hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hoi Bieb

Ja denk niet heel erg kwaad kan 1 biertje maar ja als je echt denkt kans is dat je zwnager bent zou ik het niet meer durven. maar dnek dat iedereen dat voor zichzlef moet uitmaken

veel plezier vanaviond

nadia

Bieb, als ik een feestje heb zorg ik meestal dat ik de BOB ben.
Het valt bij mij zowiezo niet echt op als ik een keer geen alcohol drink, want ik drink bijna nooit.
Alleen als de carnavals-periode er aan komt zal het wat moeilijker zijn, maar daar maak ik me nu nog niet druk om.

Heb ik hier eigenlijk al verteld dat wij vorig weekend ondeugend zijn geweest?
Er was even geen rubber voor handen, en we hebben HET toch gedaan.
Ik zat op het randje van mijn vruchtbare periode.
Maar nu komt het, ik heb sinds dinsdag een vaag zeurend/stekend gevoel in mijn  onderbuik/schaamstreek.
Ik ga er maar vanuit dat er niks aan de hand is, maar ik vind het toch vreemd.
Dit heb ik namelijk nog nooit gehad.
Over ongeveer 6 dagen heb ik mijn nod, nog even afwachten dus.

Groetjes Mickey

Hee hallo, ben ik toch weer even...

Mijn huisarts zei dat 2 biertjes of wijntjes écht geen kwaad kunnen als je niet weet dat je zwanger bent.  Dus... geniet nog eventjes zo lang het kan? I.i.g. niet te veel zorgen over maken, doe waar je je goed bij voelt. Iedereen is anders.

Succes meiden  de komende 2  weken!

Geen BOB smoes, want ligt op 5 min lopen

Kijk wel wat t wordt vanavond. Neem toch altijd eerst colaatje

Net terug van ziekenhuis, en met mijn vriend gaat t goed gelukkig (vorig jaar zelfde oogoperatie en toen was hij er echt slecht aan), erg levendig. Als hij nou ook zo levendig is bij de volgende vruchtbare periode (als dat nodig mocht zijn natuurlijk...)

Hallo meiden,

Ik kom net na 2 wijntjes de tuin uit. Volgende ronde is onze eerste echte kanshebber.. heb daarom net nog lekker genoten van de wijntjes. Zat inderdaad ook net te denken.. goh, wat is nou verstandig eind deze maand? Ik zag op de kalender al een aantal bbq's staan. En ik neem echt ALTIJD ook al ben ik bob 1 of 2 wijntjes. Ik denk dat ik het smoesje maar moet gaan gebruiken dat ik er al 2 op heb ofzo...

Heb net echt even lekker zitten genieten... zo van: dit zijn misschien wel mijn laatste legale wijntjes... Maar ook in mijn achterhoofd.. ik denk wel dat mijn spiraaltje er NA mijn eisprong uit is gehaald, maar stel je voor dat ie net deze ene keer ietsje anders is. Maar weer snel losgelaten want ik voel helemaal niks en het kan bijna niet.

Ik denk dat ik vanaf volgende maand niet meer drink, alleen als ik rode duivels heb...

Groetjes,

PS. Begin al aardig bekend te worden met de termen hier: NOD, rode duivels.....

Ik ook. Ik had echt zoiets van; NOD, rd...wat is dat in godsnaam. Nu weet ik niet beter

Net terug van feestavond , 2 biertjes op, rest spa blauw. Goed bezig dus. Heb nu toch wel last van m;n rug.   Rugpijn en meer naar de wc moeten (geen plas maar dat andere....) zijn dat ook voortekenen? Haha zal wel niet

Alvast slaap ze en toe morgen

Hallo dames,

Yes alle uitslagen van onze oudste zijn goed! Heerlijk om te horen dat het gewoon een gezond mannetje is! Nu kunnen we dus ook echt voor nr 2 gaan! Spannend,.....Volgende week al mijn eerste vruchtbare periode! Mijn NOD op 23 augustus...Best snel dus allemaal!!!!!!!!!!!!!!

Veel klusplezier allemaal!

Ow ja en na dit weekend gaat hier de wijn etc ook weer even de kast in! Behalve dan als ik de rode duivels heb!

Roos

Goede morgen lieve meiden!!

Wat een mooi weertje zeg!! Ik ga straks de hele tuin maar even onder handen nemen!! Ben volgende week jarig, en wil dat met mooi weer lekker buiten vieren!! Als je mij tuin nu bekijkt is het net een oerwoud!! Hahahaha!!
Heb vanavond weer een late dienst!! Dus kan ik mooi nog eventjes wat van te voren doen!!
Hier nog steeds geen rode duiveltjes!! .... Duurt mij veel te lang!! Mijn nod is ook pas 9 augustus, dus ik moet gewoon nog eventjes geduld hebben!! Heb overigens wel wat zwaardere borsten???? Hmmmm, volgens mij wil ik het veel te graag en voel ik nu van alles!!

Lieve mamaroos!!
Gefeliciteerd met de uitslag!!! Wat fijn dat alles goed is met Frank!! Nu kunnen jullie er echt voor gaan!!! En wat fijn dat het net zo uitkomt dat jhe vruchtbare dagen volgende week al zijn!! (zou ik flink van profiteren!! Hahahaha)!!

Net getrouwd!!
Geniet maar lekker van je vakantie!! Eventjes het verstand op nul en je lekker laten verwennen!! Geniet er van meid!! Je hebt het verdiend!! Tot over 2 weekjes!!

Mickey!!
Hee, wat lees ik nou?? Ben je stout geweest??? hahahahahaha!! Wie weet is het in een keer raak??!! Dat zou toch echt fantastisch zijn??!! En die steekjes die je omschrijft kunnen wel een voorteken zijn van een zwangerschap, dus wie weet!! Spannend!!

Ik drink ook altijd op feestjes!! Mijn vriend drinkt niet en is eigenlijk altijd bob!! Bij ons zal het dus ook direct opvallen ben ik bang!! Ik kreeg een hele goede tip van iemand in mijn omgeving!! 1 wijntje drinken op een feetsje is niet erg, je moet er alleen voor zorgen dat je gewoon de hele avond van dat ene wijntje nipt!! Zorg er altijd voor dat je er een glas spa rood naast staan hebt!! Zodat je niet omvalt van de dorst!! Alleen jij en de gene die de drankjes inschenkt heeft zo in de gaten dat je over de hele avond maar 1 borreltje hebt gehad!! Ik denk dat ik dat eerst maar eens ga proberen!!

Tot snel!!! Liefs...........

Terug
Bovenaan