Hoe is het met jullie ???????

Hoi,

Teddy,
Vandaag controle dus. Vervelend dat hij werd afgezegd, maar gelukkig kan je vandaag alweer.
Hier ook herkenbaar hoor. Dat iedereen gaat vragen. Erg lief bedoeld. Maar word er ook zo moe van. Elke keer na gyn bezoen staat telefoon en mobiel roodgloeiend haha. Maar ja,iedereen weet dat woensdag altijd al controle dag was, en dat dat nu elke week is. Haha.
En idd, mensen die je niet kent, die steeds zeggen en vragen, de laatste loodjes he. succes met bevalling. Toi toi. Haha, allemaal erg lief, maar het is al spannend genoeg hihi. Ach, hoort er bij wss.

Junior.
Ja, zo heeft ieder zn eigen ding. Ik ben meestal rond uur of zes s ochtends wakker, dan ga ik ff wat rommelen. Daarna kruip ik er nog ff in. Rond uurtje of zeven tot acht a negen uur. Af en toe ga ik wel op bed hoor. Maar zoals deze week elke middag weg gemoeten, ja dan schiet het niet op.

Liefs

goedemorgen!

alles nog rustig op het front?

heb de afgelopen dagen wel mee gelezen maar mezelf geen tijd gegund om mee te schrijven.

hier is alles nog rustig, heb bijna geen last meer van voor weeen/ indalings weeen. maar ben wel erg moe, smorgens om half zeven staat elmar aan mijn bed en om zeven uur komt mijn vriend weer thuis. dan liggen we nog even een half uurtje samen in bed en dan ben ik toch de gene die er uit moet...pfff...heb afgelopen nacht alle uren van de klok voorbij zien komen, was wel moe maar kon niet slapen. mischien toch onbewust te druk met de bevalling. ik ga smiddags altijd even twee uurtjes op de bank. elmar slaapt niet meer tussen de middag dus een echt dutje zit er niet meer in. ik dommel dan even op de bank en meestal komt hij dan even lekker een uurtje bij mij liggen.
tv aan!! lang leve nick jr...echt geweldig dat ze die zenders uit gevonden hebben!!

gisteren even de bedverhogers opgehaald en we hadden nog een waardecheqeu van 50 euro liggen om boodschappen voor te doen hier bij de supermarkt. gelijk maar even een paar pakken friso ingeslaan en wat vlees. en dan is 50 euro ook zo weer op.

en ja dan denk je "even" boodschappen te kunnen doen.....niet dus....leuk hoor al die belangstelling op het eind maar soms wil je gewoon binnen 10 min die winkel weer uit. af en toe krijg ik nog reacties van: goh ik wist helemaal niet dat je zwanger bent!! in mijn  winterjas viel het niet zo op maar die zit niet lekker meer dus heb ik mijn fleecejas maar te voorschijn gehaald en dan heb je ineens een hele toeter. ach wel leuk die belangstelling.

zo dat was het wel weer van deze kant, weinig nieuws.

ga zon maar even met een doekje door mijn huis....denk ik....

fijne dag allemaal!!

gr. mama van elmar

oja het hoestdrankje begint te helpen..gelukkig!!

Goedemorgen dames,

hoe gaat het met jullie?

Hier is alles weer even rustig, de krampen zijn als sneeuw voor de zon verdwenen en de kleine ligt sávonds weer erg hoog dus het zal ook wel niks met indalen te maken hebben gehad.
verder wordt ikzelf nu wel wat rustelozer merk ik maar dat komt denk ik omdat ik me er helemaal op ingesteld had dat het eerder zou komen en dat had ik beter niet kunnen doen.
Voor hetzelfde geld wordt het alsnog 42 weken en dan duren deze laatste 4 weken nog erg lang, hihihi
Vandaag ben ik precies 38 weken en vanavond heb ik weer controle bij de vk, vanmiddag gaan we ook even de proefdruk ophalen bij de drukker.
Daar waren we een beetje laat mee maar gelukkig is het nog voor die tijd af dat we het nog even kunnen zien hahaha.

Ik ga vandaag in de morgen proberen een beetje te rommelen op zolder (het laatste in huis wat nog aangepakt moet worden) en dan vanmiddag weer even een paar relaxuurtjes met een filmpje en even naar de drukker.
Zo komen we de dagen wel weer door he

Fijne dag allemaal Groetjes Patrice

Hoi,

Bij iedereen weer wat rustiger aan het worden zo te lezen, fijn om te zien. nou ja, liever dat het doorzet. Maar hele tijd dat gerommel is ook weer niks he, hihi.

Hier gaat het vandaag redelijk goed. Ga vanmiddag ff luchen met een vriendin
Heerlijk. Hihi, heb er zin in.

Verder vanmiddag denk ik ff op bed liggen.

Liefs

Hallo!

Zo, iedereen is zo te lezen weer in wat rustiger vaarwater terecht gekomen, hihi.....
Wel fijn hoor, al dat onzekere gedoe van "Begint het nou?"
Hopelijk kan iedereen nog even genieten van die laatste dagen/weken!

Ik voelde me vanmorgen helemaal niet goed, hartkloppingen, duizelig, beklemt gevoel op de borst, en toen ik mijn bloeddruk opmeette was de onderdruk 96.
Nou, ik ben blij dat ik toevallig vanmiddag op controlen moet, en ben erg benieuwd hoe hij dan is.
(krijg gelijk al de zenuwen over het Hellp-syndroom, stom he!!!)
Ik had altijd een mooie onderdruk van rond de 60, vorige week was hij bij de vk ook al 86, maar 96 is dan best hoog!
Zou de vk gelijk je urine kunnen controleren?
Ik zie weleens een hoogzwangere met een flesje de wc in gaan.
Balen hoor, ik hoop dat dit zomaar een momentopname was, want dit weekend houdt mijn dochtertje haar verjaardag, daar ziet ze zo erg naar uit!
Ik laat het jullie vanmiddag weten!

Liefs Teddy......nog 8 dagen te gaan..........

Hoi,

Teddy,
Vervelend dat je je opeens zo beroerd voelde. Vreselijk is dat. Ken het gevoel van opeens duizelig worden en hartkloppingen maar al te goed. Maar dan ook zonder zwanger zijn.
Volgens mij moet vk toch ook kunnen controleren op urine. Misschien zowiezo al potje meenemen, en vragen of ze dat kan doen? Anders ff langs huisarts?
Hoop dat het vanmiddag weer wat beter is. En dit weekend nog rustig blijft bij jullie.
Langs een kant leuk als broertje of zusje er zou zijn op dochtertje dr verjaardag. Langs andere kant. Moet ze haar dag delen dan. Ohoh, spannend hoor.

Hier weer wat buikpijn. Maar schenk er maar niet teveel aandacht meer aan.

Liefs

@teddy, Weet je al meer over je bloeddruk? Want 96 is idd wel aan de hoge kant. Heeft de verloskundige je urine ook nagekeken? En hoe voel je je nu?

@mamavanelmar, handig he dat nick jr. Het staat hier ook regelmatig aan, is altijd wat leuks voor. Vooral diego en dora zijn hier erg geliefd.

@rixt, kan me voorstellen dat je nog niet aan de bevalling toe bent, is ook niet niks wat je moet verwerken tijdens een zwangerschap!

Hier weer een slechte dag. Vanmorgen met onze dochter naar het ziekenhuis geweest, maar dat was eigenlijks alweer teveel voor mij. Ben weer helemaal op, continue harde buiken en ik hoef maar iets te doen of ik ben buiten adem. Het kindje is ook erg druk, wat niet altijd even fijn is. Gelukkig heeft mijn man tussen de middag het warm eten gemaakt en dat hebben we toen ook maar gegeten. Hij is nu aan het werk, dus kan vanavond lekker makkelijk een broodje eten met onze dochter. Ze is nu even naar de peuterschool, dus ik heb even rust. Zo maar even op de bank lekker tv kijken ofzo. Slapen lukt toch niet. En daarbij slaap ik 's nachts nog redelijk goed, heb alleen meer moeite om in slaap te komen en wordt nu uit mezelf wakker rond 7.30 ipv dat ik wakker wordt omdat onze dochter roept. Maar ik begin nu wel flink te baen dat ik eigenlijks niks kan doen. De tranen zitten me op de een of andere manier vandaag ook flink hoog, gelukkig rollen ze nog niet over mijn wangen. Hoop dat ik me morgen weer wat beter voel.

Verder bij iedereen alles nog rustig?

Liefs vlindertjes

Ik kom net bij de verloskundige vandaan.
Mijn bloeddruk was daar 130/80, en ze zei dat dit een keurige bloeddruk was zo aan het eind van je zwangerschap.
Ik had 'm zelf vanmorgen ook nog even gemeten, na een halfuurtje rust, en daar was de onderdruk zelfs 77.
Dus ja.............. waarschijnlijk heb ik gewoon op het verkeerde tijdstip gemeten.
Stom van mij hoor! Ik was dus fanatiek achter mijn naaimachine het babyjasje aan het naaien, toen ik me niet lekker voelde. Misschien zat ik daar (onbewust) toch te stressen met zoiets in mijn hoofd "Het móét af") Ik weet het niet, ik was me daar helemaal niet van bewust.
Maar ik ben nu in elk geval gerustgesteld, en ik moet mijn gemak maar eens een beetje gaan houden! Maar ja, ik voel me zoooooo goed, en heb overal zin in!

Mijn beebje is trouwens helemaal ingedaald, en vast in het bekken...JOEPIE !!!!!!!!!!
Daar ben ik erg blij mee! t'Geeft zoveel onzekerheid als het nog zoveel draait de laatste weken!

En nu maar wachten op de eerste wee he!

Liefs Teddy!

Terug
Bovenaan