Hoe is het met jullie ???????

Hoi,

Sisi,
Wat leuk, hihi.
Ik heb ook weer nieuwe schoenen, haha, ook crocs, waren in aanbieding bij kruidvat. Tante van manlief voor me gehaald. Hihi, nu heb ik tenminste weer gevoel wat aan me voeten te hebben, de vorige waren 4 jaar oud, en daarbij had ik nu gevoel op de grond te staan, haha.

En geen idee of het wat gaat helpen, weet niet of ze wat heeft gedaan, weet alleen wel dat het stuk pijnlijker was dan de vorige keren dat voelen, ze zat echt te porren nu. En heb nog steeds buikpijn, had ik vorige keren ook niet. Bloed ook nog steeds :s

Liefs

Hee lieve meiden,

Even tijd voor een berichtje!!!!
Als ik jullie verhalen lees leef ik erg mee, ik weet hoe het voelt als je moet wachten............... wie weet Bloemetje; bij mij is het toch ook nog begonnen binnen 48 uur na het strippen.......
En ik verloor ook veel bloederig slijm.
Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met de bevalling, je kunt je nu nog niet indenken wat je ervoor terug krijgt, maar geloof me, het is het waard!!!! Ik vond de bevalling pittig, zeker het laatste uur, maar als je straks je baby hebt is de pijn het echt waard geweest.
O, het is zo'n schatje, en als het op mijn borst ligt en ik over haar kontje en rugje wrijf herken ik het echt van ín mijn buik!
Gelukkig heeft ze weinig last van haar sleutelbeente, we proberen er erg voorzichtig mee te zijn, en de kraamzuster voelde er al een bobbeltje op; teken van genezing....
Ze drinkt heerlijk en is een zoete baby. Gisteren en vandaag had ik wel wat last van stuwing, maar het valt gelukkig mee met de pijn.
De kraamvisite moet nog op gang komen doordat we de kaartjes pas gisteren konden bestellen, maar eerlijk gezegt geniet ik er ook wel van, lekker zo met ons gezinnetje.
De meiden zijn ook helemaal weg van haar, en mijn man stapelverliefd......
Héérlijk! We hebben ook een superleuke kraamverpleegster, dit kan echt niet beter, ze probeert het zó voor iedereen leuk te maken! Vanmiddag ging ze zelfs gezellig in de tuin voorlezen voor de andere meiden! Dit vond ik zooo leuk!
Nou, iedereen die nog moet bevallen, zet 'm op!!!!!!

Heel veel liefs Teddy!

Hoi,

Denken jullie dan dat ze gestript heeft? Dat kan toch niet als je nog geen ontsluiting hebt? Ze zei tegen mij, als je ontsluiting had dan had ik wat kunnen rommelen zei ze.   Maar nu niet. Weet wel dat het flink pijnlijk was wat ze ook deed.
Of kunnen ze wel strippen als het begint te verweken? Als ze gewoon voelen ga je toch niet bloeden? Ik bloed niet veel hoor, beetje in inlegkruisje en met afvegen.

Teddy,
Wat fijn dat jullie zulke fijne kraamverzorgster hebben. Is wel erg leuk :)
En lekker in het zonnetje voorgelezen voor de kids, erg lief van dr :)

Liefs

@bloemetje, strippen kan volgens mij ook pas als het al verweekt is, dus dat zal het wel niet zijn geweest.

@teddy, fijn dat jullie zo'n leuke kraamverzorgster hebben en dat je dus echt lekker kunt genieten van je kraamtijd! Lijkt me ook erg fijn om te merken dat je dochter niet heel veel last heeft van het sleutelbeentje. Hopelijk heeft ze er snel helemaal geen last meer van.

@sisi, leuk he die kleine crocs, ik wil ze voor mijn dochter ook nog gaan halen, ze doet nu telkens haar klompjes aan, maar ja die kan ze niet aan als we weggaan. Die zijn echt voor hier achterhuis. Dus zodra ik bevallen ben maar ff met haar voor crocs.

Hier weer af en toe een pijnlijke harde buik, wou wel dat het door ging zetten. Maar vrees van niet.

heey dames,

@bloemetje, ik denk ook dat ze jou hebben gestript, dat hebben ze bij mij vorige week dinsdag ook gedaan maar dat had toen al geen enkel nut meer bij mij.

hier hebben we vandaag afscheid genomen van onze geweldige kraamverzorgster...helaas maar aan alles komt een eind.
we krijgen donderdag en vrijdag nog voor 5 uur per dag een andere kraam verzorgster omdat Jesse een nachtje in het ziekenhuis heeft gelegen en omdat ik nog herstellende ben van een keizersnee. voor mijzelf hoefde het niet echt maar de verloskundige vond het wel nodig omdat we jesse ook al een dagje gemist hebben. nu kunnen we nog twee dagen extra genieten zonder ons ergens druk over hoeven te maken en dat is ook wel weer lekker. dus is het even afwachten wie we morgenvroeg voor de deur hebben staan. de kraamverzorgster die we hadden had al een aantal weken achter elkaar gewerkt en ze werkt maar 5 dagen achter elkaar. ze had voor morgen al een paar afspraken staan die ze niet af kon zeggen dus was het voor haar ook niet mogelijk om voor ons nog een paar dagen langer te blijven.

hoe gaat het met de rest van de dames die nog moeten bevallen?
neem het me niet kwalijk maar ik heb geen idee wie er nog moet bevallen. van bloemetje, sisi en junior(?) weet ik dat ze nog wachten maar voor de rest heb ik geen idee.

dames succes met de laatste loodjes en geniet als het zover is. vorige week lag ik nog bij te komen van een operatie en met een klein wondertje naast me. nu zijn we alweer een week verder.....waar blijft de tijd!!!

groetjes!

Hoi,

Vlindertjes,
Het is al wel aan het verweken hoor. Maar ja, geen idee wat ze heeft gedaan. Buikpijn zakt nu weer wat af. En bloedverlies is er nog wel, maar vooral bij afvegen en wat sliertjes als ik naar toilet ben geweest. Dus geen idee. We zien het wel.

Mama van Elmar,
Tja, ben benieuwd. We ervaren het vanzelf of dat geduw van gyn wat doet, hihi, wat ze ook heeft gedaan.
En Jesse weer thuis, wat fijn. Dus alles gaat goed met hem? Wat was er aan de hand?

Junior is al bevallen. Zag ik op dr hyves.

Verder vlindertjes,sisi, en ik, en wie nog? zijn dr nog een paar volgens mij.

x

hey hey

bloem: kweet niet zeker of ze heeft gestript, maar denk wel dat ze ff heeft gefriemeld om het wat telaten rommelen.. hoe gaat het nu?

hier alles nog rustig.. ook redelijke rustige nacht gehad.. vandaag maar ff genieten van het mooie weer, wat wel eens de laatste dag kon zijn?!!

denk tot strax hihi

groetjesss

@mamavanelmar, wat fijn dat Jesse weer thuis is en dat jullie toch nog 2 dagen langer kraamzorg krijgen, probeer daar nog maar lekker van te genieten.

@bloemetje, tja, als het alwel verweekt is, misschien hebben ze je dan wel gestript, ze is in ieder geval aan het rommelen geweest in de hoop het op gang te brengen.

@sisi, bij jou ook nog alles rustig?

Hier de hele ochtend al een zeurderig gevoel in de buik, maar het zal vast wel niet doorzetten. Vanmiddag heeft onze dochter haar eerste schoolreisje met de peuterspeelzaal. Aangezien er verplicht een ouder of oppas mee moest, mag mijn man mee. Dus die komt vandaag lekker vroeg thuis.

Vlindertjes

Terug
Bovenaan