Hoe is het met jullie ???????

Hoi,
Mama van Elmar en Jesse(hihi,ja,je naam klopt niet meer )
Heb erg genoten van het middagje weg.
Me broertje vond het niet zo leuk dat we weer naar huis gingen, en dat zij weer naar huis reden. Hij had namelijk vakantie. Ze wonen in Be en hadden dus paasvakantie afgelopen 2 weken.
Hij wou dat me man mee ging. Haha, want dat is toch wel zijn grootste vriend. Hahaha.

Ik zeg, ja maar dat kan toch niet. En ik dan? haha, zegt ie, ja maar jij hebt de baby en jullie hondje. Hahaha, logica van een kind he
Hij had de tranen vanmiddag in zn oogjes staan toen we weg gingen. Oh, wat doet dat pijn Vond het echt niet leuk. He, en zeker niet met die brok hormonen nu.

Zit er nu wel ff doorheen. Gistermiddag weg geweest, vanmiddag. En begin te piekeren. Hoe zal dit gaan, hoe zal dat gaan?
Maak me ook zorgen om hond, hoe zal dat gaan samen met baby, met kraamzorg in huis. Wat als die werklui hier nog bezig zijn. Het weekend was lekker relaxt, maar nu man morgen weer werken moet. Bah, nee, heb hem liever bij me thuis, en nog liever dat ik nu spontaan weeën krijg.

Sorry voor het gezeur dames, heb het alleen ff helemaal gehad nu, wil zo graag ons kleintje in mn armen.

Liefs

@sisi, mijn buik knapt ook zowat uit elkaar, dus we kunnen wel samen knappen ;)

Wij zijn vanmiddag lekker even wezen uitwaaien bij lauwersoog, kwamen we mijn vader met zijn vrouw ook nog tegen, dus nog even lekker op het terras gezeten. Heerlijk genoten.

@bloemetje, kan me voorstellen dat je erdoor heen zit. Vooral het einde van de zwangerschap is vaak zwaar en ja, al die hormonen die dan nog meespelen en als het met je huis dan ook nog tegenzit.... Gelukkig is er dan af en toe een forum waar je alles er even uit kunt gooien.

hey hey

wat fijn dat iedereen gister een leuke dag heeft gehad!!

mama van elmar..het kan natuurlijk dat de kleine nog wel gaat spugen, maar dat mag ook, als het maar iets minder word.. dan heb je ook nog wat aan de tips :D

hier gister ook lekker na de kinderboerderij geweest, was erg leuk, daarna na mijn vader, rutger ging ff ajax kijken :S
savonds lekker chinees gegeten mmhhh

wel sins we er weer zijn van de kinderboerderij veeeeel harde buiken, en ook pijnlijk, ben maar ff onder de douche gaan staan, daarna ff bankhangen en na bed, vannacht zakte het weer af helaas, nu nog wel naar gevoel in buik en rug, en de kleine is heel rustig.. dat hou ik vandaag wel ff in de gaten, (moest van de vk eerder aan de bel trekken als ik het minder voel) en gelukkig zijn mijn vader en zusje thuis vandaag.. dus als er iets is, kan 1 van de 2 met Mart spelen.

volgens mij begint mart ook wat tevoelen, sochtends vroeg wakker, savonds rond 11 uur word ie ook ff wakker met ik hem opnieuw instoppen en dan is het goed.
ook de kat en de hond liggen tot vervelend toe al 2dgn aan mijn voeten..

tekens?? of toch nie!! we zullen zien

vandaag nog plannen dames?

groetjesss

Hoi,

Hier ben ik ook weer, hehe meldplicht :)
Heel onrustige nacht gehad, amper geslapen. pff. Gisteravond beetje last gehad van nesteldrang, om half negen kreeg ik het in me hoofd dat alles schoongemaakt moest worden :s En met   me domme koppie dat ook gedaan.

Sisi,
Hier word de hond ook weer zo aanhankelijk. Hij wil steeds bij mij zijn, weigert te eten voor ik hem gedag heb gezegd(normaal vliegt ie naar ze eten) wil bij me voeten liggen, komt tussen me benen zitten en als ie op me schoot kon kruipen deed ie dat ook nog. Komt met koppie op me benen liggen om geaaid te worden. Hij is hier ook helemaal anders.Hij volgt me ook steeds. Haha, nog meest vervelende van allemaal.

nou dames, word spannend bij ons.

bloemetje
40weken en 3 dagen

Goedemorgen!!!

Wat wordt het superspannend voor jullie zeg; meiden die nog moeten bevallen!
Je kunt niet wachten he.....dat had ik ook....
@Sisi; je buik staat idd op knappen, hihi....
@Bloemetje...sterkte hoor, die laadste loodjes...je was toch 17 april uitgerekend?
@Junior, wat heb jij het ongelofelijk zwaar gehad! Geen wonder dat je nu emo bent, het is ook niet niks, en je moet dit allemaal nog verwerken!
Sterkte hoor!

Bij ons alles goed, mijn kraamweek is weer voorbij. Gisterenochtend was ze er voor het laatst, en we hebben gezellig nog met elkaar koffie met appeltaart gegeten in de huiskamer; ik voor het eerst in mijn kleren. Alhoewel het een schat van een vrouw was, en supergezellig vind ik het nu ook weer HEEEEERLIJK dat ik het weer zelf mag doen!
Klein popje slaapt nog (overdag beter dan s' nachts, hihi) dus dacht ik even een berichtje naar jullie.
Gelukkig zijn mijn borsten nu minder vol, en groeit ze nu wel.
Nou, dames, succes allemaal, en je weet het he.........als je denkt dat je het echt niet meer kan is het einde in zicht; de 10 cm. ontsluiting!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nou dames, het belooft vandaag weer een mooie dag te worden. Ik heb nu lekker even tijd voor mezelf. Manlief is weer aan het werk, dochterlief is naar de peuterspeelzaal en moeders is lekker thuis .

Hebben jullie nog plannen voor vandaag?

Hoi,

Teddy,
Wat leuk weer wat van je te lezen. Altijd fijn om te zien hoe het met de moeders gaat hihi. Fijn dat het allemaal zo goed gaat :) Hoe gaat het met jullie meisje haar armpje?
Ik was idd 17 april uitgerekend. Mooie datum vond ik dat haha, maar ons ukje niet :)
Die kiest eigen geboortedatum haha. We zien wel wanneer het gebeurd. Donderdag moet ik weer op controle, heb zo een voorgevoel dat ik daar nog heen moet hoor. Dan ben ik 40 weken en 6 dagen.

Vannacht erg slecht geslapen. Echt niet leuk meer :-( hele nacht liggen woelen, flinke pijn aan schaambot en liezen. pfff, zulke nacht wil ik niet weer.
Denk haast dat ik beter ga slapen na bevalling dan voor.

Trouwens, ff vraagje, vraag me af hoelang het duurt voor je weer beetje te been bent na je bevalling? En je weer in huis rondlopen kan. Kan iemand me daar antwoord op geven? Hoelang duurde dat bij jullie?

x

Dat wisselt heel erg per persoon. De vorige keer moest ik van mijn kraamverzorgende verplicht 4 dagen in bed blijven, nou dat gaat dit keer echt niet gebeuren. Maar het is afhankelijk van hoe je zwangerschap is verlopen en hoe je bevalling is gegaan.

Terug
Bovenaan