Hoe is het met jullie ???????

Hoi,

Teddy,
Ja, kraamfeest lijkt nog niet zo gek, voor me familie in belgie gaan wij dat wel doen. Tja, als ze hierheen komen blijven ze meteen aantal uren zitten, want je rijdt er ook al tijdje op. Dus vandaar. Familie van man komt gewoon thuis.

Ow, weet niet wie het zei, karoline geloof ik. Nu geboortekaartjes schrijven, hehe, wel handig ja, lijkt me prettiger ze al klaar te hebben. Hier liggen ze sinds weekje in de kast :) Nou meid, schrijfse dan.

Zo, net weer terug van gyn.
Alles goed met ons kleintje. Groeit nog steeds op schema, voldoende vruchtwater.
Prima dus. Wel aangegeven dat ik het minder voel. En dus aan ctg. Ook aangegeven
vaak oefenweeën te hebben. Maar ja, dat wil niets zeggen. Eerst inwendig onderzoek gehad. En dr was nog niets bezig. Dus op naar de afdeling om ctg.
Hartslag was prima, maar dr was ook op te zien dat ik met zeer regelmatig harde buik heb.
Af en toe eentje die ik toch ff weg moet blazen. Maar hoeft niets te betekenen, kan doorzetten.
Kan ook weer afzakken en zo nog dagen of zelfs tot 42 weken doorgaan. Voel ze nu
nog wel regelmatig.
Dus vind het wel spannend. Wel hebben ze me verteld wanneer ik zeker moet bellen.
En ook dat als je kindje minder voelt. Even halve liter water moet drinken en je
dan vaak kindje beter gaat voelen. Ook gaf ze me tip om te turven wanneer ik het voel.
Je moet het 8 keer in de 24 uur voelen. En bellen wanneer je je zorgen maakt.
Dus weer gerustgesteld. Wel spannend hoor:)

Liefs

Hier vanmorgen lichte menstruatie pijn, dit ging vrij snel over en vervolgens de gehele dag door lichte weeën. Zonet zelfs een uur om de 5 minuten. Maar ja, ze zijn nog niet zo pijnlijk dat ik ze weg moet puffen. Dus we wachten rustig af. Wel heb ik de hele dag het gevoel alsof ik het hele huis netjes moet hebben, terwijl ik dat normaal nooit heb. Maar goed, dat zal wel bij de nesteldrang horen.

Het begint hier wel steeds spannender te worden. Ik kijk zeker een aantal keren per dag of er alweer iemand is bevallen. Sommigen al over tijd, of vandaag de uitgerekende datum. Spannend hoor.

Vlindertjes 37w1d

Hoi meiden,

Pff...hier dus weer steeds harde buiken, en menstruatieachtige pijn wat naar m'n rug trekt. Maar zette het nou maar eens door!

Ik wordt ondertussen erg onzeker over alle opmerkingen die ik vandaag kreeg van de familie van mijn man.
Ze vinden dus maar dat ik om een inleiding moet vragen, en toch zeker nog een groeiecho.
Dit omdat ik nu overtijd loop en mijn andere kinderen ook erg zwaar waren.
Ik heb zoiets van: die paar dagen maken nu ook niet meer uit!
En liever spontaan, dan inleiden hoor!
Maar wordt er wel erg onzeker van, mijn man had gelukkig beter zijn woordje klaar, maar nu we samen zijn gaat hij toch ook weer de voors en tegens bedenken, ik ook trouwens.
Ja....waar doe je goed aan?
Als ik van te voren weet dat ons kindje pas met 42 weken komt en 10 pond of 11 zou zijn hadden we natuurlijk beter met 38 weken al in kunnen leiden.
Pfffff...........

Duim voor me dat het vandaag nog doorzet!!!!!!!
Ik zou een gat in de lucht springen!

@Junior is inderdaad wel erg stil vandaag.....spannend.......

Doei doei!

Teddy

Teddy,
Wat vervelend meid al die reacties. Pff, was denk opgestaan en ergens anders heen gegaan :s
Het is jullie zwangerschap, dus doen waar jullie je goed bij voelen.
gyn zei tegen mij vandaag nog, forceren heeft geen zin, maak je alleen maar meer brokken mee dan dat je goed doet.

ook hier zijn de harde buiken er al een hele middag, af en toe trekt het nu ook door naar rug. Maar ja, wat is een echte wee. Vanaf wanneer kan je bellen met echte weeën om de vijf minuten, vind dat zo moeilijk.

Vlindertjes,
Spannend, 37 weken nu, dus nu mag je officieel ook thuis bevallen. Heerlijk.

Liefs

hey hey

wat is het hier rustig vanmorgen... toch niet nu ineens allemaal bevallen he hahaha!

hier gaat alles nog zijn gangetje.. maar van mij mag het nu wel een keer gebeuren.. kwil me kleine mannetje vast houden!!

ik heb al helemaal zin in het weekend, morgen mooi weer.. lekker frummelen in huis en zaterdag..heeeeeerlijk!!

tot snel

groetjess

Terug
Bovenaan