Hoe is het met jullie ???????

hey hey

nou bloem ik was blij dat ik was bevallen van Mart.. kon tijdens de zwangerschap helemaal nix :S

na de bevalling heb ik 2dgn in het ziekenhuis gelegen, en maandags weer thuis gekomen. kon weer lopen en mijn eigen ding doen heeeerlijk.. dus was al weer vrij snel op de been.. de eerst week lekker rustig aan gedaan, en in de 2de wk rondjes gelopen met de kleine, om teoefenen.. dit ging al vrij snel goed, en in de 3de week deed ik al weer lopend de boodschappen enz..

nu beval ik weer in het ziekenhuis, moet ok weer een nachtje blijven, daarna lekker na huis en relaxen.. nu zal het wel anders gaan want heb mart er ook nog lopen, maar papa is 2wk bij huis.. dus dat gaat ok helemaal goed komen..

kheb der zon zin in!!!!!!

Dank jullie dames voor jullie snelle antwoord. :)
Dus de meeste toch binnen een weekje. Wel fijn te lezen hihi. :)
Hier is me man ook twee weken lekker thuis, zodat ie ook voor de hond kan zorgen.
Tja, kraamzorg doet dat niet, en is een vrij druk beestje wat zn aandacht nodig heeft.
Dus spannend.
Dacht vandaag lekker te strijken en wat op te ruimen, maar vrees dat het bankdag word.
De harde buiken zijn dr weer.

Liefs

Me voeten zijn vandaag trouwens zo gezwollen dat ze pijn doen en tintelen :s
Erg vervelend, dus proberen zoveel mogelijk op bank met benen omhoog. Pff, niets voor mij.

Liefs

hoi bloemetje

ik heb nu ook zo'n vocht in me voeten doordat ik haast niet beweeg.

Mbt je vraag over weer op de been zijn verschilt.
Ik ben nu 10 dagen verder en ben nu pas voor het eerst naar buiten gegaan, heb aan mijn vriend zijn arm gehangen om een blokje te lopen.

Ik slik nog steeds elke dag 6 paracatemols en slaap nog elke middag. En stort savonds om een uur of 19.00 in.

@junior, wat vervelend dat je savonds instort na zevenen. goed van je dat je nog een middagdutje (kunt) doen. ook blijven doen hoor!

@bloemetje, ik heb na mijn keizersnee ruim 1 dag in bed gelegen, toen ik verlost was van alle apparartuur (infuus enzo) ben ik gelijk het bed uitgegaan. na een dag ging het lopen wat makkelijker en na drie dagen was ik alweer thuis en dus ook weer helemaal op de been.
alleen mijn bed uit komen is nog een beetje een probleem, ik mis de papagaai van mijn ziekenhuisbed, ik heb een drain gehad en ik kan nu nog steeds goed vernemen waar die gezeten heeft....of beter gezegd waar hij eruit is gehaald...
ik ben 1 liter bloed verloren tijdens de keizersnee en dat laat nu nog zn sporen na. zeer hoofd, koud hebben enzo. maar ook dat gaat met de dag beter.

ben vandaag voor het eerst echt alleen met de kids. mijn vriend is vanmiddag weer aan het werk gegaan. met grote tegenzin want het weer is natuurlijk veel te mooi om te werken. ach en dat is weer een voordeel van zwanger geweest zijn! ik kan heerlijk van hety mooie weer genieten!
tot nu toe valt het mij niet tegen om alleen te zijn, elmar luistert goed en jesse ligt lekker te slapen.

vanmorgen is er een vrouw geweest van het consulatieburo. volgens haar deed ik het precies goed met jesse. alleen we mogen de achterkant van het bedje nog verder omhoog zetten. jesse heeft gisteren alweer alles eruit gespuugd maar zolang het nog bij twee,drie keer per dag blijft was er volgens haar nog niets aan de hand. hij was vanmorgen bijna 4 kilo dus hij goeit er goed om.

ik ga nog even genieten van het mooie weer!!

gr. mama van elmar en jesse

mamavanelmar,

Wat ben jij al snel weer op de been zeg !!
Lekker hoor, ik hoop dat ik ook snel weer stabiel ben zowel lichamelijk als emotioneel.

Vandaag een goede dag, beslissing is genomen om te stoppen met bv.
Dit geeft ons wat meer rust en Kirsten ook natuurlijk :)

Ze is al erg sterk, ze lag vanmorgen op haar buik op de commode en trok haar hoofd al helemaal omhoog en begon met haar knieen te schuiven.
Ook heeft ze al een eigen willetje, volgens mijn moeder heeft ze dat van mij hahahahaha

Hoe is het met de rest??

@junior,
ga niet vergelijken!! de ene is de andere niet. ik heb een geplande keizersnee gehad dus heb me niet moe hoeven te maken met weeen weg puffen enzo. de vorige keer was ik ook vrij snel weer op de been. maar geloof me, als je 24 uur hebt liggen te zweten in een ziekenhuis bed dan wil je wel heel graag het bed uit..haha.
jammer dat het voeden via de borst niet meer wil/lukt. maar met flesvoeding worden ze ook groot hoor! wij hebben hier gelijk voor flesvoeding gekozen. de vorige keer heb ik eerst nog een week borstvoeding geprobeerd maar dat was een ramp. ik voelde me er ook  niet fijn bij. het gaf voor ons, vooral de eerste dagen in het ziekenhuis, heel veel rust.

is er niet bevallen vandaag???

groetjes!!

Goedemorgen dames,
Iedereen lekker geslapen?
Ikke wel, heerlijk :) Werd om 6u de eerste keer wakker :) Ho, wat knapt dat een mens op zeg. Gister zat ik er ff helemaal doorheen. Maar de nachtrust heeft me goed gedaan.
Vandaag komen de werkmannen weer, dacht dat ze vroeg zouden komen, maar nog niemand te zien, als dr om 10u nog niemand is dan maar eens belletje plegen, hoelaat ze denken te komen.

Junior,
Idd, proberen niet teveel te vergelijken, iedereen is anders meid. En elke zwangerschap en bevalling is anders.
Hoop dat jij je ook snel lekker in je vel voelt. En fijn dat de beslissing is gemaakt. Op flesvoeding worden ze inderdaad ook groot :) En geeft jullie beiden denk ik veel meer rust.

Liefs Bloemetje
40 weken en 4 dagen

Terug
Bovenaan