Hoe is het met jullie ???????

ohhhhhhhhhh wat super mamavanelmar!!!!
Voelt het niet raar ?? Dat je weet dat je morgen je kleine in je handen hebt.
Krijg je nu de keizersnee omdat de baby nog zo hoog ligt??

Bij mij ligt de baby ook nog steeds erg hoog namelijk...

Hier nog steeds drukkend gevoel in me onderbuik en ze is lekker aanwezig :)

Iedereen vast een fijne avond!

sabrina

bedankt allemaal!!!

ben ook blij dat we vandaag een keuze hebben gemaakt, en 1 waar we allemaal achter staan.
nee het voelt niet raar om te weten dat je morgen je kindje in je armen hebt, als je nu bijv volop in de weeen zit is de kans groot dat je morgen ook een kindje in je armen hebt.
ik denk dat het voor de gyn wel de doorslag heeft gegeven dat het kindje nog erg hoog lag maar ook dat er tot nu toe nog niets veranderd was. en met de vorige bevalling nog in het achter hoofd was deze keuze snel gemaakt. ik was de laatste paar dagen toch erg bang dat het niet zou lukken op een natuurlijke manier, soms over valt je dat gevoel.
heb wel gelijk tegen de gyn gezegd dat ze maar in mijn dossier moet schrijven dat als er ooit nog een derde komt we gelijk voor een geplande keizersnee gaan. ze moest er om lachen..ach zegt ze, je bent gewoon iemand die niet makkelijk kinderen op de wereld zet.

ben net lekker even onder de douche geweest en de laatste spullen in de tas gedaan dus ben helemaal klaar voor mijn opname morgen. ben wel erg benieuwd hoe elmar reargeert. hij weet dat mijn moeder morgenvroeg komt en dat wij naar het ziekenhuis gaan en dat hij morgenmiddag mag komen kijken. hij vind tot nu toe alles prima.
hij staat nu nog onder de douche, al met al is het al weer veel te laat geworden voor hem maar goed, de komende dagen zal het regelmaat er toch wel niet helemaal in zitten.

groetjes!!!

Oh, wat spannend, mamavanelmar!
Morgen heb je gewoon je kindje in je armen!!!
Heel veel succes!!! En geniet ervan!!! Hopelijk mag je erna snel weer naar huis!!!

Hier nog redelijk rustig. Veeel harde buiken, maar daar blijft het dan ook bij. Ja, steken onderin.  Begin nou zooo nieuwsgierig te worden naar het kleintje in mijn buik. Nog even geduld!!!hihi

Liefs, Kar   (39wk,1dg)

Hoi,

Mama van Elmar,
Weet niet of je dit nog leest. Maar heel veel succes morgen meid. Geniet van je
kraamtijd. Spannend hoor, we denken morgen aan je!

Teddy,
Hoop dat het bij jou vannacht ook doorzet meis. Zou wel erg fijn zijn.
Ja, vervelend dat gerommel, hopelijk duurt het niet lang meer.

Junior,
Lekker aanwezig kindje vandaag? Hier ook. Zit heel vaak met handjes onder aan me buik.
of voetjes, haha, weet het niet, maar voelt wel grappig :)

Zo, heb een pijnlijke rug nu:s. Waren net even boodschappen wezen doen.
Rijden we naar huis. Hebben we bijna aanrijding. Scheelde echt nog een halve meter.
We reden een bocht in, en een ander, een jonge gast kwam van andere kant maar reed op
onze weg helft, volgens mij met gangetje of 90 waar je 50 mag. Manlief stond net op tijd
op zn rem. Grrr, nu pijn in buik en rug. Niet erg leuk. Maar hopelijk zakt dat snel
weer weg. Pff, wat schrik je dan zeg.
Nou, ga vandaag maar lekker op tijd naar bed. Morgen weer naar gyn. Ben
erg benieuwd.

Liefs

Hey dames,

Hier dan eindelijk weer een berichtje van mij!!!!!!

Na een (voor mij) heftige bevalling is zondag om 15.39 onze prachtige kerngezonde  zoon Ryan geboren!!!!!!  
hij weegt 3820 gram (valt dus reuze mee voor de 9 ponder die ze me belooft hadden) en  is ongeveer 52 cm lang.
Doordat de vliezen langer dan 24 uur gebroken waren moesten Ryan en ik 24 uur in het ziekenhuis blijven vanwege infectiegevaar.
We zijn gisteravond weer lekker thuisgekomen en vandaag  hebben we  alweer een heerlijk bijkom dagje achter de rug met een super kraamvrouw.    
Met Ryan gaat het goed, hij is alleen nog een beetje misselijk en hoofdpijn door de vacuumpomp.
De borstvoeding gaat goed, en met mij gaat het ook goed op wat beurse onderdelen na haha.  

Ik zal van de week even het bevallingverslag op mijn gemak typen als ik me iets beter voel, en dan lees ik ook meteen even al jullie berichtjes door (zijn er erg veel haha)
Heb net wel even vluchtig gespiekt en ik lees dat het erg spannend wordt voor somige dames.

@mama van elmar, heel veel succes morgen met je keizersnede, geniet van je kleine wondertje en  je kraamtijd!!!!!!

@ alle andere dames, Geniet nog even van het zwanger zijn (als dat nog kan) veel succes bij hopelijk een  fijne bevalling en anders tot gauw weer op het forum.

Liefs Patrice

Goedemorgen dames....
Alles nog goed bij jullie?
Hier is het weer rustig geworden hoor.... lekker vroeg naar bed gegaan, en heel de nacht geen voorweeën of harde buiken.

@Bloemetje, vervelend zeg, gelukkig geen echte botsing, oef....daar moet je nu ook niet aan denken! Maar wel pijn in je rug ervan, jammer hoor! Hopelijk gaat dat nu wat beter na een nachtje slapen.

@Patrice heerlijk thuis met baby, super! Leuke naam inderdaad!
@Mamavanelmar, ook vandaag haar baby in de armen, heerlijk!
@Junior; jouw beschrijving van klachten lijken altijd erg op die van mij, dat geschopt vanonder, steken, zwaar gevoel.... vervelend he! Soms kan ik amper lopen.

Nou, iedereen een fijne dag!

Groetjes Teddy, 40w5d

Hoi,

Teddy,
Nog bolle buik. Jullie kleintje zit lekker daarbinnen :) Vind het toch lekker weertje om vandaag te komen hoor ;-)

Hier lekker geslapen, gelukkig. Hehe, wel veel wakker geweest hoor, maar toch langer dan normaal geslapen, heerlijk. Echt heerlijk :)
En rugpijn gaat wel weer. Vandaag ook erg druk kindje, duwde net onwijs tegen mn baarmoedermond volgens mij, auw auw, geen pretje. En volgens mij heb ik af en toe ook keer een lichte rugwee te pakken. Voelt als een kramp in mn rug, en zakt dan na tijdje weer weg. Heb tegelijkertijd soms ook heel gespannen buik.
Vanmiddag weer op controle :)

Liefs

Terug
Bovenaan