Hoe ver zijn jullie in jullie cyclus?

<p><span style="color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; font-size: 17px;">Het lijkt erop dat mijn menstruatie eindelijk aan het doorkomen is. Ik ben nu eerlijk gezegd best blij, want ik was hier echt op aan het wachten. Mijn lichaam was blijkbaar compleet ontregeld nadat ik vroegtijdig met de pil was gestopt. Tja, stom ook om te doen natuurlijk. Anyway… ik voel mij nu wel een stuk beter. Alsof mijn lichaam nu gereinigd is als het ware. Meer in balans. Ondanks mijn menstruatie XD</span></p><p>Dus ik zit terug op dag 1 nu. Het begin van ronde 2.</p><p>@Tam: Nou, ik ben benieuwd! Zou wel heel fijn zijn als het al raak is.</p><p>@Buddha: Dat wordt blijkbaar toch nog even afwachten voor jou dan. Wanneer is je NOD?</p>
 
<p>@ Sharon, wat vervelend voor je meid, heb je voor dat je het propje verloor ook heftige krampen gehad? Lijkt me toch verstandig dat je even met de huisarts belt, om te overleggen.</p><p> </p><p>hier nu vandaag weer een testje gedaan, en na vijf minuten kwam er een streepje, nja streep hij is licht maar wel breed. Nu erg euforisch maar ook heel onzeker en bang, je durft nergens meer om te hopen naar 2miskramen. Maar gelukkig loopt /kruipt me dochter hier rond om de boel op te vrolijke.</p><p>@buddha ook de testjes even laten liggen?</p><p> </p>
 
<p>Hoi meiden, </p><p>Ik heb een beetje meegelezen op dit forum , opzoek naar meiden met vroegtijdige "zwangerschap"symptomen. Ik weet dat elk lichaam anders is en dat wellicht elke cyclus weer een beetje anders is maar wie weet zijn er nog meer meiden die zich anders voelen dan anders?</p><p>Ik ben sinds een paar dagen ligt misselijk en heel veel pijn aan mijn borsten (veel erger en eerder dan normaal gesproken voor mijn ongesteldheid) . NOD is op 26 juni. </p><p>Zijn er nog meer meiden met deze of andere symptomen (zo vroeg) ?? </p><p>Info over zeer vroege zwangerschapssymptomen wijken erg van elkaar af,kan het nu wel of niet, het is mij onduidelijk. </p>
 
<p>Ja heb inderdaad de testjes even laten liggen, maar jeetje voorzichtig gefeliciteerd gebruiker175707!!! Spannend! Kan me voorstellen dat je erg onzeker bent! </p><p>Hou ons op de hoogte!</p><p> </p><p>mijn NOD is 27ste of 29ste Tess.. nog 6 daagjes wachten anders inderdaad wachten. Ik kan helaas niet mee praten over symptomen. Voel op dit moment namelijk lichte krampjes en vanmiddag voelde ik helemaal niets. Toenet in de auto steken links onder verder zijn mijn borsten wat gevoelig en groter maar dat is altijd als een week voordat ik ongesteld moet worden... ik ben ook een ster trouwens in allerlei excuusjes verzinnen voor de eventueel symptomen denk om me te behoeden voor een grote teleur stelling.. </p><p> </p>
 
<p>Je hebt wel degelijk symptomen,  hoe wil je het anders noemen dat je gevoelige borsten hebt en krampen.. dat zijn toch echt symptomen :)</p><p> </p><p>verder is het voor ons allemaal gewoon echt afwachten, kan voor ons allen nog alle kanten op!</p>
 
<p>@ gebruiker 175707 <br />Wauw, hopelijk gaat het helemaal goed! Een hele voorzichtige gefeliciteerd..<br />__________<br /><br />@ Tam Sie<br />Mogelijk heb je last van de warmte! Maar het kunnen ook weer tal van andere dingen zijn. Het is ook allemaal zo vervelend en lijkt op elkaar.<br />__________<br /><br />@ Tess van den Broek<br />Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje als jij. Heb ook wel een aantal symptomen waaronder een spierpijn gevoel in de liezen en nog steeds erg nat down under. Mijn NOD is 29 juni. Tevens blijven er duidelijke strepen op mijn ovulatietesten verschijnen.<br />Maar deze symptomen kunnen ook weer ergens anders op duiden. Kan van alles zijn..<br /><br />__________<br /><br />@ Buddha<br />Oh vervelend he, ik verzin er ook van alles voor en ik hoop gewoon heel erg dat het deze keer raak is. Zo niet, dan ga ik gewoon positief de volgende ronde in mét temperaturen en de sensitieve ovulatietesten om beter inzicht te krijgen. <br />Ik ga pas 2 juli testen, ik durf niet eerder. En wie weet word ik voor die tijd al wel ongesteld... (liever niet natuurlijk!)<br /><br />__________<br /><br />@ Sharon<br />Nou, dan kun je in ieder geval weer met een schone lei beginnen, ondanks het misschien toch een tegenvaller is. Doe jij ook temperaturen en ovulatietesten?</p>
 
<p>Oh en heb trouwens ook melkachtig vocht uit mijn tepels... Heel raar. Ben nog nooit zwanger geweest, dus dat zou het niet kunnen zijn. Misschien heb ik het wel eens vaker gehad, maar nooit door gehad.</p>
 
<p>@josje. Dat had ik ook alle drie de keren dat ik zwanger was.. en ook zwarte stipjes rond me tepelhof (sorry klinkt onsmakelijk hihi) maar hoor het ook veel vaker.</p>
 
Terug
Bovenaan