Hoe is het met jullie ???????

Ik ben er ook nog gewoon hoor!
Alles nog rustig hier.
Net Hannah weer bij de oppas gebracht, dus heb weer een rustig dagje vandaag, waar ik lekker van ga genieten.

Groetjes,
Karin mv Hannah (20-11-2006) en 40w1d zwanger (ETA 8-4-2009)

Hey IMD gefeliciteerd met de kleine meid!!!

't Is hier inderdaad een stuk rustiger... wie weet dat iedereen nu druk aan het puffen is :D
Hier helaas nog niet, heb 't steeds meer gehad.

Hebben jullie ook dat de kleine steeds drukker wordt??? Deze kleine hier schopt alles kapot hier van binnen, ribben en rug doen zoooo'n pijn!!! Daarnaast heb ik al wel sinds dit weekend af en toe rugweeën, soms een uur lang om de 4-5 minuten en dan weer een hele dag niets.

En voelen jullie eigenlijk de kleine ook trappelen op het moment dat je een harde buik hebt? Meende dat je dan eigenlijk de kleine niet voelt, maar ik dus wel en hoe!!!

Daarnaast zijn mijn darmen ook nog eens helemaal van slag, doe niets anders dan "rennen" naar de wc. Vaak is het valse lucht en anders diarree, hoop dat het een beetje een voorbode is...

Vind het vandaag eigenlijk wel een mooie dag en datum (09-04-09) om te bevallen...

Hoe is 't met de andere dames?

Hee meiden,

Hier helaas ook nog niet aan het bevallen hoor, ook al was het vannacht volle maan. Of is dat pas komende nacht?????
@Rixtmeisje, hoever ben jij eigenlijk? En mijn kindje is inderdaad ook nog steeds erg druk, maar nooit bij mijn ribben. Bij mij meer naar onder toe, tegen mijn blaas, baarmoedermond of weet ik waar, het doet in elk geval flink pijn. Ook heb ik vaak een beknelde spier in mijn bil, aiii...
En soms weet ik het verschil niet tussen een harde buik en een erg beweegelijk kind, eigenlijk voelt dat hetzelfde.

Vanmorgen heerlijk een peptalk gehad van mijn eigen lieve moedertje, ik voelde me gisteren zo onzeker door het gezeur van mijn schoonfamilie over inleiden enzo, maar mijn moeder heeft me weer helemaal opgepept.
Wat opmerkingen wel niet kunnen doen he! Ach, de hormonen....
Maar leuk is het niet!

Morgenochtend vroeg moet ik weer naar de verloskundige, en ik hoop dat ze me nu wel kan strippen! Vorige week zat alles nog dicht.
Ik hoop dat dat net het laatste zetje is, en dat het dan eens een keertje door mag zetten!

Het blijft wel erg stil rond @Junior...........spannend........... wie weet..........

Nou, allemaal een fijne dag!

Teddy 40w 6d.

Hoi,

sisi,
Nog rustig daar. Ja, hihi, ik begin ook steeds ongeduldiger te worden. Hihi, ben zo benieuwd.

Rixt,
Hihi, ja, vandaag is erg mooie datum. Zou ik ook wel willen hoor hihi :)
Maar zie het niet gebeuren. Net wel ff wat in huis gedaan, en krijg dan meteen weer harde buiken en ongi pijn :-( Dus maar rustig aan doen.
Vandaag niets meer op planning, alleen wasje draaien en koken. Verder denk op bank met boek of laptop.

Idd, erg rustig weer vandaag. Ben benieuwd hoe het met Junior gaat. Meestal is ze dr elke dag wel een keer. Dus zou het? Spannend hoor.

Liefs

Teddy,
Nog niets, balen meid.
En ja, wat die opmerkingen niet met je kunnen doen. Erg vervelend, gelukkig heeft je moeder je kunnen geruststellen. Wat een schat van een moeder :)
Die van mij maakt me laatste dagen alleen maar zenuwachtiger met haar zenuwachtig gedoe.
Haha, iedereen word nu zenuwachtiger dan ons. Bellen, msnen, smsen.
Als je 1 woord veranderd op je hyves heeft iedereen het gezien. Haha.
Dus blijf maar netjes daar weg. Nou ja, ga geen dingen meer wijzigen daar hihi.
En hou een site bij, nou daar schrijf ik alleen nog als ik bij gyn ben geweest. En ook niet alles ;-) hihi.

Liefs

hey..

nou hier voel ik de beeb juist erg weinig, moet het ook in de gaten houden van de vk.
en als ik de kleine voel dan voel ik hem erg onderin..hij duwt daar zoooow hard, verlies dan ook de hele dag door heel veel slijm.
mijn beeb heeft niet meer zo heel veel ruimte, volgende week moet ik weer na de vk en dan gaan ze het weer opnieuw bekijken, want elke bewegen vanbinnen doet me gewoon erg veel pijn nu (als ie een voetje beweegt, enz)

en als ik harde buiken heb, en die heb ik dus erg vaak dan voel ik de beeb helemaal niet..kvoel alleen de harde/pijnlijke buik en daarbij soms druk van onder..

en dat na de wc gaan ken ik.. gister ook bijna de hele dag geweest, en vanmorgen al 3x!!

ach meiden het komt goed.. binnen kort hebben we allemaal leuke verhalen van onze kleine beebs.. hun eerste lachje, badje, dat je onder geplast word enz enz heeeerlijk

groetjessss

Sisi,
Ik voel beeb ook veel minder.
Volgens vk in het zh moet je kindje 8 keer op de 24u voelen.
En als je het echt tijd niet hebt gevoeld halve liter water drinken. Volgens haar zou je de baby dan moeten gaan voelen. Tja, of dat waar is, en waarom, dat weet ik niet.
En als je je zorgen maakt. Altijd bellen!

Ja, hihi, kijk al helemaal uit naar die verhalen :)

Liefs

Terug
Bovenaan