hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

hallo allemaal

Ik ben al een aantal weken jullie berichtjes aan het volgen op deze site.
Aangezien wij ook "druk"bezig zijn met het zwanger worden komen de verhalen van jullie heel bekend vooor. Nu dacht ik waarom ga ik niet lekker meepraten. Dus vandaar.....
Ik heb mijn laatste pillen genomen in mei dus we zijn nu voor derde ronde bezig. De vruchtbare dagen zijn voorbij en het is dus weer afwachetn geblazen
Ik heb op dit moment wel last van mijn rug, terwijl ik daar anders geen last van heb......

mijn mannetje is vandaag jarig maar is een weekend naar Hongarije dus het is hier redelijk saai in huis. Ik heb hem een cadeautje meegegeven dat hij mocht uitpakken vandaag. Het was een babyspeen met de tekst papa is the best......., ook al weten natuurlijk nog niet of het deze ronde gelukt is ben wel benieuwd wat hij er van vond, hihi.

ik hoop dat ik voortaan gezellig mag meekletsen met jullie.

Groetjes

Hoi meiden!

Met mij is alles nog rustig, maar...

Mickey: Net als jou heb ik ook zo'n vaag gevoel in de onderbuik, wat ik ook nog nooit heb gevoeld. (het is niet zo'n gevoel alsof je ongesteld moet worden) Ik wacht gewoon af, want dat is ook het enige wat ik tot nu toe gevoeld heb.

Bieb: het zou natuurlijk wel al kunnen, spannend! Effe afwachten... Gelukkig gaat het toch redelijk goed met je vriend.

Mamaroos: gelukkig alles goed met Frank! Succes ook voor nr 2!

netgetrouwd: Een hele fijne vakantie!!

De rest: Veel succes!

Liefs ken

Ik ben me toch opeens misselijk!! Kan natuurlijk van de bbq komen, of door de vlaai die ik net naar binnen heb gewerkt (of door het vele klussen hopelijk), maar voel me echt niet lekker, pfff
Straks ef lekker op de bank liggen.
Toen ik gister bh uit deed, voelden me borsten ook al pijnlijk aan, maar dat zegt niks want als ik ong moet worden (9-8) dan heb ik daar ook vaak al week van te voren last van. Kan dan amper trap af lopen, dan moet ik ze te met ondersteunen (grote cup is dan niet echt bevorderlijk)

Vanmorgen vriend uit ziekenhuis opgehaald, gaat gelukkig erg goed. Konden zelfs bij zijn broer gaan bbq-en. Moest er weer aan geloven om wijntje te nemen, maar heb er 2 uur over gedaan geloof ik. Nu is het wel weer welletje met die drank. Lijk wel zo een drankorgel.

Hé hallo bieb!

Wat fijn dat het zo goed gaat met je vriend! Tja, tis wat he... ongesteldheidsvoortekenen die lijken op een mogelijke zwangerschap of andersom (dat laatste is idd te hopen).

Geniet lekker van het zonnetje en hou ons op de hoogte!

Groetjes,

Vanmorgen niet misselijk, alleen tijdens t trimmen, maar had dan ook nog niets gegeten. Niet echt goed natuurlijk

straks lekker zonnetje in, en lekker spartelen in ons zwembadje (fijn zo een inbouwzwembad

groetjes!!

Ohh, dat is echt heerlijk bieb.. wij hebben geen zwembad en mijn vriend houdt echt van de zon... of nou ja, hij kan het probleemloos een hele dag volhouden zonder te zuchten, steunen en te kreunen.

Ik ben het tegenovergestelde... ik vraag me nou al af hoe ik de dag door moet komen. Helemaal niks op het programma staan dus even op internet kijken of er nog leuke steden zijn met een koopzondag o.i.d..

Geniet van het zonnetje en vooral van het zwembad!

Hoi Meiden

Alles goed met iedereen?? Lekker aan het genieten van het mooie weer dat eindelijk ons landje bereikt heeft.
Het is wel saai hoor een weekend zonder man door te brengen als het mooi weer is.....
Gelukkig komt hij vanavond weer thuis, hij heeft wel laten weten dat hij zijn verjaardagscadeautje ( babyspeen) leuk vond. Nu maar hopen dat ik hem volgende week kan vertellen dat we die speen over 9 maanden echt kunnen gaan gebruiken

De pijn in mijn onderrug is weer verdwenen en voel verder helemaal niks dus denk dat het deze ronde wederom niet gelukt is, al weet je het nooit natuurlijk.

Genietse van het weer vandaag en tot snel weer

Groetjes

Hallo allemaal!!

Wat zijn er alweer veel mensen bij gekomen. Harstikke leuk!!!
Ik heb de laatste tijd helaas weinig tijd om op m'n gemak achter de pc te zitten. Ik probeer het forum dagelijks te lezen maar helaas lukt t niet altijd. Reageren dus al helemaal niet.
Net ff bijgelezen. Wat spannend allemaal. Echt fijn ook om zulke herkenbare verhalen, gevoelens en gedachten te lezen!!

Mijn man en ik wachten nog 1 menstruatie af en dan gaan we voor het eggie. Spannend!! Als t goed is,ben ik tijdens mijn vakantie vruchtbaar, dus dat wordt n leuke vakantie
Vind t zo ontzettend spannend!! Een vriendin van mij bevalt volgende week van haar 2e kindje (keizersnede) De babykriebels zullen dan alleen nog maar erger worden..
Ben echt benieuwd hoe t gaat verlopen..
Iedereen veel succes met alles!!! Ik probeer weer wat meer tijd te maken voor t forum want ik vind t hartstikke leuk!

liefs, Emma

Terug
Bovenaan