Hee meiden,
Hier helaas ook nog niet aan het bevallen hoor, ook al was het vannacht volle maan. Of is dat pas komende nacht?????
@Rixtmeisje, hoever ben jij eigenlijk? En mijn kindje is inderdaad ook nog steeds erg druk, maar nooit bij mijn ribben. Bij mij meer naar onder toe, tegen mijn blaas, baarmoedermond of weet ik waar, het doet in elk geval flink pijn. Ook heb ik vaak een beknelde spier in mijn bil, aiii...
En soms weet ik het verschil niet tussen een harde buik en een erg beweegelijk kind, eigenlijk voelt dat hetzelfde.
Vanmorgen heerlijk een peptalk gehad van mijn eigen lieve moedertje, ik voelde me gisteren zo onzeker door het gezeur van mijn schoonfamilie over inleiden enzo, maar mijn moeder heeft me weer helemaal opgepept.
Wat opmerkingen wel niet kunnen doen he! Ach, de hormonen....
Maar leuk is het niet!
Morgenochtend vroeg moet ik weer naar de verloskundige, en ik hoop dat ze me nu wel kan strippen! Vorige week zat alles nog dicht.
Ik hoop dat dat net het laatste zetje is, en dat het dan eens een keertje door mag zetten!
Het blijft wel erg stil rond @Junior...........spannend........... wie weet..........
Nou, allemaal een fijne dag!
Teddy 40w 6d.