hoge bloeddruk door stress op het werk?

Ha Wilma!

Fijn   om te horen dat jullie ff lekker bij konden tanken...
en ff afstand nemen van...je weet wel, begint met een W...
Wat vliegt zon vakantie ook voorbij he?
Joepieee nog twee weekjes wachten....echt tis zo fijn als alles dr staat!
Hier staat het nu dus ook......haha moet mezelf echt tegenhouden om niet elk
uur te gaan kijken...zucht...maar tis wel vreemd, je kan je dr haast geen
voorstelling bij maken dat daar straks ons kindje in ligt.....
Jaaa ben een getrouwde vrouw...haha ook ff flink wennen...twas echt een hele mooie dag
hoor.....hebben de nodige traantjes weggepinkt...we zijn naar zeeland geweest..
en troffen het echt met het weer....jullie ook zeker?
ieee meid, nog 5 weekjes bikkelen.....middelvinger paraat enne ene oor in, het andere uit he?.......

Groetjessss van een getrouwde mama in spe...!

Hai Jo,

, de vakantie is al weer voorbij, maar....... nog 5 weken werken en dan gaat mijn verlof in!! Wat gaat het snel zeg!!
Heb je het kamertje helemaal af?? Leuk hoor! Ik kan niet wachten tot het 14 september is!! Sta al helemaal te stuiteren!! ha ha! Heb je een foto van jullie kamertje?? Mag ik hem zien????? Ja raar, he dat straks je kindje in dat kamertje ligt.
Wij hebben het inderdaad ook erg getroffen met het weer! Je trouwdag had je dus ook mooi weer! O nog  onwijs gefeliciteerd en ik wens jullie een mooie toekomst  samen. Ooo wat zal dat een speciale dag zijn geweest. Had je een trouwjurk en zo of hebben jullie het gewoon simpel gehouden??  
Wij zijn niet getrouwd, mijn vriend is al wel getrouwd geweest, maar zijn ex verliet hem na 1,5 jaar huwelijk. Van hem hoeft het daarom niet meer. Heb ik lang heel moeilijk gevonden, maar vind het nu eigenlijk ook niet erg meer (maar het zou ooit natuurlijk altijd nog eens leuk zijn!!   ).

O ja, nog even over het gezeur op mijn werk. Ik ben er klaar mee. Het gaat toch afgeschoven worden op iemand die sinds twee weken niet meer bij P&O werkt en ik zal er ook zelf niets mee gaan opschieten. Dus heb ik vorige week besloten dat het de stress niet waard is. Mijn afdelingshoofd heeft nu heus wel in de gaten dat ik  voor me zelf op kom als het nodig is. Maar........ het blijft wel in mijn achterhoofd zitten hoor!! Ik vertrouw het spelletje nog steeds niet. Maar  ik heb gewoon geen zin om morgen weer bij de verloskundige met een te hoge bloeddruk te zitten. Nog 5 weken werken en dan bekijken ze het maar tot half februari!!!

Groetjes
Wilma

Hey Wilma!

Thnx twas idd een mooie dag...en nee geen trouwjurk voor mij hoor....
ben niet zo jurkerig ...Dat je vriend nog nie wil trouwen kan ik me wel voorstellen hoor
en jij dus ook.(dat scheelt)...net wat je zegt, wie weet, ooit een keer....moet een vrezelijke klap
voor hem zijn geweest zeg....pff..gelukkig heeft ie nou jou en dalijk een klein wezentje!!!
Mens, stuiter nie zo, haha kan het me voorstellen hoor....als je dan je kamertje
hebt staan.....zucht.....zo lief en mooi....nog 9 dagen wachten.....
Hoever ben jij nu?   Ben morgen 32 wkn alweer....en heb dan weer controle..
ben benieuwd...heb zoveel last van alles en nog wat...jij nog klachten??

Wat ben ik blij dat je je nu ff niet meer druk maakt over je werk...onthoud 1 ding, tis maar werk he?! hmmm nu nog een dikke 4 wkn tot aan je verloffffff..yesssss

Wanneer heb jij weer controle? Hoop namelijk dat je bloeddruk weer wat lager
is dan de vorige keer!

Rustig aan he?

Groetjessssss Jo

Hai Jo!

Ach ja, de een wil een jurk de ander niet. De een wil een groot feest de ander liever klein. Iedereen doet het op zijn manier toch!! Als jullie dag mag super was!! En dat was het dus!!
Ja, het was voor mijn vriend wel even een flinke klap.  Ik had van  een vriendin van  zijn ex  gehoord dat ze al twijfelde  voor en tijdens de  bruiloft.   Dan kan ik het me dus echt niet voorstellen dat je door gaat! Ik zou ook gaan trouwen, was druk met de voorbereidingen, maar het voelde gewoon niet goed. Dan is het heel moeilijk maar ik ga niet met twijfels een huwelijk in.
En nu ben ik niet getrouwd maar we zijn erg gelukkig met elkaar en eigenlijk zitten we door dat we nu samen een kindje krijgen toch ook al voor de rest van  ons leven aan elkaar vast!!    ha ha ha!!! maar ooit zou ik wel willen trouwen hoor!!!

Sorry hoor dat ik zo stuiter!! Maar ik heb er zo'n zin in om alles te gaan inrichten!!! Dan wordt het echt een babykamertje. Nu ligt alles maar op een stoel en op de grond.
Ik ben vandaag 29 weken en 3 dagen. Jij heb vandaag controle he? Wat voor klachten heb je zo al dan?? Tot ongeveer 2/3 weken terug was ik nog steeds vreselijk moe, terwijl ik gewoon goed sliep.  Die moeheid is nu redelijk weg. Ook heb ik last gehad van mijn stuitje en zitbeenknobbels. Daar ben ik voor naar mensendieck geweest en dat gaat nu ook goed. En nu merk ik dan dat de buik wat in de weg gaat zitten. Moet helemaal op de grond gaan zitten om mijn veters te strikken of mijn nagels te knippen! En tja dan moet je ook weer op de beentjes zien te komen he!! hahaha!

Ik moest afgelopen dinsdag op controle........ helaas was mijn bloeddruk weer 130/85-90 . Nu moet ik vandaag om 15.50 uur terug om het weer te meten en ik moest vanochtend in een potje plassen. Hopelijk is het weer gezakt, maar ik ben bang dat dat niet het geval is.

Dat werk kan de pot op!! Nog 4 weken werken!!! Wiiiiiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaa!!!! Ben al echt de dagen aan het aftellen!! Lekker hoor!!!
Werk jij eigenlijk?? Ik werk bij een gemeente.

Groetjes
Wilma

Hey stuiteraartje!

Haha mag gerust hoor...ook zeer begrijpelijk, Tis ook zo leuk zon kamertje!
Aftellen die hap, bij wie heb jij het kamertje besteld?
Weet je dak zo vergeetachtig ben dak de geboortekaartjes vergeten ben?
Pff en heb dus helemaal geen puf meer...nadenken? nee dat kunnen en willen we nie..
we willen een winterslaap! en dan wakker worden met ons kindje in mn armen! haha

Jeetje nog steeds hoge bloeddruk? Hoop dat je urine schoon was...
laat het me even weten he? Hoop dat alles goed gaat!

Heb gister controle gehad...ben 32 wkn en 8.1kg aangekomen...das wel netjes he?
verder was alles goed..hier in het zhuis doen ze standaard een groeiecho...die krijg ik over 2 weken....De kleine blijkt dus al aan het indalen te zijn, vandaar mn bekken!
Kan niet of nauwlijks normaal lopen en heb best veel pijn....maar ja...tis nie anders!

Je mannetje vraagt je vast wel een keer ten huwelijk! Met je kindje als getuige!!!
Ik ben net als jij ook eerder bijna getrouwd geweest...oefffff....dat was de grootste fout
van mn leven geworden!!!  

Ik ben van beroep, kraamvz...haha...maar niet meer werkzaam...heb 2x in 1 jaar
een auto-ongeluk gehad en daarbij 2 whiplashen opgelopen...dus bye bye werk...
Jammer? dat zeker,,maar nu ik straks fulltime kan moederen vind ik dat ook heerlijk hoor.......

wat een verhaal weer

Hoop gauw wat van je te horen enne alvast een fijn weekend!

Liefs Jo

Hai Jo!!

Bloeddruk was wel weer het zelfde gebleven (130/90), maar mijn urine was goed. Ze vroeg of ik nog even de kleine wilde horen, ja natuurlijk!! Zij voelen en zegt, nou het groeit goed. Luisteren, nou het hartje klinkt ook goed. Je kleintje doet het heel erg goed!! Werk je nog? Ja is mijn antwoord. Nou dan wil ik dat je je ziek meld zegt ze.  Zit nu zeker tot en met dinsdag thuis, want dan moet ik weer terug komen voor controle. Mijn vriend en ik schrokken wel even zeg! Want dit zagen we natuurlijk helemaal niet aankomen. Maar gelukkig heeft de vk ons gerustgesteld.  Ben heel erg benieuwd hoe dit gaat aflopen, maar tot en met dinsdag zit ik lekker thuis!!

Het kamertje en zo hebben we besteld bij Gardo in Velserbroek. Alles daar in een keer besteld,  nadat mijn vriend er nog 300 euro van af heeft zitten praten. Nog een weekje en dan staat het bij ons ook in het kamertje!!! Alleen het wiegje is nog niet af. Wij moeten trouwens ook nog steeds het kaartje bestellen. Dat wilde we deze week doen, maar ja door alle commotie is dat er niet van gekomen.

Jij doet het netjes ze met je gewicht!! Ik zit nu met bijna 30 weken al op 10 kilo  . En het zit allemaal op mijn kont. Wel naar zeg dat je zo'n last hebt van het indalen.  Dus over twee weken nog een groeiecho. Dat doen ze hier niet standaard. Jammer hoor. Want ik zou best wel weer even binnen willen kijken.

Ha ha! Jij bent dus al helemaal op de bevalling voorbereid als ex-kraamverzorgster zijnde!! Wat k** zeg twee keer een whiplash. Dat is echt geen pretje zeg en inderdaad bye bye werk. Maar wel straks lekker full-time moeder.

Nou ik ga er maar weer een eind aan breien!! Prettig weekend!!

Liefs
Wilma

Ha Wilma!

Dus je zit nu ziek thuis? en dat is vanwege de hoge bloeddruk neem ik aan??
Goed van je verloskundige hoor....hopen dat ie nu wat zakt....en zo niet?
hmm dan moet je misschien nog wel langer verplicht rust nemen.....
moeilijk.....ja toch?
Gelukkig was je urine schoon!

Op je kont aangekomen? en je buik dan? ik eigenlijk overal wel...
ben net zon opblaaspop...zo voel ik me wel...ik voel me alleen nog maar een zwangere moeke ipv jo....haha heb jij dat niet??

Wat veel geld 300 euro zeg...ideaal dus.....hij komt bijna he?? de kamertje bedoel ik...

Vind jij het ook zo snel gaan? Voor je het weet liggen we te bevallen....
Zie je dr erg tegenop??

Ik hoop echt dat je bloeddruk gauw in orde is...zal voor je duimen.....
We keep in touch....

Liefs Jo

Hai Jo,

Ja ik zit lekker  thuis!!! Gisteren is de vk nog bij me langs geweest. Ik had al vanaf zaterdag hoofdpijn en gisteren kreeg ik er suisende oren bij. Maakte me toen toch wel zorgen dus heb ik maar gebeld. Blijkt de vk die dienst had in de straat achter mij te wonen!!! ha ha ha!!! Was wel grappig!! Urine was weer goed en mijn bloeddruk was iets gezakt 120/ 80-85!! Waarschijnlijk zit er een griepje aan te komen vandaar de hoofdpijn. Maar ze vond het erg goed dat ik even gebeld had. Ze zei wel: Niet meer werken helpt dus blijkbaar wel!! Morgen moet ik weer naar een afspraak en dan zie ik wel wat ze me adviseren!

Natuurlijk is zit er ook wat op mijn buik!! hahahaha! Maar het meeste zit voor mijn gevoel echt op mijn kont en benen. Mijn buik is gewoon een mooi bolletje en daar ben ik eigenlijk best trots op.  

Ja 300 euro is heel veel geld. Ben dan ook erg trots op mijn mannetje! Ja, ja nog 4 nachtjes slapen en dan wordt alles bezorgd!! Ik ga zo eens lekker op mijn gemakje beginnen met het wiegje te schuren. Dan kunnen we hem laten spuiten door een collega van mijn vriend.

Ja het gaat inderdaad heel snel. Vandaag ben ik precies 30 weken, dus nog 10 weken te gaan (of nog 12).  Ik kan me helemaal geen voorstelling maken van de bevalling. Moet eerlijk zeggen dat ik er ook nog helemaal niet mee bezig ben. Op het moment geniet ik van elke beweging in mijn buik en vind het nog heerlijk dat het daar zit. Het enige waar ik wel eens over na denk is "wat zal het een zooitje kunnen geven als m'n water breekt in bed of precies op de vloerbedekking in de slaapkamer". Daar heb ik dus echt de voorstelling van dat het een vloedgolf wordt!! ha ha ha!! Suf he??
En jij? Zie jij tegen de bevalling op???

Nou het is weer een heel verhaal!!

Liefs
Wilma

Terug
Bovenaan