hoge bloeddruk door stress op het werk?

Hoi Wilma,

Nou ben allang blij dat je nog kan lachen! haha ja toch?
Laat me ff weten hoe het je vandaag vergaan is.....Hoop dat de gesprekken
die je aan wilt gaan positief verlopen...
zal voor je duimen...(denk aan die vinger he?)

Hoor het van je,

Groetjes Jo

Hai Jo,

Lief dat je aan me denkt. Het lachen vergaat bij mij meestal niet zo snel hoor!! Maar als ik dan over de situatie praat dan wordt ik zo boos .
Heb vanochtend met mijn collega gebabbeld. Zij vind het ook echt belachelijk en absoluut niet kloppen. Zij heeft mij het advies gegeven eerst eens met P&O te gaan babbelen. Eerst eens te vragen  hoe de regels zijn en daarna uitleggen dat jij een afwijking heb geconstateerd (want hoe het hoort te gaan weet ik natuurlijk allang ). En dan te vragen wat  ik er het beste mee kan doen omdat dit mijn motivatie niet ten goede komt. Ze heeft mij ook geadviseerd pas er iets over te gaan zeggen tijdens een functioneringsgesprek. Dan komt namelijk alles mooi in een verslag te staan en dat gebeurt dus niet met die 1 op 1 gesprekken. Of als ik niet langer kan wachten een gesprek aan  gaan met iemand van P&O er bij. Ben nu redelijk tot rust gekomen, maar ik laat het er natuurlijk niet bij zitten! En mijn vertrouwen in mijn afdelingshoofd is echt volledig weg. Maar daar komt hij nog wel achter, want die vinger gaat hij krijgen ! Ha ha ha!

groetjes
Wilma

Hellooo,

Hmm wanneer heb je je fuctioneringsgesprek dan>??
Hoop wel een beetje vlug...gelukkig heb je een paar medestanders.....
Heb je het idee dat je bloeddruk al ietsie lager is?
Voel je je wel iets rustiger??
hihi ja die vinger verdiend ie!!

Rustig aan doen hoor,

Groetjes Jo

Hai Jo,

Sorry dat ik nu pas reageer. Ik wilde er even niet mee bezig zijn, want zodra ik er aan denk schiet volgens mij mijn bloeddruk om hoog en voel ik me dus niet rustiger.
Volgens mij heb ik  eigenlijk ergens in januari/februari mijn funcitoneringsgesprek, maar volgens mij kan je verzoeken om een eerder gesprek. Ga ik vandaag dus ook even vragen bij P&O. Mag wel een lijstje maken!  
Het is erg fijn dat ik een collega heb die achter me staat en goeie adviezen aan me geeft.

Nog een weekje werken en dan heb ik heerlijk een week vrij en dan nog 5 weken te gaan en dan lekker met verlof!!

Groetjes
Wilma

Hoihoi....

En een stuk rustiger daar bij jou?? Hoop van wel!!!
Is er al wat meer nieuws wbt een vervroegd gesprek?
Of heb je zoiets van, doe net of mn neus bloed
werk nog 5 wkn en dan tabeeee???!!!!

Groetjes Jo

Hai Jo,

Ik ben eerst eens op onderzoek uitgegaan bij P&O en heb gistermiddag een gesprek gehad met mijn afdelingshoofd. Het resultaat is dat ik me nog steeds genaaid voel en er nog steeds niet klaar mee ben. Die extra periodiek die die collega heeft gehad is niet to geadviseerd door het afdelingshoofd. Volgens hem is het volgens de regels gegaan. Volgens hem heeft P&O de "fout" gemaakt. Ik heb hem op de man af gevraagd of hij eerlijk tegen me is en hij zegt van wel. Maar je begrijpt natuurlijk wel dat ik daar geen bal meer van geloof. Vandaag ga ik de regels op vragen bij P&O en dat is de enige stap die ik nog ga ondernemen. Ik heb geen zin in stress in de laatste weken van mijn zwangerschap.
Nog 5 uurtjes werken en dan ga ik lekker een weekendje met mijn mannetje weg en heb ik volgende week ook lekker vrij. Dan nog 5 weekjes werken en dan gaat mijn verlof in!

Nou het was weer een heel verhaal!! Hoe gaat alles bij jou? Wanneer ben jij eigenlijk uitgerekend?

Bedankt voor je luisterend oor/oog!!

Groetjes
Wilma

He Wilma!

Nou wat een gezeur toch he?? Idd ga eerst maar es lekker met je mannetje
dr op uit, ff hoofd leeg maken!! En daarna? Aftellen!!!!!
Vind het goed dat je zo voor jezelf opkomt hoor....ik had allang gedacht, de groeten...
Maar ja , je wilt het ook graag afgehandeld zien voor als je na de geboorte weer aan de slag kan/mag......zelfde uren of minder???
Hier gaat het verder goed hoor...staat me een leuke week te wachten!
Mijn manneke is ook vrij en?? hihi wij gaan trouwen....leuk he?
Daarna nog ff een paar dagen weg...heeeerlijk...en dan komt ook nog es
de babykamer! Ik bedoel maar! wat wil een mens nog meer? haha euhh nou
een snelle,pijnloze bevalling?  (wishfull thinking)

Nou bij deze wens ik je een heeeel fijn weekend/week toe! Geniet ervan!

Liefs Jo (30wkn)

Hai Jo!!

En ben je al een getrouwde vrouw??? En zo ja, hoe was jullie dag??? En waar zijn jullie heen geweest die paar dagen? En de babykamer al binnen??

Ik werd vorige week donderdag gebeld dat ze 14 september ons kamertje, badspulletjes en box komen bezorgen. Dus dat is over twee weken al!!! Jippie!!
Ons weekendje weg was echt heerlijk. Echt allebei lekker tot rust gekomen. En vanaf woensdag tot en met vandaag zijn we ook nog aan het klussen in huis geweest. We hadden nog een lijstje wat gedaan moest worden. Wel rustig aan gedaan hoor!! Maar de grote klussen zijn nu af. Er blijven alleen nog een paar van die flut klusjes over die elk in een uurtje klaar kunnen zijn.

Pfff ons weekje vakantie zit er al weer bijna op. Maandag weer aan het werk... Nog 5 weken te gaan!!! Ik ga als de kleine er straks is 3 dagen werken, werk nu fulltime.

liefs
Wilma

Terug
Bovenaan