Hoe krijg ik het vertrouwen weer?

Urine was goed. Hoef geen medicijnen, althans nog niet. Er is ook urine op kweek gezet en daar word ik donderdag over gebeld. Weeen blijven wel komen, maar iets onregelmatiger, wel pijnlijker! Van mij mag het doorzetten, We hadden eigenlijk verwacht dat ik in het zh moest blijven omdat wij toch wel erge pieken zagen in vergelijking met zondagmiddag en regelmatiger. Hadden ons erop ingesteld dat we ....... snel in onze armen zouden hebben, maar helaas. Wat een teleurstelling.
 
Ziekenhuis was oké. Bloeddruk binnenkomst 140/90 na half uur ctg 130/80.
Urine wad zonder eiwitten.
Ctg was goed.
Vocht tsja dat hoorde bij de zwangerschap.
Hebben niet meer naar de ontsluiting gekeken.
Kindje lag nu weer niet vast in het bekken. :( heel gek als de laatste keer vast lag.

Vrijdag in de ochtend weer terug. Bloeddruk en urine. Dus met tien minuten weer buiten. Of er moet iets verkeerd zijn dat ze verder moeten zoeken.
Daarna dan ook gewoon weer boodschappen doen.... in ons dorp redt ik het tot dan wel. Maar puur wat grote dingen. Manlief gaat dan niet mee... Maar haalt het s middags wel uit de auto. Op de houdbare dingen na uiteraard.


Hoe is jou middag gegaan Mariska?
Geniet je weer lekker van je meisje?

Baby Hoe is het met jou?
 
Mijn 'kleine' meid vloog me om mn nek en heeft lekker geknuffeld. Daarna is ze lekker gaan spelen en af en toe kwam ze naar me toe: gaat het mama? Haar verteld dat ik morgen naar de babydokter ga en dat het niet lang meer duurt, dat ik hoop dat de babydokter mama snel helpt haar broertje uit mn buik te halen. Na een uur was ik kapot, lag op de bank terwijl ze met oma aan het spelen was en ik heerlijk naar haar geklets kon luisteren.
's avonds zei ze weer dat morgen de babydokter mama ging helpen. (ze is 3, maar loopt voor op haar leeftijd. Ze denkt over dingen ver na waardoor ze iets te veel mee krijgt naar mijn zin, maar het ook wel beter begrijpt). We wachten het morgen maar weer af.

Wat fijn dat alles verder goed was. Ik hoor het de laatste tijd steeds vaker dat kindjes vast liggen en dan toch weer niet. Hoe dat kan snap ik niet echt.
 
Heleen: gelukkig dat alles goed was, maar balen dat het hoofdje nu weer niet in je bekken vastligt. Hopelijk blijft het even zo goed met je gaan en heb je vrijdag een snelle controle of ben je inmiddels lekker bevallen.

Maris: fijn dat je lekker met je dochter hebt geknuffeld, ben benieuwd wat ze morgen bij jou gaan zeggen. Nog geen tekenen dat het doorzet?

Hier gaat het goed, de kleine is soms heel erg rustig in mijn buik en dan ineens is hij weer heel erg aanwezig. Morgen naar de verloskundige, gewoon een controle.
 
Nee nog niet echt. De weeen die ik heb zijn wel heviger maar nog niet regelmatig. Ben benieuwd wat ze straks gaan zeggen.

Baby: succes straks. Laat je weten hoe je controle was??
 
Ontsluiting was nog niet verder, dus weer gestript (aaauuwww). De gyn zag dat ik er door heen zat, dus overleg met mijn eigen gyn en ik word morgen ingeleid. Ben zo opgelucht dat het eind in zicht is.
Mijn vriendin is vanochtend met mn dochter naar de gym geweest en mn zus heeft me naar het zh gebracht, past nu op en maakt mn huis schoon zodat ik nog even uit kan rusten. Vannacht gaat dochter weer uit logeren en hopelijk is donderdag/vrijdag onze kleine er!
 
Maris: wat fijn dat de gyn zag dat je erdoorheen zit! Fijn om iemand te hebben die het ziet. En wat een goed nieuws dat je morgen al wordt ingeleid, wie weet heb je morgen je kleine al in je armen!! Maar misschien heeft het strippen vandaag al succes en zet het door. Wat spannend zeg! Hoever ben je als ik vragen mag?

Bij mij was de controle goed. Geen bijzonderheden, volgende week mag ik weer op controle komen.

Heleen hoe is het met jou?
 
Terug
Bovenaan