Hoe is het met jullie ???????

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2009 15:01:16'));

@Junior; thanks..... ja, vervelend he! Mijn moeder is gelukkig nogal rustig eronder.
Zelf heb je dan een mega drukke ochtend en kan ook niet gelijk al la minute bellen he! Maar ja, hun zitten zelf heel de ochtend in hevige spanning aan je te denken.
En ze maken elkaar en zichzelf gewoon gek! Ben je nu nog thuis? En mag je nu wel rondlopen?
Wat moet dat spannend voor je zijn!
Zelf ben ik bij de derde ook ingeleid en vond het heel goed te doen, maar het moet natuurlijk wel gelijk pakken (gel/infuus)
Ik vond het alleen vervelend dat ik op bed moest liggen, zorgde er wel voor dat ik heeel vaak naar het toilet moest....

Veel liefs hoor, we zullen aan je denken!!!!!!!!

Ja ik ben gewoon thuis.. ik mag wel rondlopen. Ik moet wel rusten, dus ik zit gewoon op de bank met de laptop op me schoot.

Ze beweegt lekker vrolijk door, af en toe van die krampen die heviger worden maar ook zo weer afzakken.

Mijn vriend is nu de box aan het in elkaar zetten.
Hoe het nu voelt komt het niet van zelf op gang..

wel fijn om te lezen dat jij goede ervaringen heb met inleiden.

quote: bloemetje1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2009 15:32:47'));

Hoi,

Junior,
hier ook zulke moeder. dat als je niets laat weten of je niet thuis bent dat ze meteen in de stress schiet. is 2u rijden voor me ouders.ook van me moeder krijg ik de opmerking omdat het zover is.
nou meid, we denken morgen aan je. wat spannend, hoe is je vriend eronder? die blijft nu lekker thuis van ze werk?

teddy,
grrr, ze laat je niet met rust he? heb je dr niets van gezegd?
zou dr ook niet goed van worden.

il lig sinds 2u op bed, harde buiken, af en toe pijnlijk en voel me opeens niet zo lekker. dus blijf nog lekker uurtje liggen denk ik en dan koken.
pff ook al geen zin in.

liefs

Mijn vriend is vrijgeroosterd, hij had nachtdienst. Paasweekend had die al vrijgevraagd omdat ik dan jarig ben. Dus hij hoeft dinsdag pas te werken.

mijn vriend is er heel nuchter onder...

simone, dan had jij al een weke baarmoedermond of niet?
Ben benieuwd of dat bij al is..ben gewoon benieuwd hoe snel alles gaat.

@Junior; heeft ze niet geadviseerd lekker rond te lopen zodat de baby kan zakken? Of is er nog steeds gevaar dat de navelstreng dan uitzakt?
Ik kreeg zelf om half 9 een vaginale zetpil met hormonen toegediend, en mocht dus een halfuur niet van bed.
Daarna kwamen geleidelijk de harde buiken, wat langzaamaan ergere weeën werden, maar heel goed vol te houden, mooi geleidelijk.
Om 2 uur is ze toen geboren.
Ik had al wel een verweekte baarmoeder van te voren. (was 40w2d)
Ik hoop dat het bij jou ook zo snel pakt, jij bent natuurlijk nog maar 37 weken.
Misschien dat het daardoor wat langer duurt, of dat ze eerder naar infuus grijpen.
Wel super spannend voor je hoor! Succes! Je kunt het!!!!!!

Teddy

hoi

mijn baarmoedermond was met 30wk al helemaal verweekt, ben met Mart ook een aantal keren opgenomen geweest wegens premature weeen.

mijn baarmoeder mond is nu ook verweekt.. de kleine ligt heel diep.. en de vk verwacht ook ontsluiting, maar weet het niet zeker.. dinsdag zou ze misschien voelen.

junior hoe zie jij het allemaal voor je?
en heb of krijg je nog uitleg?

groetjesss

Ik ben bij mijn vorige bevalling ook ingeleid met 42w3d. Mijn baarmoedermond was nog helemaal niet verweekt, dus om 7.30 werd er bij mij een veter ingebracht (zelfde werking als gel of tablet) De gynaecoloog dacht dat het wel een aantal dagen zou duren. Maar overdag kreeg ik toen mijn eerste harde buiken en 's avonds nadat mijn darmen goed geleegd waren, begon het ineens en uiteindelijk in 6 uur bevallen. Zonder infuus, wel met een injectie pethidine tegen de pijn.
Bij mij is het inleiden dus ook 100% meegevallen!

quote: Teddy09 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2009 17:17:38'));

@Junior; heeft ze niet geadviseerd lekker rond te lopen zodat de baby kan zakken? Of is er nog steeds gevaar dat de navelstreng dan uitzakt?
Ik kreeg zelf om half 9 een vaginale zetpil met hormonen toegediend, en mocht dus een halfuur niet van bed.
Daarna kwamen geleidelijk de harde buiken, wat langzaamaan ergere weeën werden, maar heel goed vol te houden, mooi geleidelijk.
Om 2 uur is ze toen geboren.
Ik had al wel een verweekte baarmoeder van te voren. (was 40w2d)
Ik hoop dat het bij jou ook zo snel pakt, jij bent natuurlijk nog maar 37 weken.
Misschien dat het daardoor wat langer duurt, of dat ze eerder naar infuus grijpen.
Wel super spannend voor je hoor! Succes! Je kunt het!!!!!!

Teddy

ik heb niets gehad, ze wilde vanmorgen dat mijn lichaam zelf met de bevalling zou gaan beginnen omdat dit beter is voor de bevalling.

Heb nog steeds niets trouwens.. ik ga er dus vanuit dat ik ingeleid wordt en alles wat vanavond of vannacht mag gaan gebeuren is dan mooi meegenomen.

De vk in het ziekenhuis zei dat als er wat voor de ingang zou liggen het tijdens het breken van de vliezen moest gebeurd zijn.

Ik hoef geen bedrust meer te houden, mag wel zitten en douchen. Maar had het niet over juist rond te gaan lopen.

quote: sisi-22 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2009 17:22:11'));

hoi

mijn baarmoedermond was met 30wk al helemaal verweekt, ben met Mart ook een aantal keren opgenomen geweest wegens premature weeen.

mijn baarmoeder mond is nu ook verweekt.. de kleine ligt heel diep.. en de vk verwacht ook ontsluiting, maar weet het niet zeker.. dinsdag zou ze misschien voelen.

junior hoe zie jij het allemaal voor je?
en heb of krijg je nog uitleg?

groetjesss

we hebben vanmorgen uitleg gehad in het ziekenhuis + folder meegekregen waar het nog een keer staat uitgelegd.

Tja hoe sta ik er tegenover, ik vind het eng. Maar laat het maar gewoon over me heen komen.
Ik ben wel bang voor de pijn van de weeen, moet ik gelijk aangeven dat ik pijnstilling wil of geven ze dit zelf aan waar je uit kan kiezen??

Mijn vriend zegt dat hij niet de hele tijd erbij blijft, het kan wel uren duren voordat er wat gebeurt.
Hoe was dat bij jullie?

Ik kan dat van hem begrijpen maar heb hem wel gezegd dat ik wel zijn steun nodig heb als de weeen begonnen zijn.

Terug
Bovenaan