Werd je baby toen opgenomen? Of hoe kwam je erachter? We hebben al met de huisarts gekeken naar reflux, maar denk niet dat dat het is... en eens, een baby huilt niet zomaar, maar schijnbaar is er vaak niet achter te komen? Tot nu toe zegt iedereen dat we het moeten accepteren en er geen oplossing is, behalve tijd. Volgende week ga ik nog wel naar een osteopaat.
Confetti, wat fijn dat die methode werkt bij jullie! Hand op buikje en ernaast leggen hier ook geprobeerd, maar werkt niet, het huilen wordt steeds krijsen dus hand op buikje alleen gaat niet. Wat naar dat je zoveel onbegrip hebt in je omgeving! Ik ervaar dat gelukkig niet, lijkt me een heel eenzaam gevoel.
En inderdaad, een van mn beste vriendinnen heeft een hele makkelijke baby, echt lastig om dan van je af te zetten.
Wat ontzettend lief, Martine! Woon in Utrecht, gelukkig ook veel aanbod van vrienden, alleen nog even over de gene heenzetten. Familie woont allemaal op ruim 2 uur afstand helaas.
Op mijn buik slaapt hij ook niet (meer), eerst wel. Nu moet er beweging aan te pas komen, dus wandelen in de draagzak werkt wel. Vanmiddag heeft hij trouwens wel na een uur en kwartier huilen en proberen neer te leggen, drie kwartier op mijn buik geslapen.
Maar goed, ik was op zoek naar manieren om ermee om te gaan, probeer te accepteren dat het huilen even niet anders is (ondertussen blijf ik natuurlijk zoeken naar oplossingen).