hopelijk wordt augustus een vruchtbare maand

Hallo meiden!!

Nooit gedacht dat ik er blij mee zou zijn maar: Ik ben ongesteld!!!! Eindelijk!! Hierna gaan we dus echt beginnen!! Ooooh ik vind het zo spannend!!

Emma!!
Hoe is het?? Wanneer ga je lekker op vakantie?? Klinkt heerlijik vakantie!! (en fijn natuurlijk dat er flink geklust kan worden, hahaha)..

Bieb!!
Wat fijn dat het goed gegaan is met je vriend!! Wie weet hoef je nu helemaal niet een maand te wachten!! (en wat natuurlijk nog beter zou zijn   is dat je nu zwanger bent)!! Heb je nog steeds last van gekke kwaaltjes?? Oh, ik hoop het zo voor je, dat het raak is!!

Jessie!!
Is je mannetje al weer thuis?? Wat zal je blij zijn!! Hoe voel je je verder?? Nog misselijk geweest?? Wanneer zou je nod ook al weer zijn?? Spannend hoor!!

Miepzzzz!!
Ik wil ook een zwembad in de tuin met dit weer!! Lijkt mij echt heerlijk!! Ben druk aan het poetsen in huis!! (moeder komt logeren, dus alles moet spik en span!!) en ben echt oververhit!! Kan wel een frisse duik gebruiken dus!! hahaha!!

Voor alle andere meiden!! Een fijne dag!!!!!!!!

Liefs......

Het was gister heerlijk in t zonnetje! Heb gelijk tegen de eventuele ziekenbezoekers (voor mijn vriend) dat ik zondagmiddag geen bezoek wilde. Eindelijk zon, dus daar wil ik dan even van genieten. Gelukkig had iedereen geluisterd

Spannend, deze week NOD. Is er al iemand met goed nieuws?.....

quote: sjors25 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-08-2007 10:55:34'));

Bieb!!
Wat fijn dat het goed gegaan is met je vriend!! Wie weet hoef je nu helemaal niet een maand te wachten!! (en wat natuurlijk nog beter zou zijn   is dat je nu zwanger bent)!! Heb je nog steeds last van gekke kwaaltjes?? Oh, ik hoop het zo voor je, dat het raak is!!

Gisteravond had ik ook beetje rare buik, maar niet misselijk ofzo. Maar ik hou mezelf maar voor dat het niets is, dan is het ook niet zo een teleurstelling. Kan nu wel al paar dagen niet p**pen (sorry...), terwijl ik normaal echt wel elke dag ga!!!

Fijn dat je nu voor t eggie kan gaan!!

hoi allemaal

Alles goed met iedereen? het was gisteren rustig op het forum dus denk dat iedereen lekker van het mooie weer aan het genieten was.....

Sjors: het valt zeker niet mee om met dit weer je huis spik en  span  te maken!  
spannend dat je over een paar dagen voor het eggie kunt beginnen!! Ga je ook al de trucjes toepassen zoals een kussen onder je kont enzo? of geloof je daar niet echt in?

Bieb: gelukkig is de operatie van je vriend goed verlopen. Das weer een zorg minder natuurlijk. Nu maar hopen dat hij snel hersteld en je eventueel weer  voor de volgende ronde kunt gaan! al hoop ik natuurlijk voor je dat de volgende ronde niet meer nodig is

Mijn mannetje is gisterenavond terug gekomen idd. we hebben de schade van afgelopen weekend wel goed ingehaald hoor  Helaas zijn dit niet de vruchtbare dagen anders was het vast en zeker raak geweest!

Ik weet niet precies wanneer mijn  NOD is........ de eerste keer was het 27 dagen en daarna 25 dus ja.. Als ik uiitga van 25 dagen zou het volgende week maandag moeten zijn. Als ik weer mag beginnen met werken!! Maar ik heb verder nergens "last" van dus verwacht er maar weer niet teveel van.

Ben er wel steeds meer me bezig en de dagen tot de NOD lijken ook drie keer zo lang te duren, helemaal nu ik vakantie heb en mijn mannetje gewoon moet werken!!! Maar goed we wachten maar af......

geniet allemaal nog van het mooie weer want voor we het weten is het weer voorbij.

Veel liefs

Hallo allemaal,

Ook ik, of ja wij proberen zwanger te worden.
We hebben het nu voor de tweede x geprobeerd en mijn NOD is op 14 aug.

Ik heb, waarschijnlijk net zoals jullie behoefte om er met iemand over te kleppen.
Ik vind het zo moeilijk om mijn mond te houden tegen mijn beste vriendinnen, 2 van hen zijn ter slot van rekening in juli bevallen en de derde verwacht haar kindje binnen 2 weken.
Hun weten zo goed hoe je je voelde in het begin......

Daarom zou ik het erg prettig vinden om mijn gevoelens en belevenissen met jullie te delen. Ik vind het ook erg leuk om jullie verhalen allemaal te lezen, allemaal zo herkenbaar!!!

Ik spreek jullie snel weer,
allemaal succes met je NOD
Gr. Cis

Hoi meiden!

Eindelijk weer eens tijd om goed te reageren.
Het berichtje hiervoor was maar even snel snel...

leuk om jullie verhalen te lezen! Het is voor de meeste nu "echt"spannend!
Ik heb vandaag het boek; "het negen maanden wonder" besteld. Een boek met mooie foto's vanaf de conceptie tot en met de negen volle maanden. Ben benieuwd, ik laat wel weten wat ik ervan vind als ie gearriveerd is. Vind het wel leuk dat manlief het dan  ook allemaal eens kan zien en lezen.

Ook maar gelijk zwangerschapstesten beteld bij sensitest. (ik kan ze maar al in huis hebben)  
Verder ben ik nog steeds niet ongesteld. (vanaf 30 juni al niet meer) en  voel ik nog niks raars ofzo. Wel dat ik even wat steekjes voelde in mijn buik, nadat we hadden geklust in de vruchtbare periode op 29 Juli  (tenminste aan het vele slijm te zien)  
Ben nog niet misselijk, heb nog geen pijnlijke borsten e.d.
Dus ik weet niet hoor...

Ik vind het niet alleen voor mij spannend, maar  ook voor jullie! Ben benieuwd of het toch snel gaat lukken bij één van ons!
Ik wacht  a.s. zondag af, als ik niet ongesteld ben geworden ga ik  toch echt testen.

Succes allemaal!

Ken

Wow Ken, dat is extra spannend! Hoe was je cyclus hiervoor?
Dat je zolang kunt wachten met testen! Bij mijn eerste teste ik al op de dag dat ik mijn NOD had...hahah

Veel succes! We duimen voor je!
Roos

Hoi mamaroos! (en alle anderen)

Ik ben 20 Mei pas met de pil gestopt. Daarna werd ik 9 dagen later ongesteld (zoiets) Daarna een cyclus van zo'n 20 dagen en de cyclus hiervoor was 24 dagen. Ik dacht dus dat het relmatiger zou worden. Maar de laatste keer was dus 30 Juni. En de eerste dag dat  we sex hadden zonder pil of condoom was dus 29 Juli.Hiervoor deden we het telkens nog "veilig".

Dus weet ik echt niet wanneer mijn nod is. Wist ook niet wanneer mijn eisprong was, maar ik had 28 Juli heel veel slijm. Dus denk dat we in de vruchtbare periode hebben geklust. (of kan dat niet?)
Ohhh, ik weet het allemaal niet meer...
A.s. zondag weet ik meer, want ik ga maar testen 14 dagen nadat we voor het eerst echt hebben geklust.Daar ga ik maar vanuit.

Mamaroos: voelde jij al gelijk al veranderingen aan je lichaam, voordat je wist dat je zwanger was?
Ik weet het niet hoor, ik denk steeds dat het aan het bbq-en ligt ofzo...

Liefs Ken

Terug
Bovenaan