Hoe is het met jullie ???????

quote: vlindertjesss reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-04-2009 18:15:57'));

Ik ben bij mijn vorige bevalling ook ingeleid met 42w3d. Mijn baarmoedermond was nog helemaal niet verweekt, dus om 7.30 werd er bij mij een veter ingebracht (zelfde werking als gel of tablet) De gynaecoloog dacht dat het wel een aantal dagen zou duren. Maar overdag kreeg ik toen mijn eerste harde buiken en 's avonds nadat mijn darmen goed geleegd waren, begon het ineens en uiteindelijk in 6 uur bevallen. Zonder infuus, wel met een injectie pethidine tegen de pijn.
Bij mij is het inleiden dus ook 100% meegevallen!

Bij mij gaan ze eerst kijken of me baarmoedermond is verweekt, zoniet dan gaan ze het verweken met een gel. En dan gaan ze beginnen met de inleiding ook dmv een gel.
Ik krijg ook een infuus zeiden ze met hormonen.

Dus ik wacht gewoon af, ik kan me wel van alles in me hoofd gaan halen maar daar wordt ik alleen maar gestressed van hahahaha

Spannend hoor Junior, je weet iig dat het niet lang meer duurt!
Hopelijk komen de weeen toch nog zelf op gang.
In ieder geval heeeeeeeeel veel succes met de bevalling! Nog even en je kan gaan genieten! Fijn vooruitzicht!

Liefs, Kar

junior, ik zou zeggen laat het allemaal maar op je afkomen.

ik heb die bewuste dag voor een ruggeprik gekozen omdat ik niet met de weeen overweg kon.. het scheelt als het goed is beval je overdag, dus zou je ten allertijde om iets kunnen vragen.
wat betreft je vriend.. hij zegt dat nu, maar het is wel anders.. toen mijn vriend zag dat het mede door de ruggeprik beter met mij ging, is ie wel een keer na buiten geweest, maar niet zo lang hoor.. en ik kon rustig een boekje lezen haha

suc6 meid het komt goed!!

@junior, je zult dit vast niet meer lezen, heel misschien heb je je kindje al in je armen als het vannacht door heeft gezet en anders ben je nu in het ziekenhuis om in te leiden. Maar ook mijn man is er de hele bevalling bij geweest, die is niet een seconde weggeweest, ook al kon hij niks voor me doen aangezien ik tussen de weeën door sliep. Maar weggaan zullen ze niet zo snel doen aangezien het voor hun toch ook heel spannend is.

Hier nog alles rustig, straks lekker naar buiten aangezien het zonnetje schijnt!

Goedemorgen,

Junior,
Spannend meid, we denken aan je!!!

Hoe gaat het met de rest?

Hier redelijk. Ben het even zo zat. Al sinds woensdag harde buiken, af en toe pijnlijk, en sinds vannacht regelmatig pijnlijk maar zet niet door. Net onder douche trokken ze ook niet weg. Ook de pijn niet. Trok even me hele buik door, en heb continu menstruatiepijn. Dus hoop dat het vandaag lekker doorzet. maar denk het niet.

En word zo moe van alles om me heen. Vooral me moeder. Ooh wat doet ze stressy, en word ik beetje stressy van haar. Ze wil zo graag de naam weten, ja, en je moet ook voor de 20ste bevallen hoor, maar ook niet vandaag, want dan moet ik werken:s. Ja, probeer dit of dat, wekt bevalling op. Nou ma, laat me nou:s
Durf er dan ook weer niet goed wat over te zeggen, voor haar is het ook spannend. En snap het enigzins, ze woont ver weg.
Gister kreeg ik zelfs berichtje, ja, volle maan he, maar wacht nog maar met bevallen hoor, heb nog geen vrij. Grrr, zou je toch gek van worden? Haha, ligt ook vast aan de hormonen hoor. Man zegt, trek het je niet aan, maar begin het echt vervelend te vinden. Vind het zelf ook reuze spannend, eerste zwangerschap, eerste keer bevallen. Wil dr graag rustig aan beginnen, maar heb gevoel dat iedereen om me heen me vanalles probeert op te dringen. Kennen jullie dat gevoel? Hoe gaan jullie daarmee om?

Sorry voor de klaagzang dames, het doet me wel ff goed het ff van me af te schrijven.

Liefs Bloemtje,

39 weken zwanger

hey hey

hier ook een klotendag vandaag.. teminsten tot nu toe.
gister avond echt de hele avond wakker geweest en maar draaien, naar de wc gaan, weer in dommelen enz enz
werd er gek van!!! bij mijn eerste kon ik ook gewoon lekker slapen... waarom nu niet!!
en de ochtend loop ook niet zo lekker.. kheb last van mijn rug en buik.. maar kwil ook nie stil zitten, dus net maar ff het huis gepoets en gedweilt.. en nu koffie hihi
vanmiddag maar eens lekker nix doen en genieten van de zon :D

uhm en bemoeizuchtige ouders/schoonouders   heb ik geen last van.. bij mijn eerste ook niet.. ze leven allemaal met ons mee, weten waar ze aan toe zijn, en zijn ook behulpzaam.

groetjessss

@bloemetje, wat vervelend dat mensen, met name je moeder zicher zo mee wil bemoeien. Probeer het je toch niet teveel aan te trekken, al zal dat wel moeilijk zijn. Maar zeg het anders tegen haar, misschien heeft ze zelf niet in de gaten dat ze zo stresserig is en dat jij er ook stresserig van wordt?
Ik heb er zelf geen last van gelukkig, maar ja heb dan ook niet zo'n denderende band met mijn ouder/schoonouders. En wij hebben van te voren al tegen iedereen gezegd dat mocht het bijvoorbeeld 's nachts geboren worden, dat wij dan pas de volgende ochtend bellen. Hebben we bij de eerste ook gedaan. En dan kunnen ze langskomen wanneer het ons uitkomt en ongeveer een half uurtje. Want je hebt die eerste dag/dagen echt genoeg aan jezelf en je gezin. Gelukkig accepteren al onze ouders dit. Maar probeer het bespreekbaar te maken, want zo heb je er niks aan.

@sisi, wat vervelend dat je zo slecht geslapen hebt. Probeer anders vanmiddag lekker in het zonnetje wat rust te krijgen?
Hier ook een beetje een pest humeur. Maar heb wel goed geslapen, behalve dat mijn dochter al om 6 uur wakker was.

Terug
Bovenaan