Hoe is het met jullie ???????

zo....wat rustig hier?
toch niet allemaal hetzelfde aan het doen?

nou hier is nog niets aan de hand, de kleine is wel extreem druk in mijn buik, dat begint nu wel pijnlijk te worden.
vanmorgen even de boodshappen gehaald, gelukkig was mijn moeder bij me want dat had ik alleen toch niet gered volgens mij.
elmar is vanmorgen lekker naar de peuterspeelzaal geweest en die word straks opgehaald door opa en oma. ze gaan met babyschaapjes kijken, hij is er helemaal vol van! hij word pas na het eten weer terug gebracht. heerlijk!
straks even de kamers stofzuigen en dweilen en dan lekker even plat!!
vanavond nog een verjaardag van de buren en de rest van het weekend helemaal niets!
nou ja mischien wel een bezoekje aan het ziekenhuis maar daar gaan we eigenlijk niet van uit.

fijn weekend allemaal!

gr. mama van elmar en nog 9 dagen te gaan!!

het is ineens wel heel rustig he...
Ik kom al dagen hier en zie dat er dan niets is geschreven :(

vanmorgen bij schoonouders op de koffie geweest en gelijk gelunched bij ze.
foto's en filmpjes van vakantie in Tahiti van me schoonvader.
Morgen gaan ze naar Frankrijk voor de overwintering hahaha

Ga vanmiddag lekker relaxen, vanavond wat strijkwerk doen.

Morgenochtend een echo laten maken, de gordijnen van de babykamer zijn klaar die gaan we dan ook ophalen. Smiddags komt een vriendin van me op visite dus een drukke dag morgen.

De pijn in me heupen snachts wordt steeds erger, ik slaap dus ook steeds slechter. Elk uur wordt ik nu wakker en dan moet ik me omdraaien en na 3 a 4 uur doet alles zo zeer dat ik niet meer op me zij kan liggen. De pijn gaat pas eind vd middag weg.

fijne middag iedereen...

Hoi,

Mama van Elmar,
Weer rustig bij jou. Ja, wie weet dit weekend langs ziekenhuis, zou zomaar kunnen.
En boodschapjes weer binnen. Ik ga morgen. Me vader komt, die gaat mee boodschappen doen, ff meehelpen in huis. Tja, het is schoon hoor. Gister nog gedweild. Maar ligt alweer vol haren van de hond. Maar dat moet manlief vanavond maar ff stofzuigen. En boven moet ook ff gezogen en gedweild worden, maar dat wil me vader denk ik wel ff voor me doen, me stiefmoeder wil graag me ramen doen. En dan is alles weer netjes schoon :). En als ik bevallen ben dan gaan alle deuren en dergelijke en dingetjes waar ik niet goed bijkom er weer aan geloven :) Is nu alweer ff geleden, omdat ik daar gewoon geen fut voor heb. En ach, ze zien dr netjes uit :)

Junior,
Ja, opeens rustig hier. Mede ook door mij denk, schrijf ook wat minder laatste dagen. Weet niet waarom, maar voel me sinds gister erg onrustig. Weet niet goed waarheen met mezelf. En veel pijn.
Ken het gevoel van die pijn in bekken. Bij mij trekt het ook nog door naar me schaambot, en dat doet zo ontzettend pijn bij draaien, en zelfs bij gewoon liggen. Dat ik soms gewoon de tranen in mn ogen dr van krijg. Erg vervelend allemaal. Maar niets aan te doen. Nog eventjes, we zijn dr bijna. Het is bijna april :) Nog paar daagjes.

Liefs

bloemetje, ik moet toch nog wel langer dan een paar dagen hahaha. Ben eind april 'pas'   uitgerekend. Nog 4 weken voor mij.

De pijn op de schaambeen begint ook te komen bij mij...

Heerlijk dat het al zo schoon is bij jouw bij mij totaal niet!
Mijn vriend doet nu zijn ding smorgens voordat hij naar werk gaat ivm mijn enkel (douchen, eten koken, de was doen). Het gewone huishouden gebeurt nu helemaal niet. Mag blij zijn als er 1x per week gestofzogen wordt.

Vandaag groot feest in huize "Teddy". Onze dochter is namelijk jarig!
Dus hoop dat de baby vandaag nog even blijft zitten.....

Hoe gaat het met iedereen? Het is rustig hier op het moment!!
Gisteren had ik ook al een heel verhaal getypt, maar toen pakte hij 'm niet, misschien hebben de anderen ook problemen met de pc.?
Nou, fijne dag allemaal!!!!!

Teddy van harte met je dochter!!
Hopelijk blijft #4 nog ff zitten :)

Ik had vanmorgen een echo, hierbij konden we onze kleine meid weer zien :)
Ze lag met haar hoofd naar beneden, haar bips ligt links boven.
Ze heeft ook een biometrie gedaan, ik schrok ik wel van. Ze blijkt behoorlijk groot al te zijn(!).

Ik ben vandaag 35 weken en 6 dagen zwanger, het hoofdje heeft de afmeting van een baby van 38 weken en 2 dagen, de benen hebben afmeting van een baby van 40 weken en 2 dagen. De indicatie voor het gewicht was al iets van 3600 gram. Dat is volgens mij iets van 7,5 pond toch?

Ze zit nu boven het   gemiddelde, de echoscopiste uitte haar verontrusting wel omdat ik nog 4 weken moet hoe groot ze dan wel niet zal zijn. Ze zat ook gelijk aan suiker te denken, ik gaf aan dat dat laatst nog getest was en dat dat goed was. Ze gaat contact opnemen met de vk en haar deze info geven.

Als ik voor verdere onderzoeken moet hoor ik vanzelf wel van de vk.
Ik ga er nu maar vanuit dat een thuisbevalling er niet in zit.

Voor de rest is alles goed met onze meid, hartje klopte goed, ze was bezig met ademhalingsoefeningen en we zagen dat ze vruchtwater aan het inademen was via haar neus.

Ik ga ff een broodje eten en relaxen, een vriendin komt vanmiddag op visite.

groetjes
sabrina

@Teddy, Gefeliciteerd met je dochter. Heeft ze een leuke dag en zit de baby nog in je buik?

@junior, dat is idd wel aan de grote kant, gelukkig dat er nog een echo gemaakt is. Nu maar afwachten wat de verloskundige ermee doet.

Hier alles rustig, zolang ik me ook rustig hou .   Gistermiddag nog even bij een vriendin geweest kopje thee drinken en dat heeft me erg goed gedaan. Komende dinsdag weer naar de verloskundige, ben dan 36 weken.

Trouwens wel erg rustig hier, is iedereen aan het bevallen???

Liefs vlindertjes

Terug
Bovenaan