hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Ik zelf blijf er ook de hele dag aan denken. Maar met mijn vriend heb ik het er niet de hele tijd over. Gister bijv. wel enzo, en ik wil nu plotseling wel erg veel klussen , maar ik wil hem ook niet gek maken. Hij moet er nog wat meer aan wennen dan ik , dat we het nu dan gaan proberen. Wat hem betreft mocht het nog wel even wachten, maar hallo, mijn klokje tikt ook door. Eigenlijk had ik hem zo ver gekregen dat we in september gingen beginnen, maar helaas moet mijn vriend volgende week geopereerd worden aan oog, dan mag hij maand niets doen, dus ook niet 'klussen', dus heb ik gezegd dat ik het nu alvast wil proberen. Want van uitstel komt afstel, toch? En dat vond hij uiteindelijk toch goed. Maarja, als het nu niet gelijk lukt bij de 1e poging, dan zal ik toch een ronde moeten overslaan....
En ik lees toch wel dat het de 1e keer best gelijk kan lukken, dus wie weet

Hoi Bieb,

Ja misschien heb je wel geluk dat de 1ste ronde lukt...of de 2de of is dat niet meer in augustus, net voor de operatie van je vriend?

Mammaroos....nog een vraagje...zijn er nog bepaalde "regeltjes" wat betreft het vrijen in je vruchtbare dagen? Bepaalde standjes, kussentje onder je billen na afloop, na afloop een half uurtje blijven liggen etc? Ik ga nl altijd na de klus naar het toilet om uit te lekken, maar in dit geval willen we dat niet he!!!!

Liefs....

Hallo allemaal!

Ook mijn vriend en ik gaan in augustus voor het eggie beginnen! Heb er zin in!
Gisteren eerste dag na nod en begin augustus verwacht ik de sprong!
Iedereen veel succes komende maand!

Jacqy

haha...ik weet niet of er echt klusregeltjes zijn!

Wel heb ik ook tot een half uur erna met een kussentje onder de billen gelegen!
Of het geholpen heeft dat weet ik niet!
Maar ach ik dacht"laat ik de zwaartekracht maar een handje helpen!" En tja...toen was ik zwanger!

bepaalde standjes? geen idee! Weet wel dat de theorie beweert dat je bij bepaalde standjes meer kans op een jongen hebt  en bij andere meer op een meisje....Maar of dat in de praktijk ook zo werkt?

Succes allemaal!

Roos

Hallo meiden

Ik ben net terug van een weekendje Utrecht!! Ik ben echt helemaal kapot!! Ben heerlijk weze shoppen, stappen, uiteten geweest en heerlijk rosetejs gedronken!! (nu kan het nog hahahahaha).
Ik ben sinds vanochtend weer thuis!! Mijn vriend en ik hebben nu voor het eerst gevreeen zonder spiraal... Ik vond het echt helemaal speciaal!! hihi!! Ik wacht nu op mijn ongesteldheid, en weet dat ik nu zeer waarschijlijk niet zwanger raak, maar toch!! Mijn vriend en ik hebben er heerlijk om gegiecheld!! Heb sind gisteren echt last van krampjes dus de rode duiveltjes zullen wel niet zo lang meer op zich laten  wachten!!

Ken??
Zijn de duivels bij jou inmiddels als verschenen?? Echt vervelend dat je er zo lang op moet wachten!!
Emma!!
Fijn voor jou dat ze wel bij jou verschenen zijn!! Ga je vanaf deze ongesteldheid aan de klus?? Spannend!!
Mama Roos!!
Wat lijkt het mij vervelend dat je nog een week moet wachten terwijl de uitslagen al bekend zijn!! Heel veel sterkte met het wachten!! En ik hoop dat alles goed is!!
Mickey!!
Gaat het al weer wat beter met je voetjes?? Weet je al wanneer je je lesrooster mag ontvangen??
Gipsy!!
Oooh spannend meid!! Dus je bent druk aan de klus!!  Over je vraag over klusregels heb ik het een en ander gelezen!! Het schijnt dat het niets uitmaakt, qua kans op zwangerschap,  of je wel of niet na het klussen  met een kussen onder de billen gaat liggen!! Ik zelf hoop dat dit waar is, omdat ik erg gevoelig ben voor een blaasontsteking!! Moet dus na de klus vrijwel direct naar het toilet!! Is je huis na al je schilderwerk trouwens mooi geworden??
Bieb!!
Welkom bij ons clubje!! Ik hoop ook voor jou dat het direct de eerste keer raak is!!
Net getrouwd!!
Nog bedankt voor je geruststellende woorden!! En ook welkom bij ons clubje!! Vervelend dat je zo lang moet wachten voordat je ongesteld wordt!! Had jij een spiraaltje met hormonen?, zodat je eigenlijk ook een beetje moet ontpillen?? Ik heb een koperspiraaltje laten verwijderen!! Dus als het goed is blijf ik na het verwijderen gewoon mijn eigen cycles houden en zal ik een dezer weken ongesteld moeten worden (ben erg onregelmatig, weet dus nooit precies wanneer de duivels arriveren)!!
Jacq!!
Jij ook van harte welkom!! Leuk dat je met ons meekletst!!

Zo, ik ga mij nu mentaal maar eventjes voorbereiden!! Ga vanavond weer de nachdienst in!! Bah bah bah bah!! Niks aan!!   5 stuks dit keer!! (niet echt geweldig voor mijn seksleven zeg maar, hihihi)

liefs.........

Hoi hoi,

Ik kom ook weer ff kijken hoe het met jullie gaat.
Al een leuk cluppie augustusstoppers bij elkaar.
Zelf ben ik op dit moment wat minder bezig met zwanger worden.
Ik moet zeggen dat het me rust geeft.

3 September krijg ik het jaarschema voor school, dus ik moet nog even geduld hebben.
Op dit moment zit ik nog met mijn voetjes omhoog.
Een stukje lopen gaat wel, maar autorijden niet.
De blaar zat precies op de rand van mijn hak/hiel.
Ik heb me dus ziek moeten melden.

Morgen ben ik jarig.
Leuk natuurlijk, maar wel erg lastig als je zelf niet zoveel kan doen.
Ik voel me soms zo zielig.
Vanmiddag heb ik een poging gedaaan de bovenverdieping een beetje schoon te maken.
Pffff, wat viel dat tegen.
Gelukkig krijg ik morgenochtend nog geen bezoek, dus dan heb ik alle tijd om de stofzuiger door de woonkamer te halen.
Jullie willen niet weten hoe het er hier nu uit ziet
Mijn moeder komt me morgen even helpen, dus samen is de klus snel geklaard.

Zo jullie zijn weer helemaal bijgekletst.

Oja, Welkom nog voor de "nieuwe" meiden.

Groetjes Mickey

GipsyD: Ja misschien heb je wel geluk dat de 1ste ronde lukt...of de 2de of is dat niet meer in augustus, net voor de operatie van je vriend?

-2e ronde is wel in aug, maar vriend moet waarschijnlijk volgende week al geopereerd worden, dus nog in de 1e ronde...misschien kan ik 'm overhalen om 'het' voorzichtig te doen

Mamaroos: bepaalde standjes? geen idee! Weet wel dat de theorie beweert dat je bij bepaalde standjes meer kans op een jongen hebt  en bij andere meer op een meisje....Maar of dat in de praktijk ook zo werkt?

-welk standje zou dat dan moeten zijn???.
Mij maakt het natuurlijk niet uit of het een jongen of meisje is, maar het rare is dat als ik aan een kindje denk, dan komt mijn 1e gedachten uit bij een jongen.Weet ook al leuke naam (denk niet dat zus dat leuk vindt, is naam van ex...)

Bij vriend zijn er meer mannen en bij mij meer vrouwen. Maar of dat wat uitmaakt? Ach, het maakt me ook helemaal niets uit, zal met alle2 dolgelukkig zijn!!!!

Hallo lieve meiden,

Realiseer me nu pas dat ik heel niet in de maand augustus vruchtbaar ben maar nu!!! Mag ik nog wel bij jullie blijven??? Vandaag ben ik erg vruchtbaar volgens de calculator...hebben vanmorgen geklust.....voldoende toch? Of moet dat vaker? Heb inmiddels een rauwe............! Maar alles voor een goed doel.hihihih.

Vrijdagavond   super misselijk, dag erna meteen een seaband gehaald.(schijnt te werken)  En vanaf gisterochtend dikke vette buikpijn! OVULATIE.....AU AU.....nu nog steeds erge buikpijn onder in buik. Hoop dat het langzaam wegtrekt.... is niet zo leuk!

Hoort er denk ik allemaal bij...lijkt wel of ik onge aan het worden ben, zo'n gevoel!

Nou liefies spreek jullie gauw weer!

Liefs..........

Terug
Bovenaan