Hoe is het met jullie ???????

Hoi,

Ja, dat ze heeft gerommeld heb ik wel gevoeld gister, nu bij afvegen af en toe nog wat bloed, maar niet veel. Moet wel zeggen dat ik wel wat meer harde buiken heb. Maar of dat wat te betekenen heeft. Ik denk het niet.

Heb heerlijk geslapen vannacht :) Alleen om 6u eruit want ze stonden lekker vroeg voor de deur voor riolering.
Ze zijn nu put aan het graven, aan mn achterdeur, moet dus helemaal blok omlopen om bij me schuur te komen :s hond moet binnen blijven. Pfff.
Dan komt er straks iemand kijken, want zijn asbest leidingen. Die komt inventariseren wat ze moeten gaan doen. Pfff. Dus vandaag is het nog niet gemaakt :s
Kzeg ja, wat voor termijn zit er dan op dat dat gemaakt word. Ja, zegt me man, want me vrouw is wel morgen uitgerekend. Antwoorden ze, weten we niet, maar je kan wel je badkamer gebruiken hoor, maar sommige momenten niet.
Tja, lijkt me dat je tijdens je kraamweek en weken daarna toch echt wel een optimaal werkende badkamer nodig hebt :s
Plus wil in me kraamweek geen werkmensen over de vloer. Voor ons hondje al genoeg om aan te wennen dan, plus dan nog extra mensen in huis, dat zie ik echt niet zitten. Man zei al, dan proberen we het te regelen dat het niet in de kraamweek moet gebeuren. Nou, ben benieuwd of daar een mouw aan te passen is.

Verder alles prima hier :)

Liefs

Sisi,
Kan inderdaad zomaar laatste dag zijn dat we lekker buiten in het zonnetje kunnen zitten komende weken, haha, spannend hoor.
En het weer word volgens mij ook weer stuk minder.

Vlindertjes,
Spannend, jullie meid voor het eerst mee op reisje. Ja, lijkt me strak plan je partner mee te laten gaan hihi.
Waar gaan ze heen?

Liefs

@bloemetje, ze gaan naar een educatieve vee & natuurboerderij in het kader van de lente. Zal ze vast erg leuk vinden. Alleen mijn man vind het wat minder tussen al die vrouwen
Kan me helemaal voorstellen dat je het niet leuk vind dat alles net nu gerepareerd moet worden. Hoop voor je dat ze het evt. wel vandaag allemaal kunnen maken en dat ze idd anders wachten tot na je kraamweek. Sterkte in ieder geval met alle rotzooi en stress die je ervan krijgt.

Hoi,

Vandaag gemaakt zal niet meer. Straks moet er iemand komen kijken hoe ze het gaan doen, want is met asbest, en daar mogen ze niet zomaar aan beginnen. Dus hoop dat ze het wel erg snel kunnen doen. En het niet te lang in beslag neemt.
Een noodoplossing zou beter zijn.
Binnenkort gaan ze hier toch renoveren en moet dus ook alles er weer uit.
Maar ach, we zien het wel.

Liefs

daar was ik weer!!! :D

ik heb een verslag geschreven, we hebben het zwaar gehad. Ben vanmiddag pas thuis gekomen. Kirsten is zaterdagavond geboren.

Ik zie dat er nog maar een paar zijn die nog moeten bevallen... spannend hoor.

BLoemetje, ik wist dat je mijn hyves adres had :)

Hoi,

Junior,
Ook hier van harte met jullie meid.

Ja, ik weet wanneer ze het komen maken. Dinsdag Althans, dan komen ze kijken, hoe ze het gaan maken. Ik ben hier zo boos om. Als ze weten dat er dinsdag pas iemand komt kijken, waarom gooien ze dan heel me tuin om.

Die mannen zeiden, je kan toilet gewoon gebruiken hoor. Maar niet dus. Er is gat gegraven net achter me deur. Staat dus gewoon open. Als ik me toilet doorspoel loopt dat water dus gewoon in die put. Je ziet het er zo instromen. Dus kan niet naar toilet. Want dat gaat dus lekker allemaal ophopen en lekker stinken :s
Mijn man gaat morgen bij de woningbouw langs en eisen dat ze wat voor ons regelen. Dat ik hoogzwanger ben en dit niet kan. Dat ze moeten zorgen dat er wat geregeld word. Zodat ik wel gewoon me toilet kan gebruiken.
Gelukkig heb ik erg lieve buren en heb ik hun huissleutel gekregen en kan ik daar morgen overdag het toilet gebruiken. Maar ja, s avonds schiet dat niet op, gebruik dan me po stoel maar. En maar ff kijken waar we dat dan dumpen. Dan maar in riolering achter. Hebben ze vandaag ook alle rioolwater ingeloost. Emmer water met chloor ofzo er achteraan. En dan hoop ik dat dat niet gaat stinken.

Dus, het schiet hier niet zo op.

Hier steeds meer buikpijn en harde buiken. Zo om het kwartier a half uur.
Ben benieuwd, van mij mag het wel doorzetten. Is weer twee dagen minder in de zooi hier.

Nou meiden, ga naar bed, dit was me een erg zware dag.

xxx

Goedemorgen,
Heerlijk geslapen vannacht. Hopelijk jullie ook. Hoe gaat het met jullie?

Hier gaat het goed. Word spannend, vandaag uitgerekend.

Vannacht ben ik slijmprop verloren, en nu heb ik bloederig slijm. Ben
zo benieuwd wat dat te betekenen heeft. En weet ook niet goed of ik
hiervoor gyn moet bellen.

Wel bij bloedverlies, maar is wat bloederig slijm na het verliezen van slijmprop.

Dus weet het niet goed. Dus denk straks als het blijft toch maar ff bellen.
Heb sinds gisteravond ook harde buiken die gepaard gaan met buikpijn.

Nou dames, tot snel weer.

Terug
Bovenaan