enkel! Heb je hulp vandaag?

@mama van elmar, Hopelijk krijg je een goed drankje en gaat het snel beter.
Hier mee door moeten blijven lopen zou niet prettig zijn en zo bevallen al helmaal niet.
Ik hoop dat je snel weer opknapt!

@teddy, ja het lijkt erop dat het bij iedereen wel rommelt he, maar het kan idd nog weken duren.
slim van je om je op overtijd in te stellen dan duurt het minder lang, ga ik ook maar doen denk ik anders worden het nog lange weken.

Nou het begon hier met een lekker zonnetje maar inmiddels stormt en regent het hier.
Dus ik heb alle afspraken maar afgezegd voor vandaag en een heerlijk op de bank in mijn joggingpak dagje ingelast.
Dus ik zit heerlijk filmpjes te kijken en af en toe een beetje op de lap top.
Ook wel even lekker zo'n dag!

Nou meiden fijne dag Liefs Patrice

bloemetje, ik hoef niet terug naar de dokter.
patrice, nope geen hulp vandaag. Mijn vriend werkt in wisseldiensten en deze week heeft hij avonddienst dus we hebben vandaag het een en ander samen gedaan.
Hij heeft ook gekookt vanmiddag alvast voor vanavond dat ik het alleen nog maar hoef op te warmen.
Ik red het wel om zonder krukken in de huiskamer en de keuken te lopen dus dat scheelt.
Dus het valt gelukkig allemaal mee. Was het echt ingescheurd had ik er nu nog lang niet op kunnen lopen.

@teddy,
ja wij schelen niet zo heel veel, spannend word het nu he? las op het mei-forum dat de eerste mei baby al geboren is! volgens mij een week of acht te vroeg.

@bloemetje
we zijn erg nieuwsgierig!! of ben je gelijk in het ziekenhuis gebleven om te bevallen....haha...ben erg benieuwd wat ze van je voet hebben gezegd.

nou hier vandaag weet heerlijk in de harde buiken gezeten, af en toe echte weeen er bij tussen door maar uiteindelijk zakte het allemaal tegen de avond weer af. heb me net even heerlijk gedoucht, knap je ook wel weer van op. mijn vriend is een uurtje geleden zijn tweede nachtdienst ingegaan, na tien te zeggen dat ik echt wel ga bellen als het nodig is, is hij uiteindelijk toch gegaan..pff...kerels. ach het is goed bedoeld hoor maar je kunt er nu eenmaal niet voor thuis blijven. wie weet duurt het nog een week!
de baby is trouwens sinds een uurtje wel verschrikkelijk druk, het lijkt wel of ie avondgym aan het doen is. soms doet het gewoon zeer vooral aan de blaas. het lag mooi ingedaald en ik hoop dat ie dat wel is blijven doen...

van de huisarts heb ik niets voor het hoesten gekregen omdat ik zwanger ben mag ik alleen een standaard hoestdrankje hebben. dus vandaag het vierde flesje maar opgehaald. wel een ander merk, dat werd mij aangeraden door een mede zwangere in de winkel. nou we proberen het, niet geschoten is altijd mis...
heb wel van de huisarts een drankje voor mijn maagzuur gekregen, dat witte spul. door het hoesten is het maagzuur alleen maar erger geworden dus hopen dat dit de laatste weken een beetje helpt.

zo ga zo mijn bedje maar even opzoeken, bevalt me wel goed een beetje op tijd het bed in gaan.

weltrusten als jullie eraan toe zijn.

gr. mama van elmar

mama van elmar het is wel spannend hoor voor je, maar ik kan het wel begrijpen van je vriend. Is het ook zo bij jouw vriend dat hij niet zomaar weg kan op zijn werk dat er eerst vervanging ter plaatst moet komen voordat hij naar huis kan??

Bij gaat het allemaal lekker, overdag wel last van mijn blaas gehad door het drukken erop en net wat krampen maar dat was niet zoveel.
Heb vanmiddag lekker op bed gelegen, had het zeker nodig :)

Las ik nu net dat het eerste mei kindje al geboren is?? WOW.. kan raar lopen zeg...

Ben benieuwd hoe het met bloemetje is.

Ik ga nog ff me boekje lezen en wachten tot mijn vriend thuis is..

Hoi dames, kom snel even zeggen hoe het is geweest gister. Kom later vandaag reageren op jullie verhalen. Maar las dat jullie erg nieuwschierig waren. Wat lief van jullie.

Bij dokter was het goed. Teen is heel Snappen jullie het

nog. Althans, fractuur lijntje was nog wel goed te zien.

Maar dat is normaal na 3 maanden. Het geneest goed vanzelf.

Alleen nu wat trager door wss zwangerschap. En die extra pijn

komt door het extra gewicht van buik die ik meetil. En doordat

ik eigenlijk stevige schoenen aanmoet, maar door vocht in mn

voeten dat niet kan. Dus het gaat goed, en dr moet niets

gebeuren Heerlijk. Een lichtpuntje naar het einde toe
Liefs

Goedemorgen dames,

Hie rweer een berichtje van mij. De harde buiken zijn gelukkig afgenomen, al zijn ze er weer zodra ik iets doe. Vandaag en morgen heeft mijn man lekker vrij, dus we kunnen nog even wat dingen gaan regelen. Straks eerst maar eens voor een lattenbodem en matras voor onze dochter naar de winkel, want een deze dagen komt haar nieuwe bed en dan hebben we dat maar alvast in huis. Hopelijk wordt het mooi weer, kan ik nog even lekker buiten zitten. Morgen heb ik weer een rustdag voor mezelf gepland, want donderdagochtend moeten we weer met onze dochter naar de kinderarts voor controle en dan wil ik wel mee. Vandaag alweer 35 weken zwanger, wat gaat die tijd ineens toch snel.

@bloemetje, wat fijn dat het toch zelf heelt, scheelt je weer gips of een operatie.

Wat vervelend trouwens voor die mannen die niet zonder vervanging van het werk weg kunnen. Daar zijn ze bij mijn man op het werk gelukkig vrij makkelijk is. Als het om de thuissituatie moet, dan kunnen ze naar huis.

Hebben jullie verder alles al in huis helemaal klaar?

Vlindertjes

Terug
Bovenaan