Hoe is het met jullie ???????

Hier ook de uitgerekende datum bereikt vandaag!
Nu begint het aftellen pas echt...

Begin nu wel wat zenuwachtig te worden hoor...nu is het echt bijna zo ver...spannend...hoe lang zou het nog duren voor het zover is en hoe zal het gaan...

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 40 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Hoi,

Karoline,
Spannend hoor. Hier bijna 39 weken, en vind dat toch ook spannend worden. Hoop dat het snel gebeuren gaat.
Ben er erg aan toe :)
Nou meid, succes met de echte allerlaatste loodjes. Hopelijk zijn ze snel voorbij :)

Liefs

Bloemetje
38 weken en 5 dagen

@Karin, spannend! De uitgerekende datum bereikt. Weet nog wel bij mn dochter dat er die dag nix gebeurde. Was wel een teleurstelling. Je kijkt zo lang naar die datum uit en dan gebeurt er niets. Gelukkig werd ze 3 dagen erna geboren. Viel dus wel mee.
Hoop voor je dat de kleine snel komen wilt.

Hoop dat natuurlijk voor iedereen en voor mezelf. hihi

Wel fijn te lezen dat  veel ongeveer dezelfde klachten hebben. Veel harde buiken, steken onderin. Voel ik me niet zo alleen.....

Met zn alleen duimen dat het niet meer zo lang gaat duren!!!!

Leuk om te lezen dat zo langzaam aan de eerste april kindjes geboren worden.
Nog even en dan mogen wij ook!!!

Liefs, Kar

Hele fijne dag allemaal!

Ja, meiden, spannend!!! Iedereen hoopt toch wel een beetje dat de baby net voor de uitgerekende datum komt, maar in de praktijk worden er veel meer na 40 weken geboren volgens mij.
Hier 5 dagen overtijd......... ik baal er wel een beetje van hoor!
Vanmorgen moest ik even wat vragen aan mijn moeder, en zij zag mijn nummer op de nummermelder, nam ze op met een heel blij: "Jaaa? Ennn? "
Die zitten ook erg in spanning natuurlijk!

Weet je waar ik vannacht opeens aan moest denken?
Stel je voor dat je kindje vrijdag geboren wordt, dan kun je pas dinsdag om de geboortekaartjes, en krijgen de mensen ze pas woensdag!!!!!!!
En aangezien wij het liefst zoveel mogelijk mensen in de kraamweek willen, is dat best een probleem!

Nou, meiden, zet 'm op!

Teddy

hoi...dan zit er niets anders op dan iedereen ff te sms-en of te bellen...!!
Wel gezellig....maar je bent ff bezig...;)

Hier ook al 6 dagen overtijd...zit geen beweging in..
Morgen wordt er gestript..dus ben benieuwd....

doeidoeii

quote: molly 3 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2009 12:59:31'));

hoi...dan zit er niets anders op dan iedereen ff te sms-en of te bellen...!!
Wel gezellig....maar je bent ff bezig...;)

Haha....onmogelijk..... we hebben 109 geboortekaartjes, moet er niet aan denken om 109 sms-sjes te versturen.
Nou, ja, maar duimen dat de baby eerder komt dan vrijdag!!!!

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-04-2009 10:53:40'));

Weet je waar ik vannacht opeens aan moest denken?
Stel je voor dat je kindje vrijdag geboren wordt, dan kun je pas dinsdag om de geboortekaartjes, en krijgen de mensen ze pas woensdag!!!!!!!

Is voor ons niet zo'n probleem, wij sturen de kaartjes sowieso pas na een paar dagen op z'n vroegst. Mijn dochter is op maandagochtend geboren en bij haar hebben we de kaartjes pas op zondag verstuurd. Vind het juist wel fijn om de eerste paar dagen niet te veel drukte met bezoek te hebben. De mensen dicht om ons heen (ouders, broers/zussen, goede vrienden/buren) horen het sowieso wel snel van ons en de rest mag later wel een keer komen hoor.

Wij maken de kaartjes zelf met een foto erop. Bij m'n dochter hadden we op de vierde dag een mooie foto, dus daarna pas aan de slag gegaan met de kaartjes...
had wel al de enveloppen geschreven klaar liggen, maar dat moet ik nu nog doen...misschien zo meteen maar eens voor gaan zitten...

Ga zo m'n moeder ook nog maar even bellen, moet nog een paar adressen van mensen checken of die nog kloppen...

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 40 weken zwanger (ETA 8-4-2009)

Ja, dat hoor je héél veel, maar ik heb de visite liever in de kraamweek, als de kraamverpleegster er nog is.
Mijn ervaring is dat je daarna -als je dus alles weer zelf mag doen- erg moe bent, en de mensen dan ook langer blijven plakken, omdat je dan ook weer beneden bent.
Maar ja, we moeten dan gewoon zelf ook strengere eisen stellen, dus niet elke dag s'morgens-s'middags en s'avonds visite, maar bepaalde dagen, en ook zelf op tijd naar boven gaan s'avonds.
Soms lijkt me een kraamfeest nog niet zo gek!

Terug
Bovenaan