Hoe is het met jullie ???????

Hoi,

Mama van Elmar,
Vervelend hoor. Hoop dat je dinsdag weet waar jullie aan toe zijn. Zou wel erg fijn zijn.

Teddy,
Jij bent nu toch 40 weken zwanger? Bijna? Spannend hoor. Ben benieuwd.

Kar,
zo slecht geslapen. Hier ook. Bah, vervelend is dat.

Sinds gistermiddag rommelt het hele tijd. Harde buiken, niet regelmatig maar toch wel af en toe. En heeft tot uurtje of vier vannacht geduurd. Kon niet op zij liggen van buikpijn, steken, maar nu is het weer wat minder. Zolang ik rustig zit.
Vanmiddag weer naar gyn. Ben benieuwd.

Liefs

Hoi dames,

Wat is dit toch? Bah. Voel me echt niet lekker. Onwijze pijn in liezen, kan amper stap verzetten. Pijn onder in me buik, drukkend gevoel. Zolang ik zit aardig te doen, maar als ik wil lopen, auw auw, flinke ongi kramp, zo voelt het. Trekt ook af en toe door naar me rug. Echt niet fijn.
Vanmiddag gyn, zou ik onbewust zenuwachtig zijn? Of met het weekend in me hoofd zitten? Ik weet het niet hoor. Bah.

Sorry, moest het ff van me afschrijven.

Liefs

heey teddy,

ik ben ook een leek op dat gebied en de gyneacoloog praat mij soms ook te "technisch" haha...zoals hij het gisteren tegen mij heeft gezegd zo heb ik het geprobeerd om het over te brengen. het enigste wat ik er wel uit begreep was dat hij een gewone bevalling niet meer ziet zitten.
we gaan dinsdag met een papiertje met vragen er weer naar toe, hopen dat we dan in gewoon mensentaal uitleg krijgen.

en ondertussen hopen we natuurlijk dat hij het met zn technisch inzicht er helemaal naast zit en de bevalling voor dinsdag alsnog zelf op gang komt. als er na dinsdag nog twijvels zijn dan ga ik zo naar de o.k hoor! geen enkel probleem!

hoe gaat het bij jou? al voor tekenen? je bent officieel vrijdag toch uitgeteld?

gr. mama van elmar

@Bloemetje; herkenbaar!!!!! Ik denk dat je baby tegen je zenuw duwt, o,, dat doet zéér he! Ik had het bij de anderen ook heel vaak, nu niet, maar wel tegen m'n bilzenuw.
Ben benieuwd wat de gynacoloog vanmiddag zegt.
Succes

bloemetje,

ik lees net je verhaal,

ik zou lekker even op bed of zo gaan liggen als je vanmiddag naar de gyn moet mag je mischien wel even aan de ctg dan weet je in ieder geval waar die krampen vandaan kunnen komen.

mischien ben je gewoon al met de bevalling bezig en beval jij gewoon als eerste!!

succes meid en als het lukt laat het even horen hoe het is afgelopen.

Hey meiden,

Hier ook weer even een update van mij, ik heb even geen puf om op iedereen persoonlijk te reageren maar ik heb wel weer alles gelezen hoor en leef met iedereen mee.

Maar wel even voor:
@bridget, heel erg veel succes vandaag, over een paar uurtjes heb je je hummeltje in je armen en is de eerste april baby geboren!!!!!!!!

@mama van elmar, vervelend dat al die voorweeen tot niets geleid hebben, ik hoop voor je dat je dinsdag een voldaan antwoord krijgt en wat meer weet waar je aan toe bent.

@bloemetje, he wat vervelend dat je nu zo'n last hebt, hopelijk zijn het de spanningen en trekt het zometeen weer weg of zet het door en leidt het tot een mooie bevalling!

Hier is alles weer erg onrustig, ik heb elke dag tegen het einde van de middag erg veel last van onregelmatige voorweeen die tot in de nacht duren en dan weer wegebben.
En het zal vast niet voor het indalen zijn want ons kereltje ligt nu weer zo hoog dat ik gewoon naar achter moet leunen om een beetje lucht te krijgen hahaha.
Zelf ben ik ook erg onrustig, weet de halve dag niet wat ik wil en aan het doen ben.
Denk s'morgens dan ga ik nu iets doen in huis of tuin en uiteindelijk belandt ik gewoon weer de hele dag lui op de bank, bleh daar kan ik niet zo goed tegen hihihi.
Gelukkig gaat het slapen nog wel erg goed (op de vele nachtelijke toiletbezoeken na) dus mijn lichaam krijgt wel voldoende rust.

Nou geniet allemaal van het lekkere weer en laat de aprilbaby's maar komen!!!!!
Liefs Patrice

Hoi,

Ja, ga zo op bank liggen denk ik, nou ja, lekkere ligbank is het niet. Maar geraak gewoon niet boven van de pijn :-( Nou bevalling nog niet denk ik. Maar dit doet gewoon zo zeer. Zolang ik zit gaat het nog. Maar pijn zit ook onderin buik en trekt soms naar rug, maar kan dr geen regelmaat in vinden. Wel is het sinds maandag beetje dat dit wat blijft. Alleen word toch steeds wat pijnlijker. Maar ik kan er echt geen regelmaat in vinden. Wel trekt het af en toe weer weg. Ben erg benieuwd hoor. Ga wel aangeven dat ik laatste dagen meer en meer buikpijn krijg en het ook steeds pijnlijker word. Ben benieuwd.

Meiden, wat lief dat jullie zo snel reageren, krijg er echt de tranen van in mn ogen. Voel me ook erg onrustig vandaag :-( Misschien maak ik mezelf gewoon gek.

x

Patrice,
Ook dat onrustige gevoel. Ken het.
Bij mij is het sinds zondag/maandag dat ik eind van de middag die onregelmatige oefenweeën krijg. Meestal duurt het uurtje of twee. Maar sinds gister is het blijven hangen. Gister rond uurtje of drie begonnen.
Ach we zien het wel. Heb alleen nu gevoel alsof ik zo ongi gaat worden, niet normaal haha.

Word wel erg spannend hier he. Denk alsnog dat ik hier niet de eerste ben die bevalt hoor. haha.

Liefs

Terug
Bovenaan