Hoi,
Mama van Elmar,
Weer rustig bij jou. Ja, wie weet dit weekend langs ziekenhuis, zou zomaar kunnen.
En boodschapjes weer binnen. Ik ga morgen. Me vader komt, die gaat mee boodschappen doen, ff meehelpen in huis. Tja, het is schoon hoor. Gister nog gedweild. Maar ligt alweer vol haren van de hond. Maar dat moet manlief vanavond maar ff stofzuigen. En boven moet ook ff gezogen en gedweild worden, maar dat wil me vader denk ik wel ff voor me doen, me stiefmoeder wil graag me ramen doen. En dan is alles weer netjes schoon 🙂. En als ik bevallen ben dan gaan alle deuren en dergelijke en dingetjes waar ik niet goed bijkom er weer aan geloven 🙂 Is nu alweer ff geleden, omdat ik daar gewoon geen fut voor heb. En ach, ze zien dr netjes uit 🙂
Junior,
Ja, opeens rustig hier. Mede ook door mij denk, schrijf ook wat minder laatste dagen. Weet niet waarom, maar voel me sinds gister erg onrustig. Weet niet goed waarheen met mezelf. En veel pijn.
Ken het gevoel van die pijn in bekken. Bij mij trekt het ook nog door naar me schaambot, en dat doet zo ontzettend pijn bij draaien, en zelfs bij gewoon liggen. Dat ik soms gewoon de tranen in mn ogen dr van krijg. Erg vervelend allemaal. Maar niets aan te doen. Nog eventjes, we zijn dr bijna. Het is bijna april 🙂 Nog paar daagjes.
Liefs