Hoe is het met jullie ???????

dat is vervelend Teddy..
Ik heb zon moeder.. die raakt van alles in paniek!

Zoals vanmorgen zou de verloskundige bellen tussen 8-9 hoe het me was en om mee te gaan naar het ziekenhuis. En daar zouden ze zowieso al een CTG scan maken en misschien ook nog andere tests.

Mijn moeder wist dit., voor 12 uur belde ze " je zou toch bellen als de vk geweest was??'   '   ik dacht dat je al op de operatietafel lag!' ...

Ik had echt zoiets van chill ff ma... ze zegt dan dat het komt omdat ze zover weg woont. (ze woont in lelystad en ik in purmerend).

Het is wel moeilijk om er dan tegen in te gaan...

heeey junior

veel suc6 meid.

ik ben bij Mart ook ingeleid, kvond dit absoluut niet vervelend.. binnen 10 uur was ie er (heb wel een ruggeprik gehad)
ik wil je heel veel suc6 wensen.. en dat je morgen lekker in je armen mag houden.

groetjess Simone

quote: sisi-22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2009 14:53:47'));

heeey junior

veel suc6 meid.

ik ben bij Mart ook ingeleid, kvond dit absoluut niet vervelend.. binnen 10 uur was ie er (heb wel een ruggeprik gehad)
ik wil je heel veel suc6 wensen.. en dat je morgen lekker in je kleine in je armen mag houden.

groetjess Simone

quote: sisi-22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2009 14:54:31'));

quote: sisi-22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2009 14:53:47'));

heeey junior

veel suc6 meid.

ik wil je heel veel suc6 wensen.. en dat je morgen lekker in je kleine in je armen mag houden.

groetjess Simone

ppppfffff kan niet meer typen :S

hihihi

@Junior; thanks..... ja, vervelend he! Mijn moeder is gelukkig nogal rustig eronder.
Zelf heb je dan een mega drukke ochtend en kan ook niet gelijk al la minute bellen he! Maar ja, hun zitten zelf heel de ochtend in hevige spanning aan je te denken.
En ze maken elkaar en zichzelf gewoon gek! Ben je nu nog thuis? En mag je nu wel rondlopen?
Wat moet dat spannend voor je zijn!
Zelf ben ik bij de derde ook ingeleid en vond het heel goed te doen, maar het moet natuurlijk wel gelijk pakken (gel/infuus)
Ik vond het alleen vervelend dat ik op bed moest liggen, zorgde er wel voor dat ik heeel vaak naar het toilet moest....

Veel liefs hoor, we zullen aan je denken!!!!!!!!

Hoi,

Junior,
hier ook zulke moeder. dat als je niets laat weten of je niet thuis bent dat ze meteen in de stress schiet. is 2u rijden voor me ouders.ook van me moeder krijg ik de opmerking omdat het zover is.
nou meid, we denken morgen aan je. wat spannend, hoe is je vriend eronder? die blijft nu lekker thuis van ze werk?

teddy,
grrr, ze laat je niet met rust he? heb je dr niets van gezegd?
zou dr ook niet goed van worden.

il lig sinds 2u op bed, harde buiken, af en toe pijnlijk en voel me opeens niet zo lekker. dus blijf nog lekker uurtje liggen denk ik en dan koken.
pff ook al geen zin in.

liefs

Junior: Jeetje, da's even schrikken... maar je weet nu wel dat je heel snel je kindje in je armen hebt. Heel veel succes met die allerlaatste loodjes!!

En Bloemetje: Ja erg leuk, we wonen op zich wel heel dicht op de weg, maar alleen een klein raampje naar de weg toe (tuingerichte woonkamer). Maar aan de andere kant, ik had het ook niet hoeven zien hoe goed wij in de gaten gehouden worden. Vind het maar niets, het gevoel zo bekeken te worden.

En dat is wel erg netjes van de buren dat ze een plekje voor jullie vrij houden. Wij hebben een oprit waar 3 auto's kunnen staan, dus dat probleem hebben we niet.

Ja en die telefoon... komt ook omdat we heeeel veel telefoon deze week ineens krijgen van callcenters... en die bellen altijd als je net slaapt. De nuon, essent en kpn konden er de laatste 3 weken wat van en gisteren werd ik gebeld door een duitse staatsloterij, dat we uitgeloot waren en 98% kans hadden op een grote prijs!! Nou dank je de koekoek, maar die onzin geloof ik niet. Heb meteen afgekapt en heb gezegd dat ze niet meer moeten bellen. En schoonmoeders kan er ook wel wat van... die laat nu iedere dag wat van der horen... stel dat er wat gebeurt, dan is zij de eerste die het weet, en daar gaat het haar om. (beetje kinderachtig vind ik, maar zij wil altijd alles als eerste weten en kan gewoon chagrijnig wezen als ze het niet als eerste wist.) Dus of ze belt of ze staat voor de deur. Als ze voor de deur staat, staat ze tegen zevenen voor de deur, dus op het moment dat we net aan het eten zijn. En helaas went ze er niet aan dat wij zo laat nog moeten eten. Iedere keer weer "moeten jullie nu nog eten????" Tja... als je werkt tot 5 uur en je hebt nog bijna anderhalf uur reistijd, dan ben je pas half 7 thuis... dus dan moeten wij nog eten... De ene keer zegt ze dan dat het beter voor mij is dat ik dan maar eerder ga eten (en dus gezellig alleen moet eten) en andere keer moet mijn man maar eerder uit het werk komen, want dat is niet gezond om zo laat nog te moeten eten. Tja.. en wij weten niet beter om zo laat te eten, wij vinden het maar niets om 5 uur al te eten (dat doet zij dus). Maar ja.. genoeg geklaagd over schoonmoeders :D

En dus omdat mijn man zo laat thuis is, wil ik hem de boodschappen niet ook nog eens laten halen. Op zich zou het wel goed komen als ik hem er op uit stuur, alleen hij zou gemiddeld 20 euro meer uitgeven in de week dan ik. Puur alleen lekkere dingen, gebakje dit, stukje chocolade, zakje snoep...en dan gelijk dubbele porties :D
Zelfs als we al samen gaan, dan zijn we al meer kwijt. Meestal ben ik in een half uurtje weer thuis (als niet-zwangere zijnde) en heb dan voor een week boodschappen in huis, samen met hem zijn we ruim een uur onderweg en de kar zit dus ook vol voor een week boodschappen, alleen met veel meer (lekkere) spullen. :D

En ik vermoed dat de kleine zich ook vandaag niet meer gaat aankondigen... wordt er met het uur chagrijniger van... Kennissen van m'n schoonouders hebben vandaag al wel een meisje gekregen (was 9 dagen te laat). Wil ook zo graag!!!

Liefs Rixt

teddy, mijn inleiding ging zonder gel ofzow.. alles was al klaar van binnen zeg maar.. mijn vliezen werden alleen door geprikt.. en ik kreeg infuus om de weeen iets meer op tewekken.. daarnaast had ik ook een catheter, dus last hebben met na de wc had ik niet hihi..
de ruggeprik en catheter waren ook helemaal niet pijnlijk.. vond het echt een super bevalling.. heb daarom ook nu best wel veel zin in.. ga hem dan ook relax tegemoet.

groetjess

Terug
Bovenaan