Hoeveel werken jullie? en hoe is de zorg verdeeld?

Ik werk 4 dagen per week, op maandag ben ik vrij. Mijn vriend werkt 5 dagen.
Op dit moment gaat sacha (7mnd) 2 dagen naar het KDV, 1 dag naar een gastouder en 1 dag naar mijn schoonmoeder.

Dit is tijdelijk, later zal ze 2 dagen naar de gastouder gaan, 1 dag naar mijn moeder en 1 dag naar mijn schoonmoeder.

Al met al flink verdeeld, ik merk dat ze het wel leuk vind die afwisseling. Dat maakt het wel makkelijker in ieder geval. Ze past zich nu al goed aan en blijft er erg vrolijk   onder.

Dat is voor mij het belangrijkste. Op het moment dat ik zou merken dat ze er "ongelukkig" van wordt, dan zou ik het denk ik rustiger voor haar proberen te verdelen, dus dan waarschijnlijk vaker naar de gastouder.

Gaat prima zo, alles is wennen natuurlijk en de dagen dat ik werk voelen als tropendagen, maar het weekend en de maandag daarentegen maken een hoop goed :)

Ik werk 3 dagen en eens in de 4 weken 4 dagen. Papa neemt elke dinsdag vrij.
Op maandag gaat de oudste naar school en daarna naar opa en oma, de 2 kleintjes zitten dan op de opvang.
En op donderdag eigenlijk hetzelfde.

En mannen zeggen zelf altijd wel, "oppassen", heb daar zo'n hekel aan, maar goed...

Ik werk 15 uur in de week, 2 dagen.
Me vriend werkt 5 dagen, waarvan 1 thuis.
Jaimey gaat of naar me ouders/schoonouders of naar me broer.
K heb alleen de maandag als vaste werkdag en de rest vullen hun in.

groetjes kaat

Ik werk 80% als operatieassistent. Dit komt neer op de ene week 4 dagen en ongeveer om de week 3 dagen (is net iets meer). Mijn man werkt fulltime in een showroom en heeft op donderdag altijd koopavond en moet iedere zaterdag werken, hierdoor is hij wel altijd op woensdag vrij.
Tieme gaat 2 dagen naar het kdv en als ik op donderdag moet werken gaat hij een halve dag naar mijn schoonouders waar we dan mee-eten en daarna weer naar huis gaan.
Ik vind dit zo prima geregeld. Soms wel lastig dat mijn man nooit op zaterdag thuis is maar ook dat went.

groetjes Anke

Ik ben fulltime huismama.....En ik vind het heerlijk...
Ik heb de hele dag de tijd voor haar...
Als ze over 4 jaartjes naar school gaat dan ga ik wel weer werken...
Ik vind het veels te mooi thuis..
Zou geen dag zonder haar willen...

Tjuus

29-08-06

Hoi

Ik werk als verpleegkundige in de thuiszorg. Werk minimaal 9 uur, maximaal 15 uur in de week. Ik werk alleen avonddiensten en weekenden.

Als ik werk is Sem zijn papa thuis om bij hem te zijn en voor hem te zorgen!

Fijn geregeld zo toch?

Gr Marjan

hoi hoi

de ene week werk ik 16 uur en de andere week 26,5 uur dus vind ik lekker verdeeld .
kan nog lekker van mijn mannetje genieten en de dagen dat ik werk gaat hij naar opa en oma die er reuze trots op zijn dus ik vind het wel lekker verdeeld zo

groetjes jessica

Terug
Bovenaan