Hoe is het met jullie ???????

hey hey

nou bloem waarschijnlijk heeft dat gerommel in je muts toch iets goeds gedaan :D en ik zou ook even de gyn bellen.. gewoon ff om advies tevragen enz.. ik weet ok niet hoe dat zit eigenlijk.

hier wel redelijk goed geslapen vannacht.
alleen de kleine is vanochtend een beetje erg druk aan het doen.. hij zit me toch onderin tedouwen..ppfff en dat doet gewoon echt echt pijn.. vraag me soms af hoe het kan dat mijn vliezen nog niet breken of dat ie er uit komt vallen hahahaha..

hoe gaat het nu met je dan bloem?
en vlinder nog alles oke daar??

groetjesss

Hoi,

Sisi,
Ja, denk dat ik vanmiddag afdeling gynaecologie/kraamafdeling maar bel. Daar moet je heen bellen als je denkt te bevallen, en je niet zeker bent. Dus vanmiddag maar ff doen denk ik.
Hoe het nu gaat, regelmatig drukkend pijnlijk gevoel in onderbuik, gevoel te moeten poepen maar het niet kunnen.
Ben alleen zo bang dat ik mezelf gek maak
Maar als dat gevoel er weer aankomt, dan is het ook pijnlijk. en moet ik het echt ff wegblazen. kan ook niet goed lopen dan. en is zo om het half uur een keer. soms om het kwartier.

x

hey,

ik wou net schrijven dat ik dat gevoel dus ok heb.. ken het  niet van Mart dus kweet niet wat het is..
als je het vraagt strax.. zou je dan ff op het forum kunnen zetten..

groetjess

Hoi dames,

Hier alles goed, weer regelmatig harde buiken die af en toe wat pijnlijk zijn, maar daar blijft het helaas ook bij. Ook ik kan soms niet rechtop staan van de pijn, maar volgens mij komt dat bij mij omdat het kindje dan ergens op ligt/drukt? Dat gevoel van niet te kunnen poepen, dat heb ik niet, moest zelfs vannacht uit bed omdat ik toch echt moest.

Vanmorgen al de grote boodschappen gedaan samen met manlief, het warm eten al op want hij heeft vandaag late dienst. Dus kan vanavond gewoon een broodje eten met mijn dochter. Ze heeft het gisteren trouwens erg leuk gehad met haar schoolreisje naar de boerderij. Kwam met knalrode lachende wangetjes weer thuis. Vanavond komt als het goed is een zwangere vriendin langs, ff lekker samen filmpje kijken.

Bloemetje, wat vervelend dat je dinsdag pas meer hoort over het afvoer e.d. Heeft je man al met de woningstichting gebeld?

Vlindertjes

Hoi,

Heb nog niet gebeld. Denk dat ik dat nog niet ga doen.
Heb nog wel steeds wat rozige afscheiding. En harde buiken en buikpijn komen wat vaker. soms wat pijnlijker. Zelfs als ik lig blijven ze aanwezig. Maar denk dat ik het nog eventjes afwacht. Heb echt niet idee vandaag te gaan bevallen. Hoe dat komt, ik weet het niet, hihi.

Vlindertjes.
Makkelijk dat je vanavond lekker broodje kan eten met je dochter. Scheelt je weer een hoop werk.

Sisi,
Dan word het bij jou ook spannend meid.

Liefs

Hoe is het nu met je bloemetje? Komen de krampen/weeën al vaker of regelmatiger?

Hier rustig, ben alleen erg moe.   Straks mijn dochter op bed brengen en dan is de bank lekker helemaal voor mij. Al heb ik de neiging om al haa rspeelgoed nog even te gaan sorteren om te kijken wat naar boven kan en wat nog beneden moet blijven. Dus misschien dat ik dat straks ook nog wel even doe zodra ze op bed ligt.

Hoi,

Hier nog wel harde buiken, die dat als ik sta of wat aan het doen ben ik toch ff moet zitten of moet stil staan, ook nog wat krampen, maar niet meer zoals vanmorgen. Dus het blijft spannend. Wel blijf ik slijm en licht rose verliezen. Maar verder, ....
Ik hoop dat het vannacht doorzet. De harde buiken komen vaak met regelmaat, maar dan is het weer uurtje weg, en dan komen ze weer.
Dus geen peil op te trekken, we wachten dus verder af.

Heb wel gebeld, dat roze verlies is niet erg.

Liefs

hey hey

en damess hoe gaat het bij jullie?

hier alles oke, en rustig
kzit nu al beneden :S kleine man was al erg vroeg wakker!! ma ja nix aan tedoen
vandaag weinig plannen
en morgen denk ik ff lekker na de kinderboerderij.

hoe vond je dochtertje het vlinder?

en hoe gaat het bij jou bloem?

en hoe gaat het met de bevallen dames?

groetjesss

Terug
Bovenaan