Hoe is het met jullie ???????

@junior, ik dacht dat die tabletten met een paar dagen wel voor verbetering zouden zorgen maar het zou maar zo kunnen dat mijn lichaam er langer over doet. het is wel erg vervelend hoor iedere keer een zeer hoofd te hebben. het komt ook zo ineens opzetten, net zoals ik het iedere keer koud heb. als het midden deze week nog niet verbeterd is bel ik denk ik toch voor de zekerheid de huisarts even.

@bloemetje, ja elmar vind het erg leuk nu de baby er is. als we vragen waar de baby weg komt is het antwoord: uit het ziekenhuis, niet uit maam zn buik.
toen jesse van de week een nachtje in het ziekenhuis moest blijven vond hij dat eigen wel normaal want daar kwam ie ook weg. en jesse is nauurlijk nog heel veel in bed enzo dus echt een band opbouwen of echt missen is er nog niet bij. ik denk wel dat als jesse langer in het ziekenhuis moest blijven elmar hem wel zou gaan missen. we hebben vanmorgen jesse bij ons in bed een flesje gegeven. we lagen met zn 4en in bed en dat vond elmar erg leuk!

@teddy, ik kan me voorstellen dat je soms moeite hebt om de aandacht te verdelen. dat heb ik soms al en ik heb er maar 1 rond lopen hier!!

vandaag de eerste dag gehad zonder kraamhulp, het was eigenlijk wel lekker zo. vanmorgen gelijk de kamer aan kant gemaakt en de was buiten gehongen. daarna zijn we even naar het winkelcentrum geweest. ondanks dat wel er maar even zijn geweest was ik na die tijd doodop. vanmiddag lekker even in bed gelegen, morgen nog en dan is het afgelopen. mijn vriend gaat maandag weer aan het werk en gaat dan de avondploeg in. dus dan zit het middagdutje er niet meer in. nou in het weekend het er maar van nemen.
jesse was vandaag lekker rustig, we denken dat hij eindelijk zijn rust hier heeft gevonden. hij spuugt nog wel erg veel, heb net alweer het bed helemaal verschoond. hoop dat de wijkverpleegkundige maandag een oplossing of een goeie tip voor mij heeft.
jesse heeft net de laatste avondfles gehad en nu is het wachten tot hij zich meld voor de nachtvoeding. dat zal denk ik rond 1u/2u zijn. duik dus lekker mijn bed in.

gr. mama van elmar en jesse

mama van elmar misschien heb ik een tip voor je, Mart heeft ook erg veel gespuugd wij hebben hem toen elke keer na de voeding in zijn wipstoel in de box gezet, ook het matrasje van zijn bedje wat verhoogt en dat in de kinderwagen ook, zodat ie eerst alles kon laten zakken, bij ons heeft het erg goed geholpen

suc6
 groetjesss

heey,

bedankt voor je tip, het is altijd fijn als er mensen met je mee denken!!

de achterkant van het bedje gaat vandaag gelijk een paar cm de lucht in. mijn vriend heeft gelijk een paar stukje hout opgezocht. hoop dat het helpt....

fijne dag nog!!

groetjes

@teddy, Wat fijn dat jullie er zo van kunnen genieten en dat je meiden het ook zo leuk vinden!

@mamavanelmar, ik wilde je net dezelfde tip gaan geven als sisi, het hoofdeinde van het bedje wat omhoog. Elsa spuugde ook heel veel en dit hielp bij ons ook redelijk.

Ik mocht vanmorgen lekker uitslapen, er is toch formule 1 voor en dat begon om 8.00 uur, dus mijn man ging er toch uit. Dus ik heb lekker even wat kunnen bijslapen.
Gisteren de hele dag harde buiken gehad, had soms het idee dat mijn buik niet eens meer zacht werd, maar helaas het zette nog niet door tot echte weeën.

Voor vandaag hebben we nog niet echt plannen, mijn man mag nog even de bovenverdieping schoonmaken en verder lekker rustig aan.

@sisi, veel plezier bij de kinderboerderij!

@bloemetje, hoe is het met jou? Meestal meld je je wel even 's morgens vroeg????

Groetjes vlindertjes 38w5d

Hoi meiden,
Nog steeds een bolle buik hoor, hihi.
Ja, meestal meld ik me s ochtends vroeger hihi. Maar merk dat ik nu toch steeds meer tijd nodig heb om even rustig wakker te worden, me klusjes in huis te doen voor ik achter me pc kruip hihi.

Sisi,
Zo meid, wat een buik, jij draagt echt naar voren he? Echt mooie buik.
Ik zal dr zo nog eens eentje van mijn buik maken. Kan zomaar over zijn.

Hoe gaat het met de rest? Heb eventjes niet alles gelezen, ga zo naar me moeder toe, die hier in buurt op camperplaats staat.

Hier nog alles goed, vind het wel erg zwaar worden nu, zeker met dit weer en me deuren niet open kunnen zetten omdat het anders gaat stinken door dat gedoe in de tuin :-(

Liefs
Liefs.

jemig sisi...wat een buik heb je!!! ik kan het me zeker voorstellen dat je het gevoel hebt dat je uit elkaar knapt...sjonge ik nog geen eens de helft van jou buik. wat heb je trouwens een mooie foto op de achtergrond van je foto...dat hebben we toen ook bij elmar gedaan op canvas doek.

bloemetje, ik hoop dat je vandaag geniet van je dagje uit naar je moeder toe, alles beter dan op dit moment thuis zitten met de deuren dicht.

we hebben het hoofdeinde van het bedje omhoog gezet en meneer heeft nog niet gespuugd, nu deed hij dat ook niet bij iedere fles natuurlijk, ik hoop dat het werkt. voor mij (en mijn wasmachine) maar ook voor jesse.

we hebben vanmorgen nog lekker buiten kunnen zitten maar zijn net naar binnen gegaan, de zon verdwijnt steeds vaker achter de wolken en de wind trekt steeds meer aan. das wel weer lekker voor het wasgoed want dat was binnen het uur droog!

dames doe het allemaal rustig aan!

gr. mama van elmar en jesse

Terug
Bovenaan