Hoe wonen jullie?

wij wonen in een ruime eensgezinswoning in de betuwe.ik woon nu bijna 3 jaar bij mijn man,daarvoor woonde ik 1 deur verder,bij mn moeder.ik ben dus met de buurman getrouwd haha.ik woon hier al vanaf mn 4e met mn moeder.we wonen van de weg af dus voor en achter geen auto's en via een binnendoorpaadje komje bij mn oude school waar boas straks ook heen gaat.de winkel,dokter en cb is hier aan het eind van de straat.naast ons woont een ouder echtpaar waar we goed mee kunnen,aan de andere kant mn moeder dus en daarnaast en achter onze uitgang wonen ook mensen waar we goed mee kunnen.hier wonen,helaas voor boas,geen mensen die nog baby's gaan krijgen,maar dan doen we het zelf wel.en binnenkort word hierachter een nieuwbouwwijk uit de grond gestampt en daar komen vast wel wat jonge gezinnen wonen.ik wil hier nooit meer weg.vertrouwde omgeving en een groot huis met grote tuin..wat willen we nog meer...
groetjes kari

Wij mijn man(27) en ik (21) wonen in etten-leur met onze dochter  amber van 17 weken( en onze 5 poezen en 4   konijnen)  daar wonen we in een eengezinswoning. We hebben het daar erg naar ons zin. We willen dit huis erg graag kopen van de gemeente en willen er dan een uitbouw aan bouwen omdat de woonkamere en keuken best klein zijn(volgens mijn man heb ik te grote meubels gekocht). boven is het wel behoorlijk groot.

we hebben een grote tuin waar amber straks lekker kan spelen. aan onze tuin grenst een basisschool. We wonen vlakbij het winkelcentrum dus daar loop ik vaak heen.

liefs tanja

mama van amber

hoi hoi,

Ik woon in Delft,in een 4 kamer woning.
Ik woon daar met mijn vriend en zoontje (ook een hamster ,en vissen   )
Alles is hier in de buurt,er zijn veel scholen etc.
aan de voorkant (woonkamer,oudersslaapkamer,werk/logeerkamer en balkon) is een voetbalveld/plein ,en een speel klim ding met een soort schommel.
Aan de achterkant(keuken,en babykamer)is een groter speeltuintje met klimdingen enzo.
Ik woon op de derde verdieping(dat is de hoogste verdieping)en er loopt alleen een doodlopende straat dus alleen parkeer verkeer hier.
Als mijn zoontje dus de leeftijd heeft om alleen buiten te spelen ,kan dat relatief veilig ,en ik kan hem in de gaten houden vanuit huis.
Ik vind Delft echt geweldig en wil hier nooit meer weg,het is niet te druk niet te rustig,je hebt er echt alles,er is veel groen en grenst aan een aantal natuurgebieden,het oude centrum is zo knus,dan de geschiedenis wat hier ligt,en door het toerisme hier wordt alles perfect onderhouden
Helaas wat Bebek ook zegt is een huis kopen hier erg duur,jammer komt mischien nog.
Maar ik vind huren niet zo vreselijk.

groetjes Merel

Hoi,

Wij (Joshua & ik, dus alleenstaande moeder) wonen in Meppel, 5 minuten van de stad lopend. We slapen beide op een kamer, dit omdat er maar een is. hihi. Woonkamer zit aan slaapkamer vast, daar tussen zit een glazenwand plus deur. Verder is er een kleine keuken, mini badkamer en een toilet apart. Dit is een soort appartement, (bouwjaar 1955, wordt in 2011 gesloopt)  boven bewoners hebben 2 verdiepingen en 2 slaapkamers. Wij wonen beneden en hebben een grote tuin, 2 keer de oppervlakte van het huisje zelf. Helaas kan je er niks mee, te veel onkruid. (moet je dus alles afgraven en nieuwe grond storten, te duur!)

Maar goed nieuws! We gaan verhuizen naar een nieuwbouw huis die klaar is in Januari 2008. Dit is ook een appartement op de 3de verdieping  maar ipv 35 m2, 81 m2 dus veel groter! En het heeft 2 slaapkamers. Dit is nog wel in dezelfde wijk, appartementen komen boven een nieuwe supermarkt. Het heeft een balkon, park is dichtbij en winkels nog steeds 5 minuten lopen. Ik mocht zelfs alles uitkiezen (woonstichting) zoals tegels badkamer, toillet (2 stuks), en de keuken. Dit is het voordeel van nieuwbouw!!! Wel huur.

grt suuz mv Joshua 8-2-07

Hallo

Wat grappig om dit weer eens uit te wisselen. Zo kom je er achter dat er toch ook mensen in de buurt wonen! Ik kom uit Eindhoven, net als RoAn en Hummie. Ik woon ook aan de rand van Eindhoven, maar ongeveer precies aan de andere kant van RoAn, in het Noorden, vlakbij Aquabest voor de bekenden hier. Ik woon in een huis uit de jaren 80 in   een doodlopend straatje. Er wonen hier meer gezinnen met jonge kinderen en we 'hangen' in de zomer vaak voor op straat.
Hangouderen dus.
Vorig jaar met voetbal keken we met de straat op een groot scherm, badje voor de kinderen voor op straat. Heel gezellig.
Ons huis is precies groot genoeg voor een gezin met een kind, vinden wij. Wij hebben graag zelf ook een hobby/computerkamer en ik een praktijkruimte. Dus als er een 2e komt, dan zullen wij waarschijnlijk gaan verhuizen. Tja, wat kan ik nog meer vertellen... Ik weet het even niet. Ben benieuwd naar de rest!

hallo,

ik woon samen met patrick en thom (3 maanden) in boxtel. bij eindhoven.
we wonen samen met drie katten en een cavia in een rijtjes huis in de oudste wijk van boxtel met een hele grote tuin er achter. (die helaas nog een puinhoop is)
hier in de buurt zijn enkele scolen en wat winkels en het centrum is 20 min lopen. we kunnen kiezen uit drie grote steden om te winkelen ofzo. deze liggen op max 30 min rijden met de auto.

he woedel we kunnen bijna naar elkaar zwaaien!zo dicht bij wonen we!

Anneke

Ik ga hier toch weg dus wat maakt t uit :)

Ik woon nu nog met Vincent en Julia boven een winkel in Hengelo, in het centrum dus alles dichtbij behalve school van Vin en consultatiebureau voor Juul, die zijn aan de andere kant van de stad. Een grote 5 kamer woning met redelijk groot dakterras, alle winkels dichtbij is heel handig maar ook jammer dat je nooit eens aan de stad kunt ontsnappen...af en  toe een beetje rust is best fijn. Ik mis hier voor Vin wel voetbalveldjes enzo, hij speelt dan ook niet veel buiten, zijn vriendjes wonen allemaal in eengezinswoningen met een tuin...wij  weer net eventjes anders. Waar we heen gaan, eigenlijk hetzelfde maar dan niet in een druk stadscentrum, wel weer een bovenwoning maar dan is t wel wat rustiger hopelijk en kan Vincent meer buiten spelen!  

Terug
Bovenaan