quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2009 10:53:40&apos
);
Weet je waar ik vannacht opeens aan moest denken?
Stel je voor dat je kindje vrijdag geboren wordt, dan kun je pas dinsdag om de geboortekaartjes, en krijgen de mensen ze pas woensdag!!!!!!!
Is voor ons niet zo'n probleem, wij sturen de kaartjes sowieso pas na een paar dagen op z'n vroegst. Mijn dochter is op maandagochtend geboren en bij haar hebben we de kaartjes pas op zondag verstuurd. Vind het juist wel fijn om de eerste paar dagen niet te veel drukte met bezoek te hebben. De mensen dicht om ons heen (ouders, broers/zussen, goede vrienden/buren) horen het sowieso wel snel van ons en de rest mag later wel een keer komen hoor.
Wij maken de kaartjes zelf met een foto erop. Bij m'n dochter hadden we op de vierde dag een mooie foto, dus daarna pas aan de slag gegaan met de kaartjes...
had wel al de enveloppen geschreven klaar liggen, maar dat moet ik nu nog doen...misschien zo meteen maar eens voor gaan zitten...
Ga zo m'n moeder ook nog maar even bellen, moet nog een paar adressen van mensen checken of die nog kloppen...
Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 40 weken zwanger (ETA 8-4-2009)