Hoe is het met jullie ???????

hoi hoi

jaa dames echt vervelend he de laatste loodjes :S

ben vanmiddag bij de vk geweest, moest wel de beeb in de gaten houden, omdat ik hem minder voel.
ook heeft vannacht nog wel iets goeds gedaan.. mijn baarmoeder mond is helemaal verstreken en heb 1cm ontsluiting.. maar ja nog geen echte echte weeen gehad.. heb wel veel harde buiken, en ben vanmiddag maar een stukje gaan lopen met opa en Mart misschien hopelijk heeft dat ook nog effect..

vlinder hoe ver ben je nu dan? en wil ze ook geen inwendig onderzoek doen, om toch even tekijken hoe het van binnen gaat?

bloem vervelend he dikke voeten.. je kunt er alleen zo weinig aan doen :S en idd kan ook best pijnlijk zijn..

dames we hopen op het beste en dat we binnen kort allemaal een mooie beeb hebben!

groetjess

@sissi, ik ben vandaag 38 weken, ben 28 april uitgerekend. Nee, inwendig onderzoek wil ze ook niet en opzich heeft ze ook wel gelijk, want het is toch een natuurlijk proces, dat je eventueel dan verstoord. Ach en als het zulk weer is dan zing ik het nog wel even uit. Heb deze week elke dag wel iets gepland, dus dat scheelt. En net zoals jou ben ook ik vanmiddag een klein blokje wezen lopen met mijn dochter, in de hoop dat die harde buiken erger worden en overgaan in weeën ;)
Alleen heeft het hier tot nu toe weinig geholpen, bij jou?

Hoi dames,

Ik ben dr ook nog hoor. Me laptop deed het gister niet, vandaar niet meer geweest.
Hier zit het allemaal even niet mee. Grr, weet het ff niet hoor.
Onze leidingen zijn kapot, we hebben hier nog asbest leidingen en daar zitten scheuren in. Die moeten dus gemaakt worden. En wel morgen :s
Dus morgen zijn ze hele tijd met badkamer bezig, dus geen toilet. Oh, stiekem hoop ik vannacht te moeten bevallen hoor. Dat ik lekker in het ziekenhuis ben.
Wat is dit een rot moment. Maar ja, nu loopt al het toiletwater,douchewater,wasmachinewater zo onder de grond, en komt het bij ons en de buren in de kruipkelder terecht:s Tja, word je ook niet vrolijk van.
Gelukkig komen ze het eerst bij ons maken. Wel fijn.

Pff, Sorry voor de klaagzang, dit is alleen zulk rot moment. Echt niet leuk.

Hoop dat het met de rest allemaal wat beter gaat.

Liefs

hey hey

jeetje bloem das wel erg vervelend meid!!
en je klaagt helemaal niet joh.. tis toch ook gewoon plat gezegt KUT!!

gelukkig kan het nog snel gemaakt worden.
ik ken het wel een beetje wij hebben een oud huis.. en in de vakantie moet het hele plafon eruit, nieuwe electra, het huis moet helemaal geschildert van buiten, en wij hebben ook nog oude riolering, dus die moeten er ook aan geloven.. hier ook nog veel werk.. maar gelukkig nu nog geen mankementen (afkloppen)

vanmiddag ga ik ff met mijn vader de stad in.. ff open schoentjes halen voor Mart die heeft zulke zweet/stink voeten :S hihi
en we gaan ff goed wat boodschappen inslaan :D

groetjesssss

en geniet lekker van het mooie weer ;)

Hoi,

Sisi,
Leuke middag voor de boeg :)
Ja, het is erg vervelend, hier ook heel oud huis. Het moet gemaakt worden, en weet dat het zo snel mogelijk moet, alleen de timing is zo onwijs slecht. En die mannen snappen dus ook niet dat het gewoon ontzettend vervelend is :-(
Me man zei, ze moeten maar wachten, maar ja, schiet ook niet op, want al dat water gaat toch de verkeerde kant op, en met dit weer gaat dat echt snel stinken :s
Dus, hehe, word heftige dag morgen. Net zijn ze ook al drie uur lang bezig geweest, mensen wat ben ik gesloopt. haha.
Dus verder doen we maar niets. Hoop alleen dat ik iemand vind die morgen ff voor me schoonmaken wil, want zal wel een zooi worden hier.

Hoe gaat het met iedereen? Erg stil hier.

Liefs

Ooh bloemetje, wat een pech, kan me voorstellen dat je er enorm van baalt en dat is dan denk ik nog zacht uitgedrukt. Hoop voor je dat ze niet teveel rotzooi maken en idd even iemand zoeken die morgen voor je gaat schoonmaken.

Vanmiddag geslaagd voor schoentjes voor je zoontje, sisi?

Hier alles nog steeds rustig. Volgens mij zijn wij nog de enige 3 die nog niet bevallen zijn, wie van ons zou de volgende zijn die gaat bevallen?

Vlindertjes

zo, ben net terug van gyn.

Kindje heeft er nog geen zin in, maar baarmoedermond begint wel te
verstrijken. Tja, hoelang duurt het dan nog? Geen idee, daar kon ze
geen antwoord op geven. Maar ja, het is een begin.

Het inwendig onderzoek was ook geen pretje moet ik zeggen. Pff, ze ging
heen en weer en duwde kleintje naar beneden, wat ze daarmee deed. ik
weet het niet, maar bloed nu, en beste buikpijn en een erg druk
kindje nu.

Dus, we blijven spannend afwachten.

Liefs

hoi hoi.

spannend hoor bloem!!
misschien helpt het wel..

en kben geslaagt voor leuke schoentjes :D heb hele lieve crocs van cars ..zoow skattig.

verder gaat alles oke hier.. kga vanavond nog lekker even wat drinken bij mijn zusje/buurvrouw hihi.

tot snel dames! en duimen hihi

groetjesss

Terug
Bovenaan