Hoe is het met jullie ???????

Goedemorgen,

Vlindertjesss, ik schrok er best wel van dat ze al zo groot is. Vorige keer zei de vk dat ze normaal aanvoelde. Dat is ze wss in 3 weken ineens onwijs gegroeid. Ik wacht af of ik door de vk gebeld ga worden en anders is de volgende afspraak op 8 april.

Teddy, hoe was de verjaardag van je dochter?

Bloemetje, waar ben je? Alles goed met je?

Rixtmeiske, hoe is het met jouw?

Patrice, hoe is het met jouw?

Ik ben iig nog niet aan het bevallen, heb wel last van steken in mijn vagina en ze drukt lekker op mijn schaambeen. Ook is ze erg actief als ik op mijn zij lig dan gaat ze tekeer hoor pfff.

Vandaag gaan we de gordijnen ophangen in de kamer, ik heb de kleertjes opgeruimd. Alles een beetje ingericht. Ga me nu na de groei echo van gisteren toch wel geestelijk voorbereiden dat ik niet thuis kan bevallen en dat het waarschijnlijk eerder gaat komen al dan niet uit zich zelf dan wel opgewekt.

De rest van de dag lekker relaxen...

Hoi,

Hier was ik weer.
Fijn te lezen dat het bij iedereen weer wat rustiger is.

Sorry dat ik er opeens veel minder ben. Maar gaat niet zo lekker, veel pijn, ben helemaal op, en zo toe aan bevalling en ons wondertje. Elke dag word me steeds zwaarder. Dus vandaar dat ik er ook wat minder ben. Zometeen gaan we ff naar intratuin, ik lekker in de rolstoel. Manlief mag me duwen. Schoonmoeder gaat ook mee, en misschien oma van me man ook. lijkt me erg gezellig.

Liefs

Hier alles ook nog rustig hoor.
Heb gewoon niet zo veel te melden. Alles gaat z'n gangetje.
Vrijdag weer controle bij vk gehad, alles prima.
Ze heeft er niks over gezegd, maar op m'n formulier stond nu 'vibi' wat toch betekend dat het ukkie is ingedaald en nu ook vast in bekken zit. Hoop nu dat het zo blijft, wel zo fijn om niet plat te hoeven als m'n vliezen zouden breken...

Gisteren was er een openingsavond van een nieuwe dansschool bij ons in de buurt. M'n ouders hebben opgepast op Hannah en wij zijn nog lekker even een avondje weg geweest. Was erg leuk. Waarschijnlijk gaan we in september weer proberen om onze gezamenlijke hobby op te pakken, maar eerst maar eens zien hoe het met ons nieuwe ukkie gaat straks en of we een oppas kunnen regelen natuurlijk.
Paar dansjes gedaan gisteravond, maar dat ging niet zo heel lekker met die dikke buik, zit echt te veel in de weg voor een fijne danshouding.
En echt slim was het ook niet, want nu doet m'n bekken zeer...heb wel aardig goed geslapen, maar omdraaien in bed was lastig vannacht (was het normaal al, maar nu deed het echt zeer).
Ga vandaag dus lekker rustig aan doen en hopen dat het morgen weer beter gaat.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 38w4d zwanger (ETA 8-4-2009)

Goedemorgen dames,

Hoe gaat het met jullie allemaal?

Ik ben een paar daagjes niet geweest had even wat dip dagen en geen zin om te schrijven maar heb wel meegelezen hoor! sorry!

Ik moest donderdag weer naar de verloskundige en met de kleine gaat alles prima.
Hij is nog steeds niet ingedaald en daar baal ik behoorlijk van want het gerommel wat ik in mijn buik voel blijken indalingsweeen te zijn (denkt de vk) maar waarschijnlijk komt de kleine erachter dat hij erg weinig ruimte heeft op het moment dat hij gaat indalen zodat hij weer terug omhoog komt.
Het is dus een lekker eigenwijs wondertje in mijn buik dat erg veel behoefte heeft aan bewegingsruimte hahaha.
Dus sóchtends en in het begin van de middag heb ik erg veel last van krampen en steken en tegen het einde van de middag komt hij weer omhoog en zijn de krampen weer weg.
Maar ja vanaf week 38 zouden mijn vk's gaan kijken of ze op natuurlijke wijze konden gaan opwekken ivm de groote van de kleine, en zolang hij  niet indaald kunnen ze helemaal niks doen en is het dus afwachten tot hij zelf wilt indalen.
De vk heeft me er dus maar even op voorbereid dat ik maar eens moet gaan denken aan 42 weken om teleurstelling te voorkomen, grrrrrrrrr.
Nou ja zolang onze kleine man daar goed zit en niet indaalt is hij er dus niet klaar voor en dan kan ik die laatste 4 weekjes ook nog wel hebben.

@junior, Ik kan me indenken dat je even schrok toen je de uitslag van je groeiecho hoorde, dat heb ik ook iedere keer hoor.
Maar gelukkig heb ik dit forum  en erg veel gehad aan teddy's raad, tips en adviezen hier.
De metingen zijn namelijk bij mij een paar keer zo verschillend geweest dat mij dus nu wel duidelijk is geworden dat het maar momentopnames zijn en ze  eigenlijk geschat zijn en bij iedere echoscopiste anders kan zijn.
het is afgeleid uit een gemiddelde voor baby's maar kan dus na de bevalling heel anders blijken.
Gelukkig weet je nu wel een beetje waar je aan toe bent, en is je vk ook voorbereid op een groter kindje.
Mijn kindje schatten ze nu op ruim 9 pond en ik mag nog kiezen  van mijn vk tussen thuis beginnen en kijken hoe het gaat of in het zieknhuis bevallen.
Zolang het niet medische indicatie is moet ik  sowieso thuis beginnen en met 5 cm ontsluiting naar het ziekenhuis of ervoor kiezen thuis te blijven.
Ze zeggen dat als het  nodig is je snel genoeg in het ziekenhuis bent.
Nou zelf voel ik hier niet heel veel voor en denk dat ik er toch maar voor kies om lekker veilig naar het ziekenhuis te gaan, maar dat beslis ik pas op het moment zelf.
Wie weet gaat de  ontsluiting en  de weeen wel zo goed dat ik misschien toch nog lekker thuis blijf, ach ja we zien het wel.
hopelijk heb je aan mijn verhaaltje nu even net zoveel als ik steeds na teddy's verhaaltjes heb gehad!

@bloemetje, jeetje meid je hebt het ook niet echt makkelijk he!
Doe je wel lekker rustig aan en probeer nog een beetje te genieten.

@teddy, Gefeliciteerd nog met je dochter! was het een leuke verjaardag?

Fijne dag allemaal Groetjes Patrice

patrice, het is mijn eerste zwangerschap dus alles is nieuw voor mij. Ik ben benieuwd of ik wat van de vk hoor voor me volgende controle (8 april).
Ik weet niet wat er kan gaan gebeuren, wat de opties zijn enz.
Ik zeker wat aan je verhaal, alle advies en informatie is welkom.

Ik merk wel dat ik steeds meer steken krgij aan de zijkant, vk zei dat dit bandenpijn kon zijn. Heb ook veel last van gerommel onder in me buik. Ze zit nog erg hoog wat erg vervelend is als ze actief wordt pfff. Ze noemen het niet voor niets de laatste loodjes he... haha

Wij gaan nu maar de belastingpapieren regelen :( altijd zo vreselijk....

fijne zondag nog...

Hallo allemaal,
Gezellig, van iedereen weer een update te lezen! En alles nog rustig begreep ik!
Hier ook, al heb ik gisteren wel veel last van voorweeën gehad.
Ik hoop nu écht dat het niet meer lang duurt! Ik zie er zo naar uit!

De verjaardag van m'n dochter was erg gezellig! Ze heeft enorm genoten!
Ik was s ' avonds wel erg moe, maar gelukkig ging de visite al vroeg naar huis.
Gisteren lekker kunnen rusten, s'middags héérlijk heel de middag met een boek en een mok thee op bed, m'n man had de kids meegenomen.
En s'  avonds lagen we al om 9 uur op bed, en ben gelijk in slaap gevallen. (en dat terwijl het eigenlijk nog maar 8 uur was, oude tijd)
Maar vanmorgen kon ik écht niet meer liggen van de kramp, dus ben ik lekker vroeg uit bed gekomen. Nou, ja, vandaag weer veel te doen, dus wel lekker.
Heel m'n huis moet weer eens gesopt, bedden verschoont, enz enz.....

Fijne dag allemaal!!!!

HAllo Allemaal

Ik ben niet zo heel erg actief geweest maar wil jullie toch even laten weten dat 1 april,woensdag onze kleine met een keizersnee word gehaald.

Dus er zal er 1 geboren worden op 1-4
Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en wens iedereen super veel succes

Groetjes

@Teddy, ben jaloers dat je nog zoveel kan meid! Als ik maar 10 minuten me huiskamer sta te doen op een heeeeeeel langzaam tempo krijg ik pijn en moet ik al stoppen.

@Bridget, oh wat spannend. Was jij ook degene die een topic had gepost dat je bang bent voor de keizersnee?? Of is dit weer iemand anders? Voelt dat niet raar dan dat je al weet wanneer je kindje geboren wordt?

Hier gaat het lekker, ze is erg actief vind ik en het wordt steeds harder die trappen hahaha. Ondanks de krampen en pijn in me rug heb ik toch goed geslapen kwam pas om 10.30 uit mijn bed, heb veel op mijn rug geslapen want dan kan ik wel slapen.

Gisteren de gordijnen opgehangen in de babykamer, hopelijk vallen de kreuken eruit anders moet ik nog ff strijken :S

Vanmiddag een afspraak bij de masseur, laatste keer voor de bevalling. Kan ik wel gebruiken, vraag deze keer wel een ontspanningsmassage :)

Het is hier heerlijk weer, de zon staat nog net niet op de tuindeur dus de deur zit nog lekker dicht .. vanmiddag lekker in de tuin zitten.

Zit nu met spanning af te wachten of de vk mij nu wel of niet belt nav de groei echo...

Terug
Bovenaan