Hoe is het met jullie ???????

Ik ben net weer terug van de verloskundige en hier is de baby nog niet ingedaald
Dus waar laatst al die harde buiken goed voor waren   blijft nog even een raadsel. Ik heb wel duidelijk aangegeven dat ik het al helemaal zat ben. Dit kon ze zich wel voorstellen, maar helaas had ik vandaag niet de verloskundige die de bevallingen doet maar de verloskundige die af en toe bij drukte bijspringt tijdens het spreekuur. Ze gaf meteen aan dat mijn eigen verloskundige niet zo snel zal ingrijpen om te strippen of iets dergelijks. Over 2 weken weer terugkomen, maar ik hoop zelf dat ik dan al bevallen ben.

@karoline, wat ik een hele dag doe als ik alleen thuis ben? Niet zoveel eigenlijks, de boel wat opruimen, het hoognodige in het huishouden en net zoals jou achter de computer. Of wat ik dan ook nog weleens wil doen is met een filmpje op de bank. Maar als ik alleen thuis ben, dan is over het algemeen die tijd ook echt voor mij

Groetjes vlindertjes 36w

Hoi dames,

Zo, ben gisteren blijkbaar niet geweest. Schaam schaam.

Karoline,
Nog alles rustig bij jou?
Ukkie ingedaald. Mooi, hij ligt klaar voor de start en de grote reis :) Wel fijn
idee is dat he?
En gedanst, hartstikke leuk, maar als hoogzwangere vrouw blijkbaar niet echt
een aanrader, hihi, ik waag me dr maar niet aan :)

Patrice,
Vervelend dat ukje nog niet is ingedaald. En die voorweeën dus niet daar goed voor zijn geweest. Telkens weer omhoog komen, hihi, inderdaad lekker eigenwijs kindje.
Balen dat je mss tot de 42 weken moet. Hoop dat het zich eerder gaan aandienen.

Junior,
Bij ons beiden eerste zwangerschap, spannend is dat he. Hehe, we weten helemaal
nog niet wat ons te wachten staat.
En die belastingspapieren. Ja, grr, ook zo vreselijk.
Ik kreeg eind vorig jaar brief dat als ik papieren zou invullen, ik hoop terug kreeg. Nou ja, voor ons een hoop. Dat dus gedaan, maar geen reactie meer op gekregen. Belde man gisteren.
Ja, maar dat is jaar dat u vrouw naar nederland is gekomen, daarvoor moet u een speciale
aangifte doen. Grrr, als dat dan eens word gemeld. Als je het allemaal weet hoe dat werkt. Dan   is het makkelijk. Hihi, nu moesten we formulier aanvragen, kan tot 6 weken duren
voor we die krijgen. Zo vervelend vind ik dat allemaal.
Hoe was het bij de masseur?

Teddy,
Van harte gefeliciteerd nog met je dochter. Fijn dat ze gezellige dag heeft gehad.
En jullie ook. :) En drukke dag gehad gisteren. Is dat allemaal goed gegaan?

Bridget,
Spannend, morgen hebben jullie jullie kindje in jullie armen. Heerlijk van genieten he.
En ik wens jullie een hele fijne kraamtijd.

Mama van Elmar,
word spannend bij julli ehe.
Ben benieuwd hoor. Hoelang het nog gaat duren bij jullie. Word echt steeds spannender hier.
Want morgen is het april :)

Rixtmeiske,
Fijn dat het met jou ook goed gaat.
Leuk he, die buik die zo schud. Hihi, vind dat zo grappig.
En het mag gaan beginnen van jou.Hihi. Hoop dat het snel gebeurd.

Froukje,
Tijdje geleden. Ooh, jij zit bijna aan je uitgerekende datum. Spannend, alleen wel jammer dat ze zeggen dat je voorlopig nog niets hoeft te verwachten. Vervelend hoor.
Hoop dat kindje toch snel beslist om te komen.

Sisi,
Bij jou rommelt het ook al een week. Ja, hehe, ken je gevoel, ik wil ook bevallen.
Liever vandaag dan morgen, is er een heerlijk weertje voor toch? Vinden jullie niet. Hihi.

Bolletje,
Ook gevoel dat kleine eerder komt. Ik ook. Heb het gevoel bij dit weekend, maar langs andere
kant heb ik ook gevoel dat kleine wel eens met 41 weken kan komen.
Weet het niet hoor. In ieder geval, over 4 weekjes hebben we ons kleintje :d nou ja, 4,5e week.

Vlindertjes,
Jammer dat beeb nog niet is ingedaald. En dat je niet eigen vk had. Jammer.
Hoop volgende keer wel, maar zou natuurlijk mooier zijn als je dan al bevallen was.

Hier gaat het aardig vandaag. Wel weer ongipijn. En merk dat als ik ff in supermarkt loop ik
vaker harde buiken en steken in mn buik krijg. Dus bij iets langere stukjes lopen.
Gisteren heb ik ook uurtje lang regelmatig harde buiken gehad. Niet pijnlijk. Maar ze waren dr wel. Kwamen op en zakte weer weg.

Trouwens, hoe voelen jullie voorweeën?

Liefs

mijn voorweeen!

harde buik
steken
naar pijnlijk ongi gevoel van buik naar rug.
weet soms niet hoe ik moet staan/liggen/zitten.
veel afscheiding slijm met klontjes.
veel druk van onder.

groetjes simone

mv mart en 36wk zw

Dank je Sisi,
Klinkt herkenbaar. Alleen het slijm met klontjes niet, slijm wel. Maar het andere niet.
Vandaag heb ik ook zulk drukken gevoel onder in me buik. En ongi gevoel en steken.

Spannend.

Liefs

Middag dames,

Karoline, wat ik overdag zo doe? het nodige huishouden, geen drang aan een voorjaarschoonmaak oid.
Vooral uitslapen, rust nemen, achter pc, boek lezen, tv kijken.

mamavanelmar, ik heb vanmiddag gebeld en ze willen dat ik naar de gynaecoloog in het ziekenhuis ga voor nog een echo en van daaruit gaan we een plan van aanpak maken. ik zal me bevallingstas maar alvast klaarmaken vanmiddag. De afspraak staat voor morgenmiddag 13.30 al.

Bloemetje, ben jij vorig naar NL geemigreerd? De masseur was erg pijnlijk, hij is op een gegeven moment ook maar gestopt want het te zeer alles staat op spanning nu.
Je vroeg over voorweeen, ik merk dat aan menstruatiepijnen onderin me buik welke naar me onderrug trekken. Maar ja iedereen ervaart dit anders, zoals ik heb tot nu toe nog maar 1x een echte harde buik gehad (denk ik).

Het is allemaal wel erg spannend hoor, ben benieuwd wat er uit de echo in het ziekenhuis komt morgen, is ze daar op ook te groot? moet ik blijven? laten ze de natuur zijn gang gaan.. het is allemaal nog erg onzeker...

oh ja steken heb ik ook last van zowel in me buik als van onderen.
Gisteravond had ik veel last van onig gevoel en een drukkend gevoel onderin, dat ik niet meer wist hoe ik moest zitten of staan. Ben toen maar naar bed gegaan en heb een warme kruik gepakt en toen zakte het weg.

Hoi allemaal!
Ik hoop dat hij het nu doet, ik heb zulke problemen met deze website, hij is zooooo langzaam, en dan zegt' ie weer: De webpagina kan niet weergeven worden.
Hebben jullie dat nou ook, of zou dat door mijn nieuwe virusscanner komen????
Nou ja, we gaan het in elk geval weer eens proberen!!!!

Ik kan helaas niet iedereen antwoorden, alleen herinner ik me dat @Junior toch nog een extra echo krijgt bij de gynacoloog. Spannend zeg!!!!!!
Maar wie weet zijn daar de afmetingen weer anders, en valt het toch nog mee!
Je was jaloers dat ik nog zoveel kon, maar het wordt voor mij nu ook haast niet meer te doen hoor!
Gisterenavond kon ik dus haast niet meer lopen van de pijn in m'n bekken, ja, ik heb teveel gedaan, maar ja, met nog 3 kinderen in huis wordt het gewoon wat rommeliger als wanneer het je eerste kindje is. En elke week komt het werk weer terug, bedden van iedereen verschonen, soppen, badkamer schoonmaken, wc' s , bérgen was wegwerken....en elke keer hoop je dat het de laatste keer is!
Nu ben ik weer bijna rond in m'n huis, maar moet er niet aan denken volgende week wéér opnieuw te gaan beginnen. Gelukkig heeft mijn moeder beloofd te komen helpen als de baby er nog niet is.
@Bridget heeft dus morgen haar kindje!!!!!!! Sterkte hoor, ik hoop dat de keizersnee meevalt voor je! Je zag er erg tegenop he!!!!
@Iedereen; het is hier weer erg aan het rommelen he!!!!!!! Iedereen zit in de laatste fase, en dat merk je ook wel!
Hier ook hoor, pijnlijke tepels, meer afscheiding, drukkend gevoel naar onder, harde buiken, zeurende pijn, maar nog geen baby!
Ik hoop zelf op vrijdag 3 april, de uitgerekende datum!!!! Ik moet dan s' middags naar de verloskundige, en wil vragen of ze me wil strippen (als ik het durf). Ik weet dat het geen pretje is, maar ik wil gewoon niet te lang over tijd lopen, ivm de groei.
Ik merk ook dat ik meer in mezelf gekeerd raak, en ik voel me soms ook wat onrustig. Stel dat m'n man niet op tijd is, stel dat ik geen oppas voor de kinderen heb, enz enz.....terwijl ik dat tot nu toe niet had zulke gedachten.....zucht.......
Nou ja, we zien wel........ Veel liefs en sterkte allemaal!!!
Teddy

Hoi,

Teddy,
Ook jij meer in jezelf gekeerd. Ken dat gevoel, heb ik sinds zaterdag heel erg. Liefst ben ik gewoon alleen, of samen met mn man. En verder niemand om ons heen. Word ook gek van al die vragen, gaat het nog goed. Hoelang nog, je hebt nog een dikke buik. Ja mensen, dat weet ik zelf ook wel, allemaal lief bedoeld.
En gerommel bij jou. Hier ook weer vandaag. Sinds uurtje, veel harde buiken, af en toe pijnlijke buiken, drukkend gevoel daar beneden. Druk kindje. Het heeft nu de hik, en voel het echt tegen vagina aan. Dus hoop dat het nu helemaal gezakt is. Morgen maar weer eens vragen.
En rustig aan doen he! Dr is maar 1 Teddy.
Fijn dat je moeder wil komen helpen als de beeb er is. Ik zie dat hier niet zo zitten, doe het liefst samen met man, en klaar. Maar misschien ook omdat het eerste kindje is.
Nou meid, ik hoop dat het bij jou een dezer dagen eens flink doorzet. Dat jij de eerste bent.

Junior,
Jij hebt morgen extra echo? Toch, weet het ff niet meer? Hoop dat het goed gaat.
En je wil je tas meenemen naar ziekenhuis? Kan nooit geen kwaad. Hoever ben je nu? Jij was weekje minder van dan mij toch?

Laatste dagen merk ik dat ik toch ook weer meer in mn huisje ga doen, wat meer pijn veroorzaakt. Maar wil gewoon alles gedaan hebben, en het liefst zelf doen. Maar dat gaat dus niet altijd :-( Heb ook erg onrustig gevoel laatste dagen.

Liefs

Terug
Bovenaan