@teddy,
ja wij schelen niet zo heel veel, spannend word het nu he? las op het mei-forum dat de eerste mei baby al geboren is! volgens mij een week of acht te vroeg.
@bloemetje
we zijn erg nieuwsgierig!! of ben je gelijk in het ziekenhuis gebleven om te bevallen....haha...ben erg benieuwd wat ze van je voet hebben gezegd.
nou hier vandaag weet heerlijk in de harde buiken gezeten, af en toe echte weeen er bij tussen door maar uiteindelijk zakte het allemaal tegen de avond weer af. heb me net even heerlijk gedoucht, knap je ook wel weer van op. mijn vriend is een uurtje geleden zijn tweede nachtdienst ingegaan, na tien te zeggen dat ik echt wel ga bellen als het nodig is, is hij uiteindelijk toch gegaan..pff...kerels. ach het is goed bedoeld hoor maar je kunt er nu eenmaal niet voor thuis blijven. wie weet duurt het nog een week!
de baby is trouwens sinds een uurtje wel verschrikkelijk druk, het lijkt wel of ie avondgym aan het doen is. soms doet het gewoon zeer vooral aan de blaas. het lag mooi ingedaald en ik hoop dat ie dat wel is blijven doen...
van de huisarts heb ik niets voor het hoesten gekregen omdat ik zwanger ben mag ik alleen een standaard hoestdrankje hebben. dus vandaag het vierde flesje maar opgehaald. wel een ander merk, dat werd mij aangeraden door een mede zwangere in de winkel. nou we proberen het, niet geschoten is altijd mis...
heb wel van de huisarts een drankje voor mijn maagzuur gekregen, dat witte spul. door het hoesten is het maagzuur alleen maar erger geworden dus hopen dat dit de laatste weken een beetje helpt.
zo ga zo mijn bedje maar even opzoeken, bevalt me wel goed een beetje op tijd het bed in gaan.
weltrusten als jullie eraan toe zijn.
gr. mama van elmar